quote:Op maandag 5 april 2010 18:09 schreef D. het volgende:
Zo maar ff wat te eten halen bij de Mac
Je moet wat he
ah bij ons doet daar niet aan.quote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef D. het volgende:
Bij ons krijg je trouwens waardebonnen als er meer dan 4 wachtenden bij de kassa staan
Het is Pasen, dus ik laat de frietjes voor me bakkenquote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb kalkoenrollade in de oven en doe daar frietjes bij bakken
Da's waarschijnlijk de reden dat ze het niet doen bij jullie. Het moet niet teveel kosten natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2010 18:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ah bij ons doet daar niet aan.
hmm, geen van de zaken waar ik kom eigenlijk
jammer. ik zou af en toe aardig binnenlopen
dat had ik gisteren...vandaag doe ik het wel zelfquote:Op maandag 5 april 2010 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Het is Pasen, dus ik laat de frietjes voor me bakken
t is patat jahquote:Op maandag 5 april 2010 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Het is Pasen, dus ik laat de frietjes voor me bakken
Mag ik 10 waardebonnen dan?quote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef D. het volgende:
Bij ons krijg je trouwens waardebonnen als er meer dan 4 wachtenden bij de kassa staan
Voor mij werden de frietjes gisteren en vandaag gebakken!quote:Op maandag 5 april 2010 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat had ik gisteren...vandaag doe ik het wel zelf
Duhhhhhhquote:Op maandag 5 april 2010 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor mij werden de frietjes gisteren en vandaag gebakken!
quote:Op maandag 5 april 2010 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor mij werden de frietjes gisteren en vandaag gebakken!
Ik volg evenquote:
hehehehe en wat vonden de katten van de tekeningen?quote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
Mijn oudste heeft voor de katten tekeningen gemaakt, omdat ze jarig zijn
quote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
Mijn oudste heeft voor de katten tekeningen gemaakt, omdat ze jarig zijn
Geloof niet zo boeiend, ondankbare beestenquote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe en wat vonden de katten van de tekeningen?
Die dvd heb jij toch nog van mijquote:
O daar heeft m'n vriendin weleens gezelllige bedrijifsuitjes. Claus Partyhousequote:Op maandag 5 april 2010 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
En nu naar Claus, bowlen en eten met mijn neefje![]()
O ja da was ik vergetenquote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik krijg hem nie op zn engels nie
whehequote:Op maandag 5 april 2010 20:25 schreef Gert het volgende:
O daar heeft m'n vriendin weleens gezelllige bedrijifsuitjes. Claus Partyhouse
De restaurants in het Scheveningse haventje waren minstens zo druk als de appie! Bij de eerste was de geschatte wachttijd op een tafeltje drie kwartier. Ja doei hè.![]()
Gelukkig was er nog een visrestaurantje met plek. Weliswaar stond de tafel in het toilet, maar vis moet zwemmen niet waar.
Haai Laysquote:
Bij baby poesjes?...oMgquote:Op maandag 5 april 2010 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai Lays![]()
Ik ben vandaag al op kraambezoek geweest
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou morgenavond gaan, maar mijn dochter kon dan niet en wilde graag mee dus toen ik belde om te verzetten zei ze dat ik vanmiddag kon komen. Zo klein en zo lief en die mama's lagen er zo vredig bij.
We hebben een rode en een zwarte uitgekozen
Vis moet zwemmen idd, maar niet in de wc-potquote:Op maandag 5 april 2010 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
O daar heeft m'n vriendin weleens gezelllige bedrijifsuitjes. Claus Partyhouse
De restaurants in het Scheveningse haventje waren minstens zo druk als de appie! Bij de eerste was de geschatte wachttijd op een tafeltje drie kwartier. Ja doei hè.![]()
Gelukkig was er nog een visrestaurantje met plek. Weliswaar stond de tafel in het toilet, maar vis moet zwemmen niet waar.
Mijn zoon heeft de foto's op zijn camera en die is er nu niet, maar zodra ik ze op mijn laptop heb doe ik wel poste. 2 mennekes worden het deze keer en ik denk dat ik er 1 gavernoemen naar jou .......Chipquote:Op maandag 5 april 2010 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
heb je foto's? en mannetjes of vrouwtje of mannetje en vrouwtje?
Dat klinkt als een hele leuke middagquote:Op maandag 5 april 2010 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vis moet zwemmen idd, maar niet in de wc-pot![]()
Ja, Claus Partyhouse, we hebben zó lekker gegeten! Bowlen en saté-arrangement, want saté en frietjes doet het altijd goed bij die jochies. Drie-sterren wachten we nog even mee tot het aan ze besteed is.
Alleen het bowlen was even precair, want ik gooide nogal goed vanavond en hij keek steeds sipper. Dus heb ik geprobeerd vaak in de goot te gooien, maar dat had hij door, dus ik moest het onopvallend doen. Het eerste potje heb ik gewonnen. Godzijdank won hij de tweede en derde, dus hij stond te glimmen de schat![]()
Zo, koffie en op de bank
quote:Op maandag 5 april 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft de foto's op zijn camera en die is er nu niet, maar zodra ik ze op mijn laptop heb doe ik wel poste. 2 mennekes worden het deze keer en ik denk dat ik er 1 gavernoemen naar jou .......Chip
Leuk he, ze lagen gewoon op mijn hand te slapen, zo klein.quote:
Ahhhhh lief he zo kleinquote:Op maandag 5 april 2010 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk he, ze lagen gewoon op mijn hand te slapen, zo klein.
We hebben meteen een nieuwe afspraak gemaakt om over 2 weken weer te gaan kijken![]()
Hebben jouw kinders alle eieren gevonden of hebben ze nog iets voor jou laten liggen?
Dat is zo gezellig voor je kinderen, een oma dichtbij, dat is goed voor de herinneringen ookquote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahhhhh lief he zo klein![]()
Ze hadden alles gevonden haha, en flink eieren geverfd nog![]()
Die kleine slaapt bij oma, kwamen bij mijn vader vandaan en ik zei je gaat zo eerst douchen toen rende hij naar oma en vroeg heel slim mag ik bij jou slapen, dus oma ja hoor je bent morgen toch bij mij. Dus hij heel stoer kijken zo van daar ben ik mooi vanaf..................niet dus ik zei maar oma hij moet nog wel douchen hoor
Nah ik overdreef iets. Het was in de buurt van de WC-deur, met nog één tafeltje er tussen.quote:Op maandag 5 april 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whehe, misschien is 3 kwartier wachten dan toch een optie.
Watvoor thee?quote:
Is dan buiten alles uit?quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Blokverlichting is uit hier, tis dan echt donker
Hier ook, hij vindt het heerlijk alleenspelen is belangrijker, maar als hij dan staat wil hij er niet meer uitquote:Op maandag 5 april 2010 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zo gezellig voor je kinderen, een oma dichtbij, dat is goed voor de herinneringen ook![]()
dus het douche-drama begint nu al bij jou, mijn zoon is er ook zo'n één en als hij dan eindelijk in de badkamer is is hij er met geen stok uit te slaan en is alles beslagen van het condens als hij eruit komt.
Lampen van het flat en in mijn straat ook, alleen verderop zie ik de lantaarnpalen wel schijnen, ach storing denk ik.quote:
groene thee. drink eigenlijk alleen groene thee.quote:Op maandag 5 april 2010 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Watvoor thee?
Vanaf morgen voor mij ook weer thee 's avonds en vanaf morgen weer sporten![]()
Ow bleghquote:Op maandag 5 april 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Lampen van het flat en in mijn straat ook, alleen verderop zie ik de lantaarnpalen wel schijnen, ach storing denk ik.
Maar normaal schijnt er licht van de galerij in mijn keuken en die is nu erg donker
edit: nu gaan de lantaarnpalen verderop ook uit haha
Ja het is best donker dan jaquote:
quote:
O okquote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet tegen Gomi, dat is een meisje in Harry Potter, en ik weet dat Laysa daar naar kijkt
Wie, wie??? Over drie weken precies wordt er iemand 6quote:
Die naam bewaar je nu zeker toch een andere keer?quote:Op maandag 5 april 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
t is dat er een goed antwoord kwam anders zou ik dr ook anders noemen
quote:Op maandag 5 april 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
t is dat er een goed antwoord kwam anders zou ik dr ook anders noemen
yups. nu blijf ik braafquote:Op maandag 5 april 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die naam bewaar je nu zeker toch een andere keer?
quote:
en zo had ik bijna een ruzie teweeg gebrachtquote:
Deisquote:Op maandag 5 april 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie, wie??? Over drie weken precies wordt er iemand 6
stokertquote:Op maandag 5 april 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en zo had ik bijna een ruzie teweeg gebracht![]()
zo makkelijk is het
ik zie net dat het nu al gemeld wordt op hyves ..... met leeftijdquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en zo had ik bijna een ruzie teweeg gebracht![]()
zo makkelijk is het
quote:Op maandag 5 april 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zie net dat het nu al gemeld wordt op hyves ..... met leeftijd
Als het verkeerd had uitgepakt had ik wel ingegrepenquote:
Oeoeoe Partyquote:
hyves is gewoon zooiquote:Op maandag 5 april 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zie net dat het nu al gemeld wordt op hyves ..... met leeftijd
was je zeker weer komen spankenquote:Op maandag 5 april 2010 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het verkeerd had uitgepakt had ik wel ingegrepen
Zo confronterendquote:
O ja, sorryquote:
Nou ja we noemen elkaar af en toe Lijpe Loena en zo maar dat moet kunnenquote:
Ik altijd, maar dat gelooft dan weer niemandquote:
hey je noemde mij niet zo.quote:Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja we noemen elkaar af en toe Lijpe Loena en zo maar dat moet kunnen
nee dat geloof ik niet neequote:Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik altijd, maar dat gelooft dan weer niemand
Jahwel, ikquote:Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik altijd, maar dat gelooft dan weer niemand
Nee natuurlijk nietquote:
Die is toevallig erg leuk in Harry Potter dus ik vind het niet ergquote:
maar ik zei t ook alleen om je te plezierenquote:Op maandag 5 april 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is toevallig erg leuk in Harry Potter dus ik vind het niet erg
quote:Op maandag 5 april 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik zei t ook alleen om je te plezieren
quote:
Ik ook niet, alleen Home Alone blijft leuk.quote:Op maandag 5 april 2010 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook al 10 x inmiddels, snap dat niet zo goed van kinderen eik dat ze steeds weer hetzelfde willen zien
ik ga hem ook zo omzetten maar dan naar iets anders saais...D_K zit te leren en die moet niet afgeleid wordenquote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ken ze ook allemaal al.leuke films, maar niet om weer te zien.
Ik heb de boeken ook allemaalquote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ken ze ook allemaal al.leuke films, maar niet om weer te zien.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen Home Alone blijft leuk.
Hoeist met de kuur en allesquote:
hehehe, genoeg keus. t stikt van de saaie programma's.quote:Op maandag 5 april 2010 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga hem ook zo omzetten maar dan naar iets anders saais...D_K zit te leren en die moet niet afgeleid worden![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen Home Alone blijft leuk.
ik heb er geen een. heb ze ook nooit gelezen.quote:
Ja maar wij zitten meestal wel met dat soort dingen op 1 lijn, en zo niet dan is het nog goedquote:Op maandag 5 april 2010 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook en das heul niets om je voor te schamen
Het ventje moet gewoon lerenquote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, genoeg keus. t stikt van de saaie programma's.
afleiden is weleens leuk hoor
Eg welquote:Op maandag 5 april 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar wij zitten meestal wel met dat soort dingen op 1 lijn, en zo niet dan is het nog goed
vind t echt zo een irritante film. echt nooit iets aan gevonden.quote:
Ja dat komt door alles wat erom heen gebeurd, schilderijen die bewegen en praten, dat kan in de boeken veel meer uitgediept worden en ze laten heel erg veel weg uit de filmsquote:Op maandag 5 april 2010 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb er geen een. heb ze ook nooit gelezen.
vindt de films al zat, al hoor ik altijd dat de films maar slappe aftreksels zijn
yeah dat hoor ik dus ook altijd van mijn schoonzusje.quote:Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat komt door alles wat erom heen gebeurd, schilderijen die bewegen en praten, dat kan in de boeken veel meer uitgediept worden en ze laten heel erg veel weg uit de films
Nou ja vandaar ook mijn verbaasde smiley, ik vond hem de 1e keer al vreselijk dus ga geen 2e poging wagenquote:Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
vind t echt zo een irritante film. echt nooit iets aan gevonden.
babe is de leukste film rond kerst
quote:
Dat is een behoorlijke klusquote:
Keek je naar beneden?quote:
Met de ene avond kroketten en de andere avond Mac moet dat toch wel lukken?quote:
vrouwen en schoenen. beetje vrouw koopt er elke week wel een paar.quote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel paar heb je er al gekocht dit jaar?
1 paar pas en deze gaan het niet worden 210 euriquote:Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel paar heb je er al gekocht dit jaar?
Ben dus geen beetje vrouwquote:Op maandag 5 april 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
vrouwen en schoenen. beetje vrouw koopt er elke week wel een paar.
of iig om de week
en friet bij t avondeten.quote:Op maandag 5 april 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de ene avond kroketten en de andere avond Mac moet dat toch wel lukken?
Dan ben ik geen beetje vrouwquote:Op maandag 5 april 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
vrouwen en schoenen. beetje vrouw koopt er elke week wel een paar.
of iig om de week
maar dan koop je er zeker wel heel veel in 1 klap?quote:Op maandag 5 april 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik geen beetje vrouw![]()
Ik koop graag veel in één keer, want ik hou niet zo van shoppen.
Dat is inderdaad wel een beetje veelquote:Op maandag 5 april 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
1 paar pas en deze gaan het niet worden 210 euri
Niet altijdquote:Op maandag 5 april 2010 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dan koop je er zeker wel heel veel in 1 klap?
O vast welquote:Op maandag 5 april 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje veel![]()
misschien loop je binnenkort tegen net zulke leuke maar minder dure schoenen aan.
vind het niet eens mooi. maar goed ik ben een ventquote:Op maandag 5 april 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het er niet vanaf, die zijn niet goed 210 euro
Ze zijn wel heel leuk, en heel hoog, maar ik zie er ook geen 210 aan afquote:Op maandag 5 april 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het er niet vanaf, die zijn niet goed 210 euro
quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
vind het niet eens mooi. maar goed ik ben een vent
Ik ben dol op heel hoogquote:Op maandag 5 april 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel leuk, en heel hoog, maar ik zie er ook geen 210 aan af![]()
[ afbeelding ]
Deze kleur vind ik juist wel weer heel leukquote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel in het zwart dan natuurlijk en ik zie meteen kleding erboven
Ik raak een beetje uit balans van heel hoog, maar door de sleehak wordt het iets stabielerquote:Op maandag 5 april 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op heel hoogmaar sleehakken lopen zo lekker
ah k. zwart. dan is alles al beter iddquote:Op maandag 5 april 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel in het zwart dan natuurlijk en ik zie meteen kleding erboven
Ik op zich ook wel, maar zwart combineert beter met mijn kledingquote:Op maandag 5 april 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze kleur vind ik juist wel weer heel leuk
Mijn moeder is echt heel klein 1.54 dus die liep altijd op van die palen, ik heb dat een beetje van haar overgenomenquote:Op maandag 5 april 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik raak een beetje uit balans van heel hoog, maar door de sleehak wordt het iets stabieler
Ik hou ook van zwart en van grijs en wit, echt van die basic kleuren.quote:Op maandag 5 april 2010 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, maar zwart combineert beter met mijn kleding
Ik hou me eik wel erg rustig de laatste tijd, 2 jurkjes maar bij de H&M dus dat is het geld niet en 1 paar schoenen mwahhh, ik heb wel volop schoenen voor de jongens gekochtquote:Op maandag 5 april 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. zwart. dan is alles al beter idd
vrouwen en kleding. t begint met een paar schoenen en t eindigt bij een hele outfit
damn 1,54quote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder is echt heel klein 1.54 dus die liep altijd op van die palen, ik heb dat een beetje van haar overgenomen
Ik draag wel graag schoenen of laarsen me een hak, want het staat wel heel vrouwelijk.quote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder is echt heel klein 1.54 dus die liep altijd op van die palen, ik heb dat een beetje van haar overgenomen
ik heb schijt aan welke kleuren de kleuren van t seizoen zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou ook van zwart en van grijs en wit, echt van die basic kleuren.
bof ik even, hetwit en grijs zijn de kleuren voor dit voorjaar en zomer.
quote:Op maandag 5 april 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
damn 1,54
das zowaar een hele cm langer dan ik ben
hmmm weet je wel echt dat je een vrouw bentquote:Op maandag 5 april 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou me eik wel erg rustig de laatste tijd, 2 jurkjes maar bij de H&M dus dat is het geld niet en 1 paar schoenen mwahhh, ik heb wel volop schoenen voor de jongens gekochtmaar dat was ook nodig, die slijten per week en groeispurten enzo
quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik draag wel graag schoenen of laarsen me een hak, want het staat wel heel vrouwelijk.
Maar ze moeten ook weer niet zo hoog zijn dat ik hoogtevrees krijg
Doe hem maar lekker een boterham met pindakaas geven dan voordat hij naar bed gaatquote:
* even checktquote:Op maandag 5 april 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm weet je wel echt dat je een vrouw bent
Vooral toen iemand dwergwerpen zeiquote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
nee niemand meer
was wel leuk toen ze me nog wel geloofden
Nee kaas dat is vetter dan kroketquote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe hem maar lekker een boterham met pindakaas geven dan voordat hij naar bed gaat
Zal ik doenquote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe hem maar lekker een boterham met pindakaas geven dan voordat hij naar bed gaat
Ik geloof je nog steeds ukkiequote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
nee niemand meer
was wel leuk toen ze me nog wel geloofden
ik heb daar gewoon een speciale antenne voor ontwikkeld, mij maak je niets wijs.quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
shit jij hebt me gewoon door. ik doe alsof ik langer ben, maar jij trapt er weer niet in
deisyy's dwergenradarquote:Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb daar gewoon een speciale antenne voor ontwikkeld, mij maak je niets wijs.
quote:
Slaap lekker voor straks Gomiquote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
maar deze dwerg gaat sluiten.
trusten vast lijpe loena, spanky en laysa
Leuke naam voor een katertjequote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
Slaap Lekker Gomiquote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef gomi het volgende:
En klinkt niet gek met Chipquote:
Ohhhquote:
Avatar zijn toch poppetjesquote:Op maandag 5 april 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
Die gast uit Avatar speelt ook in Clash of the Titans
Heb jij die film niet gezien?? Het is gedeeltelijk met echte acteursquote:
Nee, niet gezienquote:Op maandag 5 april 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij die film niet gezien?? Het is gedeeltelijk echt
Ssttt niet zeggen komt Deis meteen met baby foto's op de proppen of je die dan ook wiltquote:
Ja wat een schatje, dat pluis haar en die oortjesquote:
Want?quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ssttt niet zeggen komt Deis meteen met baby foto's op de proppen of je die dan ook wilt
Ik heb hem ook niet in 3d gezien, maar dan nog is hij goedquote:
Ja lach maarquote:
Ik begreep dat het sowieso een baggerfilm was, en dat alleen het 3D gedeelte 'm de moeite waard maaktquote:Op maandag 5 april 2010 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet in 3d gezien, maar dan nog is hij goed
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 22:29 schreef Danny het volgende:
Teun_ZHV crewbashing en net terug van een ban
week weg
De meningen verschillen nogal ja, maar ik hou wel van fantasyquote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat het sowieso een baggerfilm was, en dat alleen het 3D gedeelte 'm de moeite waard maakt
Ik vond het een indrukwekkende filmquote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat het sowieso een baggerfilm was, en dat alleen het 3D gedeelte 'm de moeite waard maakt
Ik heb weer wat gemist?quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun had in FB een topic geopend over het gedoetje van vannacht (vreemd genoeg kan ik dat topic nu niet meer vinden) en toen .....
[..]
Daar dusquote:Op maandag 5 april 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag het net....topic staat met slotje in FB
Gewoon even 4 maanden terug lezen en je weet allesquote:
Lief hequote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Slaap lekker D.quote:
Trusten Deisquote:Op maandag 5 april 2010 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap lekker D.![]()
Ik ben er ook vandoor![]()
![]()
En voor Teun.
Het verhaaltje is nogal plat, maar die andere planeet met z'n bewoners, en hun cultuur, is zó schitterrend mooi gedaan dat het ietwat matige verhaallijntje niet eens storend is.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
dat weet ik ook Laysa...quote:Op maandag 5 april 2010 23:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lelijk en dat weet teun
Ik moest alweer lachenquote:Op maandag 5 april 2010 23:49 schreef FANN het volgende:
en nu nog wachten tot er iemand op het NSB knoppie drukt
dan is de sfeer compleet
maar je moet toch toegeven dat hier NIKS van klopt allemaalquote:
zelfs daar ga ik NIET op klikkenquote:Op maandag 5 april 2010 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsjeblieft, iemand vroeg om de NSB-knop?
welteruste Laysaquote:Op maandag 5 april 2010 23:56 schreef Laysa het volgende:
Ik ga hier afsluiten...slaap lekker Fannetje en een kusjekroel mee voor straks
Ja, je had het Teun nog afgeraden.quote:
maar principes kennen ze hier niet Coosquote:Op maandag 5 april 2010 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, je had het Teun nog afgeraden.
Maar voor hem was het een principekwestie.
Wat een schatje he, zo mooi amberkleurig en zijn broertje die ook bij ons komt wonen is zwartquote:Op dinsdag 6 april 2010 04:49 schreef mootie het volgende:
Deis! De baby lijkt precies op mijn manneke! Net niet rood, meer zandkleur <3
Vind ik ook. Eens kijken hoe de planning er voor deze week uitziet, maar ik gok op een vrije vrijdag.quote:
"Goeiemorruguh!"quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:33 schreef Gert het volgende:
Houdoe!
Of nee, wat zeggen ze dan daar, bij wijze van ochtendlijke begroeting? Cc?
Iets van "Hrrmmspff met oewe zultkop" of zo?
quote:
Ooo... dat lijkt wel óns! Toch nog iéts gemeen, wel leuk als je in hetzelfde land woont en met het WK dat eraan komt enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Goeiemorruguh!"
Soms zijn het net mensen, die Brabo's.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:38 schreef Gert het volgende:
Ooo... dat lijkt wel óns! Toch nog iéts gemeen, wel leuk als je in hetzelfde land woont en met het WK dat eraan komt enzo.
Nee en jullie zeggen wel gewoon Oranje hè. En niet Oganje. Dat doen ze pas in Lambarj.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de G in morruguh daar iets anders klinkt dan hier ... Maar gelukkig zit er geen G in WK, of in We are the Champions.
Even proberen ... Oranje!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:52 schreef Gert het volgende:
Nee en jullie zeggen wel gewoon Oranje hè. En niet Oganje. Dat doen ze pas in Lambarj.
Niet overal in Brabant hebben ze zo'n G!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de G in morruguh daar iets anders klinkt dan hier ... Maar gelukkig zit er geen G in WK, of in We are the Champions.
Je hebt een paar extra zenders maar die HD zijn: NGC, Discovery en nog eentje. Dat kost een paar euro per maand extra. Maar jij hebt toch al het duurste abo? Dikke kans dat die er dan al bij zitten!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
Gert, nog één dingetje he. Moet je nu bij Ziggo ook nog iets afsluiten met HD of zijn die HD-zenders standaard in het digitale pakket?
Oe ja!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even proberen ... Oranje!
Ja.
In Nijmegen zijn ze volgens mij ook voor Oganje.
Oh cool!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt een paar extra zenders maar die HD zijn: NGC, Discovery en nog eentje. Dat kost een paar euro per maand extra. Maar jij hebt toch al het duurste abo? Dikke kans dat die er dan al bij zitten!
En de publieke zenders worden ook in HD uitgezonden en zitten al in het basispakket. Maar alle andere zenders zijn ook veel mooiderder hoor!
Ik ben wel eens afgeknapt op een hele mooie man. Omdat ie zo lelijk Nijmegens praattequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:10 schreef Gert het volgende:
Oe ja!!No offense hah, Nijmegenaren alhier, maar da's wel echt het lelijkste dialect van... van de wereld!!!
Het is echter wel vervelend dat de hele situatie zich voorgedaan heeft omdat jij ging vragen wat hij weggehaald had (terwijl je dat gewoon kunt zien als mod) Remlof daarom de url maar postte, en jij toen nog niet snapte waarom Teun het gepost had, want je zag een filmpje over verhuizers.quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:54 schreef liesje1979 het volgende:
Dat Teun nu een ban heeft, voel ik mij niet verantwoordelijk voor.
