quote:
Op maandag 5 april 2010 18:09 schreef Pascallio het volgende:Ik ging afgelopen weekend naar de plaatselijke club en wou wat bestellen voor mij een paar maten.
dus ik naar de bar: mag ik 3
pils?
krijg ik verdomme
jillz
waarom heet dat drankje zo
en in een glas ziet er het bijna hetzelfde uit ook
klacht 1: mensen die jillz verstaan als je pils zegt
klacht 2: jillz lijkt teveel op pils
anti-klacht: Pils
Heb je het ze gezegd? Of heb je geglimlacht en "Bedankt" geroepen, om vervolgens met je vrienden te genieten van een lekker fris, fruitig glaasje Jillz, om er de volgende dag op internet moord en brand over te schreeuwen?
Trouwens:
quote:
Heineken mikt met dit drankje op mensen die regelmatig uitgaan maar wie het aanbod alcoholische dranken niet aanspreekt. Uit een door Heineken uitgevoerde studie blijkt dat 63% van de vrouwen de smaak van bier te bitter vindt. In tegenstelling tot bier bevat Jillz geen hop. Hop zorgt in bier voor een bittere smaak.
http://nl.wikipedia.org/wiki/JillzMensen die Heineken en dergelijke fruitsapjes "te bitter" vinden.

Gaat dan ook vooral om vrouwen. Pff, alleen bij de gedachte aan "te bitter" bier krijgt iedereen met een beetje smaak meteen zin in een behoorlijke India Pale Ale. En wie gewoon pils al viesbah vindt zou je dan een echte cider kunnen geven, dus niet Jillz of al dat andere helder witte alcoholische appelsap vol chemicaliėn.
Maar ja, dat is in "de plaatselijke club" allemaal niet zo praktisch.