In ieder geval de laatste 2, de rest weet ik niet zeker, moet het schema nog krijgenquote:Op maandag 26 april 2010 15:48 schreef lynda het volgende:
5 mei gezellig in Alkmaar dan?
Ga al jaren naar Haarlem![]()
Welke festivals tap jij?
Nacht: slapen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:02 schreef lynda het volgende:
September duurt nog zo lang!
Ierse muziek is relaxt! Ma heeft er gewoond vroeger dus ben er een beetje bekend mee![]()
Zijn er hier nog niet eens over uit wat we met Koninginnenacht en dag gaan doen
Jawel.quote:
Doorhalen Bart! Je kan hetquote:Op maandag 26 april 2010 16:14 schreef Bart het volgende:
Plus dat ik voor 10 uur een sluis door moet zijn om in Amsterdam te komen, dus ik moet vroeg op.
Tuurlijk kan ik dat. Alleen heb ik geen zin om de hele dag brak een boot te varen. Ten eerste is het niet mijn boot, ten tweede ben ik ook verantwoordelijk voor de passagiers. Dus moet ik een beetje fit zijnquote:
Ben je nu mijn opmerking uit zijn verband aan het trekken? Valt mij een beetje van je tegen Bart....quote:Op maandag 26 april 2010 17:32 schreef Bart het volgende:
Zo, ik dacht dat die douche-eendje erg was, met d'r "alleen vrouwen mogen chocola", maar die lynda is nog veel erger! Ziet ze me voor het eerst van d'r leven, wil ze gelijk geld lenen! Het is toch niet normaal meer
Nee, vrouwen zijn gewoon altijd veel te vaag met zeggen wat ze bedoelen! Wij mannen moeten altijd maar ruiken dat als een vrouw zegt: "Het was druk op mijn werk", dat ze bedoelt: "ik wil dat je kamillethee voor me zet, daarbij een stuk melkchocolade met hazelnoten, daarna moet je de was doen en stofzuigen, en tot slot wil ik 200 euro om te shoppen. En vanavond geen seks, want dan heb ik hoofdpijn".quote:Op maandag 26 april 2010 18:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben je nu mijn opmerking uit zijn verband aan het trekken? Valt mij een beetje van je tegen Bart....
Hap!quote:Op maandag 26 april 2010 18:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, vrouwen zijn gewoon altijd veel te vaag met zeggen wat ze bedoelen! Wij mannen moeten altijd maar ruiken dat als een vrouw zegt: "Het was druk op mijn werk", dat ze bedoelt: "ik wil dat je kamillethee voor me zet, daarbij een stuk melkchocolade met hazelnoten, daarna moet je de was doen en stofzuigen, en tot slot wil ik 200 euro om te shoppen. En vanavond geen seks, want dan heb ik hoofdpijn".
Dat is dus precies mijn punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |