quote:Op maandag 5 april 2010 18:09 schreef D. het volgende:
Zo maar ff wat te eten halen bij de Mac
Je moet wat he
ah bij ons doet daar niet aan.quote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef D. het volgende:
Bij ons krijg je trouwens waardebonnen als er meer dan 4 wachtenden bij de kassa staan
Het is Pasen, dus ik laat de frietjes voor me bakkenquote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb kalkoenrollade in de oven en doe daar frietjes bij bakken
Da's waarschijnlijk de reden dat ze het niet doen bij jullie. Het moet niet teveel kosten natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2010 18:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ah bij ons doet daar niet aan.
hmm, geen van de zaken waar ik kom eigenlijk
jammer. ik zou af en toe aardig binnenlopen
dat had ik gisteren...vandaag doe ik het wel zelfquote:Op maandag 5 april 2010 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Het is Pasen, dus ik laat de frietjes voor me bakken
t is patat jahquote:Op maandag 5 april 2010 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Het is Pasen, dus ik laat de frietjes voor me bakken
Mag ik 10 waardebonnen dan?quote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef D. het volgende:
Bij ons krijg je trouwens waardebonnen als er meer dan 4 wachtenden bij de kassa staan
Voor mij werden de frietjes gisteren en vandaag gebakken!quote:Op maandag 5 april 2010 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat had ik gisteren...vandaag doe ik het wel zelf
Duhhhhhhquote:Op maandag 5 april 2010 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor mij werden de frietjes gisteren en vandaag gebakken!
quote:Op maandag 5 april 2010 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor mij werden de frietjes gisteren en vandaag gebakken!
Ik volg evenquote:
hehehehe en wat vonden de katten van de tekeningen?quote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
Mijn oudste heeft voor de katten tekeningen gemaakt, omdat ze jarig zijn
quote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef Kally het volgende:
Mijn oudste heeft voor de katten tekeningen gemaakt, omdat ze jarig zijn
Geloof niet zo boeiend, ondankbare beestenquote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehehe en wat vonden de katten van de tekeningen?
Die dvd heb jij toch nog van mijquote:
O daar heeft m'n vriendin weleens gezelllige bedrijifsuitjes. Claus Partyhousequote:Op maandag 5 april 2010 17:39 schreef Lavenderr het volgende:
En nu naar Claus, bowlen en eten met mijn neefje![]()
O ja da was ik vergetenquote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik krijg hem nie op zn engels nie
whehequote:Op maandag 5 april 2010 20:25 schreef Gert het volgende:
O daar heeft m'n vriendin weleens gezelllige bedrijifsuitjes. Claus Partyhouse
De restaurants in het Scheveningse haventje waren minstens zo druk als de appie! Bij de eerste was de geschatte wachttijd op een tafeltje drie kwartier. Ja doei hè.![]()
Gelukkig was er nog een visrestaurantje met plek. Weliswaar stond de tafel in het toilet, maar vis moet zwemmen niet waar.
Haai Laysquote:
Bij baby poesjes?...oMgquote:Op maandag 5 april 2010 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai Lays![]()
Ik ben vandaag al op kraambezoek geweest
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou morgenavond gaan, maar mijn dochter kon dan niet en wilde graag mee dus toen ik belde om te verzetten zei ze dat ik vanmiddag kon komen. Zo klein en zo lief en die mama's lagen er zo vredig bij.
We hebben een rode en een zwarte uitgekozen
Vis moet zwemmen idd, maar niet in de wc-potquote:Op maandag 5 april 2010 20:25 schreef Gert het volgende:
[..]
O daar heeft m'n vriendin weleens gezelllige bedrijifsuitjes. Claus Partyhouse
De restaurants in het Scheveningse haventje waren minstens zo druk als de appie! Bij de eerste was de geschatte wachttijd op een tafeltje drie kwartier. Ja doei hè.![]()
Gelukkig was er nog een visrestaurantje met plek. Weliswaar stond de tafel in het toilet, maar vis moet zwemmen niet waar.
Mijn zoon heeft de foto's op zijn camera en die is er nu niet, maar zodra ik ze op mijn laptop heb doe ik wel poste. 2 mennekes worden het deze keer en ik denk dat ik er 1 gavernoemen naar jou .......Chipquote:Op maandag 5 april 2010 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
heb je foto's? en mannetjes of vrouwtje of mannetje en vrouwtje?
Dat klinkt als een hele leuke middagquote:Op maandag 5 april 2010 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vis moet zwemmen idd, maar niet in de wc-pot![]()
Ja, Claus Partyhouse, we hebben zó lekker gegeten! Bowlen en saté-arrangement, want saté en frietjes doet het altijd goed bij die jochies. Drie-sterren wachten we nog even mee tot het aan ze besteed is.
Alleen het bowlen was even precair, want ik gooide nogal goed vanavond en hij keek steeds sipper. Dus heb ik geprobeerd vaak in de goot te gooien, maar dat had hij door, dus ik moest het onopvallend doen. Het eerste potje heb ik gewonnen. Godzijdank won hij de tweede en derde, dus hij stond te glimmen de schat![]()
Zo, koffie en op de bank
quote:Op maandag 5 april 2010 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft de foto's op zijn camera en die is er nu niet, maar zodra ik ze op mijn laptop heb doe ik wel poste. 2 mennekes worden het deze keer en ik denk dat ik er 1 gavernoemen naar jou .......Chip
Leuk he, ze lagen gewoon op mijn hand te slapen, zo klein.quote:
Ahhhhh lief he zo kleinquote:Op maandag 5 april 2010 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk he, ze lagen gewoon op mijn hand te slapen, zo klein.
We hebben meteen een nieuwe afspraak gemaakt om over 2 weken weer te gaan kijken![]()
Hebben jouw kinders alle eieren gevonden of hebben ze nog iets voor jou laten liggen?
Dat is zo gezellig voor je kinderen, een oma dichtbij, dat is goed voor de herinneringen ookquote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahhhhh lief he zo klein![]()
Ze hadden alles gevonden haha, en flink eieren geverfd nog![]()
Die kleine slaapt bij oma, kwamen bij mijn vader vandaan en ik zei je gaat zo eerst douchen toen rende hij naar oma en vroeg heel slim mag ik bij jou slapen, dus oma ja hoor je bent morgen toch bij mij. Dus hij heel stoer kijken zo van daar ben ik mooi vanaf..................niet dus ik zei maar oma hij moet nog wel douchen hoor
Nah ik overdreef iets. Het was in de buurt van de WC-deur, met nog één tafeltje er tussen.quote:Op maandag 5 april 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whehe, misschien is 3 kwartier wachten dan toch een optie.
Watvoor thee?quote:
Is dan buiten alles uit?quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Blokverlichting is uit hier, tis dan echt donker
Hier ook, hij vindt het heerlijk alleenspelen is belangrijker, maar als hij dan staat wil hij er niet meer uitquote:Op maandag 5 april 2010 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zo gezellig voor je kinderen, een oma dichtbij, dat is goed voor de herinneringen ook![]()
dus het douche-drama begint nu al bij jou, mijn zoon is er ook zo'n één en als hij dan eindelijk in de badkamer is is hij er met geen stok uit te slaan en is alles beslagen van het condens als hij eruit komt.
Lampen van het flat en in mijn straat ook, alleen verderop zie ik de lantaarnpalen wel schijnen, ach storing denk ik.quote:
groene thee. drink eigenlijk alleen groene thee.quote:Op maandag 5 april 2010 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Watvoor thee?
Vanaf morgen voor mij ook weer thee 's avonds en vanaf morgen weer sporten![]()
Ow bleghquote:Op maandag 5 april 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Lampen van het flat en in mijn straat ook, alleen verderop zie ik de lantaarnpalen wel schijnen, ach storing denk ik.
Maar normaal schijnt er licht van de galerij in mijn keuken en die is nu erg donker
edit: nu gaan de lantaarnpalen verderop ook uit haha
Ja het is best donker dan jaquote:
quote:
O okquote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet tegen Gomi, dat is een meisje in Harry Potter, en ik weet dat Laysa daar naar kijkt
Wie, wie??? Over drie weken precies wordt er iemand 6quote:
Die naam bewaar je nu zeker toch een andere keer?quote:Op maandag 5 april 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
t is dat er een goed antwoord kwam anders zou ik dr ook anders noemen
quote:Op maandag 5 april 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
t is dat er een goed antwoord kwam anders zou ik dr ook anders noemen
yups. nu blijf ik braafquote:Op maandag 5 april 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die naam bewaar je nu zeker toch een andere keer?
quote:
en zo had ik bijna een ruzie teweeg gebrachtquote:
Deisquote:Op maandag 5 april 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie, wie??? Over drie weken precies wordt er iemand 6
stokertquote:Op maandag 5 april 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en zo had ik bijna een ruzie teweeg gebracht![]()
zo makkelijk is het
ik zie net dat het nu al gemeld wordt op hyves ..... met leeftijdquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en zo had ik bijna een ruzie teweeg gebracht![]()
zo makkelijk is het
quote:Op maandag 5 april 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zie net dat het nu al gemeld wordt op hyves ..... met leeftijd
Als het verkeerd had uitgepakt had ik wel ingegrepenquote:
Oeoeoe Partyquote:
hyves is gewoon zooiquote:Op maandag 5 april 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zie net dat het nu al gemeld wordt op hyves ..... met leeftijd
was je zeker weer komen spankenquote:Op maandag 5 april 2010 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het verkeerd had uitgepakt had ik wel ingegrepen
Zo confronterendquote:
O ja, sorryquote:
Nou ja we noemen elkaar af en toe Lijpe Loena en zo maar dat moet kunnenquote:
Ik altijd, maar dat gelooft dan weer niemandquote:
hey je noemde mij niet zo.quote:Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja we noemen elkaar af en toe Lijpe Loena en zo maar dat moet kunnen
nee dat geloof ik niet neequote:Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik altijd, maar dat gelooft dan weer niemand
Jahwel, ikquote:Op maandag 5 april 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik altijd, maar dat gelooft dan weer niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |