Ik zit op mijn werk emogay.quote:Op maandag 5 april 2010 19:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Reclame kijken
Zap gewoon naar wat anders dan, sloeber
Dit heb ik ook, ik kijk nauwelijks nog televisie en als ik al televisie kijk ben ik gelijk weg als de reclame begint. Ik krijg bijna geen reclames meer mee.quote:
Onderwerpopenerquote:Op maandag 5 april 2010 20:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, ik kijk nauwelijks nog televisie en als ik al televisie kijk ben ik gelijk weg als de reclame begint. Ik krijg bijna geen reclames meer mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:46 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
quote:Op maandag 5 april 2010 20:48 schreef henrydg het volgende:
[..]DiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:48 schreef henrydg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yuri is like coffee though--even when it's bad, it's still good
MxHxPx2 is een acronym voor "Mijn Harde Penis 2"quote:Op maandag 5 april 2010 19:16 schreef Hetiszover het volgende:
Na die andere mongolen hebben we nu Wouter van Carglass.
Met zijn Mxhxpx2 hars.
Klacht: wouter van Carglass
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |