Je reageert zo leukquote:
Je mag blij zijn dat ik bij de AH was, anders had je gewoon beschaamd moeten zeggen dat je die eieren niet kon betalen.quote:Op maandag 26 april 2010 20:26 schreef lynda het volgende:
nemen wij helemaal de moeite om überhaupt naar de ah te komen loopt hij nog te klagen ook elke keer.
Dan had ik heul niet naar de AH gehoeven maar had ik vriend er heen laten gaanquote:Op maandag 26 april 2010 20:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat ik bij de AH was, anders had je gewoon beschaamd moeten zeggen dat je die eieren niet kon betalen.
Lekker met z'n vieren varen in een bootje door de grachten van Amsterdam. Dé manier om koninginnedag te vierenquote:Op maandag 26 april 2010 22:09 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
En allemaal feesten zeker komende vrijdag?
Ik niet bekijk het maar, flauwekul
Beter dan tussen de hossende mensen iddquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker met z'n vieren varen in een bootje door de grachten van Amsterdam. Dé manier om koninginnedag te vieren
Hey ijsdraakje!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Verrek, was me nooit opgevallen dat hier een topic van was.
douchequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef douche-eendje het volgende:
Hey, het leeft hier weer. Hoi Ijsdraakje!
Aan het kaartje te zien bij jou in de buurtquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Hey ijsdraakje!
Het is ook rustig de laatste tijd, dus zakt het topic wat weg!
Ook uit Alkmaar dus? Waar dat zo ongeveer?
Goed! Met jou ook?quote:
Brouwerij hierquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het kaartje te zien bij jou in de buurt
Ik doe veel boodschappen bij mijn eigen werk Douche..quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goed! Met jou ook?
Oeh ijsdraakje, pas maar op. Straks wilt MdMa98 nog met je tomaatdaten.
Btw, waar is iedereen? Ben onderhand iedere week wel 3x op de meetingplace, maar niemand te zien.
Haha die ging voor massamoord?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
Deen-taart is vies. Leuk, een jarige collega...
Ik zit in de buurt van de Laan van Brussel, aan het kanaal.quote:
Ik heb het principieel overgeslagen. Die fout maak je 1x in je leven, daarna nooit meer. Heb mijn biologische sinaasappel maar opgegetenquote:
Tomaatdaten is niet eng. Tomaatdaten is bij de AH in de Hoef, bij de tomaten en dan hopen dat je een Fok!-er tegenkomt. Ik heb Bart inmiddels al een paar keer gemeet, MdMa98 is bij mij thuis geweest en Lynda schijnt mij gespot te hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit in de buurt van de Laan van Brussel, aan het kanaal.
Tomaatdaten klinkt eng.
Aah, op die manier. Dus het zou zomaar kunnen dat ik woensdags een fokker tegen het lijf loop.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tomaatdaten is niet eng. Tomaatdaten is bij de AH in de Hoef, bij de tomaten en dan hopen dat je een Fok!-er tegenkomt. Ik heb Bart inmiddels al een paar keer gemeet, MdMa98 is bij mij thuis geweest en Lynda schijnt mij gespot te hebben.
loopafstandquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit in de buurt van de Laan van Brussel, aan het kanaal.
Tomaatdaten klinkt eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |