abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79975393
Nu de kredietcrisis de inkomens van de bankiers doet slinken, mogen zij van hun mannen niet meer winkelen. De dames zoeken troost bij een praatgroep: Dating a Banker Anonymous.

De groep is opgericht door de advocate Megan Petrus en moderedactrice Laney Crowell, beiden 27 jaar oud en in bezit van een bankiersvriendje, schrijft The New York Times. Tijdens gezamenlijke klaagsessies ontdekten ze dat ze tegen dezelfde problemen opliepen in hun relatie. "Het lag niet aan ons", zegt Petrus, "maar aan de economie".

Kleurcode voor slechte dagen
Sinds de herfst houdt de groep op een blog bij wat voor dag het is: rood voor dramadagen (ga maar iets leuks met vriendinnen doen), geel voor okay dagen (organiseer dates met je bankier) en groen voor speciale dagen zoals de inauguratie van Obama. De dames komen één à twee keer in de week bij elkaar in een hippe bar of restaurant om elkaar te troosten.

Einde aan het winkelen
Want de kredietcrisis treft niet alleen hun mannen, maar ook hun uitgavenpatroon. Ongelimiteerd winkelen met de creditcard en dagelijks uit eten gaan is voorbij. Vrouwen mogen lid worden van de groep als "hun maandelijkse zakgeld voor inkopen bij het luxueuze warenhuis Bergdorf is gehalveerd" en ze op hun geld moeten letten.
pi_79975517
Kutwijven
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 5 april 2010 @ 19:06:34 #3
65918 IBAZ
broeinest
pi_79975552
Mijn vrouw zit daar nu ook constant. Wat heb ik toch een pech.
pi_79975618
wat een decadente snobs. de belastinbetaler betaald voor het gegraai en gegok van hun echtgenotes.
pi_79975620
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:06 schreef IBAZ het volgende:
Mijn vrouw zit daar nu ook constant. Wat heb ik toch een pech.
De mijne ook. Nu wil ze geen seks meer.

Thanks crisis!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 5 april 2010 @ 19:13:07 #6
65918 IBAZ
broeinest
pi_79975769
Wat een lekker wijf is dat.
  maandag 5 april 2010 @ 19:53:25 #7
78918 SeLang
Black swans matter
pi_79977247
Ja bankers zijn uit. Nu worden nerds het weer helemaal.

Vrouwen vallen op type nerd

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_79982969
Mijn medelijden hebben ze niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')