Jep.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan elke mod alle edits van het hele forum zien dan?
Joepie, beide fijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh cool!Dan ga ik nu rustig wachten totdat Alice en Avatar op dvd uitkomen.
Komt op 21-04 al.![]()
En ik zie net dat de meivakantie wél 2 weken is!
Ja en dat snap ik! Echt!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben wel eens afgeknapt op een hele mooie man. Omdat ie zo lelijk Nijmegens praatte.
Heb je ook twee weken in mei? Ik dacht echt dat ze maar één week vrij hadden, dit tot groot verdriet van mij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Joepie, beide fijn
Al laat ik Avatar deze keer maar aan me voorbij gaan!
Geef even een gil als Dokter Frank op de koffie komt. Zo'n fijne kundige man is dat!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
OMG... wilde ik de Pfaffs kijken, heb ik ineens die DGK-villa in beeld....
Is Koffietijd kennelijk al begonnen![]()
![]()
Lees je in. Jij hoort er nu ook bij hoor, bij de fanclub van de meivakantie en de basisschool. Regel maar vast oppas en weet je al wanneer de studiedagen zijn. Rij je mee met de schoolreis of niet. Ze zoeken nog mensen voor de knutselclub, luizenbrigade en om voor te lezen. Welkom!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
Twéé weken?
Hoezo dan. Wat is "meivakantie" nou weer voor een pretletter uitvinding?
Ja omdat de arme bloedjes van kindjes en onderwijzers maar één dag met pasen vrij kregen of zo, toch?
Wél weer mooi een dag extra erbij dus!
Ik kijk zonder geluid, dus als ze geen "Dr. Frank" in zo'n balkje zetten dan weet ik niet of het Dr. Frank is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef even een gil als Dokter Frank op de koffie komt. Zo'n fijne kundige man is dat!
De Pfaffs is leuk hè?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
OMG... wilde ik de Pfaffs kijken, heb ik ineens die DGK-villa in beeld....
Is Koffietijd kennelijk al begonnen![]()
![]()
Ja, zoiets geloof ik. Ipv de Paasvakantie hebben ze er een meivakantie van gemaakt. Dat is veel beter want dan is het al wat warmer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Vroeger had je toch twee weken Paasvakantie en bestond de hele meivakantie niet?
Ik lees net in het Pfaff-topic dat die naar 11.30 uur verschoven zijn, dus ik ben er zo helemaal klaar voorquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Lees je in. Jij hoort er nu ook bij hoor, bij de fanclub van de meivakantie en de basisschool. Regel maar vast oppas en weet je al wanneer de studiedagen zijn. Rij je mee met de schoolreis of niet. Ze zoeken nog mensen voor de knutselclub, luizenbrigade en om voor te lezen. Welkom!
Volgens mij had je vroeger 1 week Paasvakantie en 1 week Krokusvakantie, en is dat nu ergens tussenin 2 weken Meivakantie geworden. Dacht ik hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Vroeger had je toch twee weken Paasvakantie en bestond de hele meivakantie niet?
Als er iemand in de studio verschijnt die zonder enige aanleiding een witte jas aanheeft, dan is dat waarschijnlijk dieet-goeroe Dokter Frank die medische autoriteit wil uitstralen met z'n outfit. Op goede dagen hangt-ie ook nog een stethoscoop om.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kijk zonder geluid, dus als ze geen "Dr. Frank" in zo'n balkje zetten dan weet ik niet of het Dr. Frank is.
Kun je even omschrijven hoe Dr. Frank er uitziet??
Behalve het weer was er bij een hoop ouders ook een grotere behoefte aan een vakantie van 2 weken, ipv 2 x een week in amper een maand tijd, dus de paasvakantie is daarmee zo ongeveer vervallen voor een extra week aan de toch al flinke hoeveelheid vrije dagen in mei, en daarmee is de mei-vakantie een 2-weken vakantie geworden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, zoiets geloof ik. Ipv de Paasvakantie hebben ze er een meivakantie van gemaakt. Dat is veel beter want dan is het al wat warmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |