TS is vies.quote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef eleusis het volgende:
En met kutjes spelen die volgespoten zijn vind ik wel zo ranzig
nou dan doe je het voor de tijdquote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef eleusis het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef eleusis het volgende:
Wat heeft het hiermee te maken?quote:Op maandag 5 april 2010 18:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe jij maar, jij komt toch uit rotterdam
hahaahaquote:Op maandag 5 april 2010 18:14 schreef seasushi het volgende:
kontje, mondje, kusje, likje...... Ben je al 12 ?
Ooh een verkapte respect!quote:Op maandag 5 april 2010 18:16 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Dan heb je wat meegemaakt
Je leeft nog, en je woont in Rotterdam
whahahaquote:Op maandag 5 april 2010 18:19 schreef TheTemperTrap het volgende:
Ik pak een stanleymes en snij je kutje open tot aan je keel.
Ik ben ook geil
post een foto van jezelfquote:Op maandag 5 april 2010 18:19 schreef FuckMeBaby het volgende:
[..]
sletjes zijn toch gratis schatje hihi![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 18:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En hier maak je een account voor aan?
Dat idee had ik bij het zien van de OP al.quote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef o.us het volgende:
Ze is nep. Ze wilt geen bewijs leveren.
omgquote:Op maandag 5 april 2010 18:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij het zien van de OP al.
TS heet waarschijnlijk in het echt Harry en Harry gaat morgen weer lekker metselen op de bouw of schoffelen bij de plantsoendienst en in de pauze wat fappen op de Wurth-kalender in de schaftkeet.
Ik kan ook een foto op internet opzoeken en zeggen dat ik een lekker geil en kletsnat meisje ben.quote:
Mee-ow.quote:Op maandag 5 april 2010 18:28 schreef MissKriel het volgende:
Sletjes van tegenwoordig ook.
Het zal vast niet best wezen al ga je hier een topic over openen.
Vast een rotkop geen vriend kunnen krijgen noem maar op...IBTL
ja, alleen jammer dat de foto diei k hem heb gestuurd ook gepost is in een topic van mijn echte account en de kans er dus is dat hij me had kunnen herkennenquote:Op maandag 5 april 2010 18:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kan ook een foto op internet opzoeken en zeggen dat ik een lekker geil en kletsnat meisje ben.
Maar waarom heb je dan FOK! nodig om iemand te vinden? Ben je zo vreselijk lelijk dat het in het echt niet lukt?quote:Op maandag 5 april 2010 18:38 schreef FuckMeBaby het volgende:
[..]
ja, alleen jammer dat de foto diei k hem heb gestuurd ook gepost is in een topic van mijn echte account en de kans er dus is dat hij me had kunnen herkennen
Waar heb jij je account dan voor aangemaakt?quote:Op maandag 5 april 2010 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die een account aanmaken om te reageren
En post die foto eens
+1 scherp.quote:Op maandag 5 april 2010 18:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Waar heb jij je account dan voor aangemaakt?
Dat zal best maar hoe erg moet ze zijn dat ze een internetforum nodig heeft.quote:Op maandag 5 april 2010 18:45 schreef picardmike het volgende:
Mensen geloven het niet maar er zijn dus vrouwen die echt zo praten....
Dus jij gaat er heen in de hoop haar helemaal vol te yoghurren en dan kom je aan en dan doet Harry de Hengst open?quote:Op maandag 5 april 2010 18:45 schreef o.us het volgende:
Ze is echt, jongens. Ik meen het.
En dat.quote:Op maandag 5 april 2010 18:46 schreef veda het volgende:
Eigenlijk verwacht ik hier morgen een lijst met alle usernames van de mensen die een pm hebben gestuurd...
PI's lezenquote:Op maandag 5 april 2010 18:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus jij gaat er heen in de hoop haar helemaal vol te yoghurren en dan kom je aan en dan doet Harry de Hengst open?
Nee, daar heb ik haar niet voor nodig. En ze is echt, dit is gewoon een kloon van user die ik ken. Meer informatie kan ik niet prijsgeven.quote:Op maandag 5 april 2010 18:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus jij gaat er heen in de hoop haar helemaal vol te yoghurren en dan kom je aan en dan doet Harry de Hengst open?
Jawel, dat kan best.quote:Op maandag 5 april 2010 18:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik haar niet voor nodig. En ze is echt, dit is gewoon een kloon van user die ik ken. Meer informatie kan ik niet prijsgeven.
Dat, inclusief foto's gaarne hier posten.quote:Op maandag 5 april 2010 18:50 schreef Myraela het volgende:
Dus, wie is het?
ik ookquote:Op maandag 5 april 2010 18:11 schreef eleusis het volgende:
Dankje.quote:Op maandag 5 april 2010 18:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik haar niet voor nodig. En ze is echt, dit is gewoon een kloon van user die ik ken. Meer informatie kan ik niet prijsgeven.
quote:ik wacht op de kloonscan!
Nou, vertel het dan maar, hè?quote:Op maandag 5 april 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
Jullie moeten zelf weten of jullie het willen geloven of niet. Doe maar van mijn part een kloonscan.Ik ken haar iig.
Dat kan niet , accounts verwijderen.quote:Op maandag 5 april 2010 18:51 schreef FuckMeBaby het volgende:
Weetje, gooi maar dicht. Verwijder dit account ook maar.
Sorry voor het ongemak
Sinds wanneer niet.quote:Op maandag 5 april 2010 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan niet , accounts verwijderen.
tuurlijk wel, gebeurt dagelijksquote:Op maandag 5 april 2010 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan niet , accounts verwijderen.
Je bent een neger, wie zegt dat jij betrouwbaar bent?quote:Op maandag 5 april 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
Jullie moeten zelf weten of jullie het willen geloven of niet. Doe maar van mijn part een kloonscan.Ik ken haar iig.
Iemand's vertrouwen niet schaden is belangrijker dan jullie nieuwsgiergheid wegwerken.quote:Op maandag 5 april 2010 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, vertel het dan maar, hè?
* nieuwsgierig is.
Hij is heul geen negert.quote:Op maandag 5 april 2010 18:55 schreef Basiss het volgende:
[..]
Je bent een neger, wie zegt dat jij betrouwbaar bent?
Dat het anno 2010 nog steeds niet kan voor een sletje, om serieus genomen te worden na het plaatsen van een oproep,schande!quote:Weetje, gooi maar dicht. Verwijder dit account ook maar.
Sorry voor het ongemak
Ik zeg dat. Stfu over hem.quote:Op maandag 5 april 2010 18:55 schreef Basiss het volgende:
[..]
Je bent een neger, wie zegt dat jij betrouwbaar bent?
Nou inderdaad. Dat dat kan in Nederland.quote:Op maandag 5 april 2010 18:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat het anno 2010 nog steeds niet kan voor een sletje, om serieus genomen te worden na het plaatsen van een oproep,schande!
Een beetje kieskeurig zal ze wel zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 19:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat dat kan in Nederland.
Dan offer ik me wel op: TS, neuken?
Welnee, dan had ze hier namelijk geen topic geopend.quote:Op maandag 5 april 2010 19:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een beetje kieskeurig zal ze wel zijn.
Ja, maar jij hebt een dikke plofkopquote:Op maandag 5 april 2010 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, dan had ze hier namelijk geen topic geopend.
Kunnen ze lang ruzieën.quote:Op maandag 5 april 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
Nu gaan de jongetjes ruzie maken om wie als eerst mag.
quote:
Wat een bitter mannetje ben je ook he, weleens aan gedacht dat het aan een SEX mod is om dit topic op slot te doen?quote:
Spamquote:Op maandag 5 april 2010 18:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
Waar heb jij je account dan voor aangemaakt?
Jammer dat jij er niet bij zit he.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 20:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jammer dat jij er niet bij zit he.
Ghehe, spijker op z'n kop zo te zienquote:Op maandag 5 april 2010 19:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat een bitter mannetje ben je ook he, weleens aan gedacht dat het aan een SEX mod is om dit topic op slot te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |