Neen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef Speaker_Freak het volgende:
3x 1gb DDR1 voor 25,- incl?
pmquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Neen.
Had een bod via PM gekregen maar meneer reageert niet. En hou het spul ook niet vast voor iemand dus....
30 incl en je hebt een deal.
Deal. je hebt pmquote:Op woensdag 7 april 2010 14:53 schreef shiftknop het volgende:
Ik heb wel interesse in die voeding. 10eu incl verzenden?
Of je hem kan komen ophalen? jazeker. Je denkt toch niet dat ik een case met een vraagprijs van 25E overal in Friesland ga bezorgen he?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
bezorg je um ook in frysland? :p
nee dat je um voor die 25,- niet bezorgt ok.. maar t was meer van voor hoeveel er bij welquote:Op vrijdag 16 april 2010 07:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Of je hem kan komen ophalen? jazeker. Je denkt toch niet dat ik een case met een vraagprijs van 25E overal in Friesland ga bezorgen he?
Hangt er vanaf waar u woont.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:35 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nee dat je um voor die 25,- niet bezorgt ok.. maar t was meer van voor hoeveel er bij wel
Ja en dan welke kant op?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k schat dat t zo`n 40km van leeuwarden is ;p
Die branders zijn IDE.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:04 schreef Sjechov het volgende:
Wil jij eventueel die monitor ook verzenden?
Je woont (zoals je al wel weet) beetje uit de richting
En zijn die DVD branders IDE of SATA?
O nee hoor. Kan via me werk welquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:14 schreef Sjechov het volgende:
Dan houd het eventjes op.
Alleen die 2 branders op laten sturen wordt een relatief dure grap
Nou heb jij effe mazzel. Daar werk ik namelijk!quote:
gearriveerd en naar behoren werkend ingebouwd!quote:
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:45 schreef ForrestX het volgende:
[..]
gearriveerd en naar behoren werkend ingebouwd!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou heb jij effe mazzel. Daar werk ik namelijk!
Dus dat kan wel geregeld worden dat ik em langsbreng.
Ja en ja. Zit zelfs een voorraadje schroefjes in de kast.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mooi
zitten alle hdd rails en optical drive schroefjes etc er nog bij? :p
Prima. Geef maar door wanneer ik hem kan brengen. Ben meestal rond 4 uur half 5 klaar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tis officieel een midi
maar goed
voor 25,- help ik je er vanaf
och zeg maar wat jou t beste schikt ( dag ) :pquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Prima. Geef maar door wanneer ik hem kan brengen. Ben meestal rond 4 uur half 5 klaar.
Dinsdagmiddag?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
och zeg maar wat jou t beste schikt ( dag ) :p
hoeveel wil je daar trouwens nog voor vangen? en is dat inc processor? ( die 3000+?quote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb dus nog dit moederbord Moederbord Asus K8VSE Deluxe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die processor heb ik nog wel ergens liggen met koeler en al. Dan mag je het voor 20E hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hoeveel wil je daar trouwens nog voor vangen? en is dat inc processor? ( die 3000+?)
de K8VSE Deluxe + bijpassende CPU + koeler wil ik ook wel danquote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die processor heb ik nog wel ergens liggen met koeler en al. Dan mag je het voor 20E hebben.
Prima. Kan het maandag pas regelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
de K8VSE Deluxe + bijpassende CPU + koeler wil ik ook wel dan
ow prima hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 18:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Prima. Kan het maandag pas regelen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Effe ter info: vraagprijzen van producten die opgestuurd kunnen worden (dus niet de kast) zijn incl verzendkosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |