Mijn kleed was volgens mij echt rond de 60 euro hoor!quote:Op maandag 5 april 2010 17:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mr I is toch zo computerfreak? Dan kan hij dat meteen ook eff doen
[..]
Hihi doe dat en geen blauw flesje pakken hé!
Ja leuke spullen, heb je stoeltjes nog gezien en je plaid (met je 60 euro) heb zelf ook nog n stoeltje gezien, die is aan het uppen nu
.
Maar allemaal vrij flink die meubelen dus niet echt ons maatjemaar wel mooi!
quote:Op maandag 5 april 2010 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn kleed was volgens mij echt rond de 60 euro hoor!
Maes was er bij toen ik hem kocht. Srsly. Misschien zijn er verschillende maten en prijzen?
Met die bloemen erop?quote:Op maandag 5 april 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
Oh Ml, ik heb die ene stoeltjes dus besteld vanmiddag daar. Vier, voor aan de eettafel
Boor heeft de oude stoelen gemolesteerd.
Die ene die dus boven in die achterste ruimte stonden, rechts achterin.
Ja dan had je denk ik een grotere in je handen ofzo, geen ideequote:Op maandag 5 april 2010 17:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dan zal dat het zijn, ik zei al tegen de Mr "60 of 120 das een verschil hihi".
Maar moet een zilvergrijze hebben en die hadden ze niet, de jouwe staat hoe mooi ook echt niet op onze bank.
Ik kom wel even langs, dan kan jij het voordoen. Film bijna af, zit heel stiekem met phone mee te lezen.quote:Op maandag 5 april 2010 17:07 schreef Greys het volgende:
Zuigen moeten ze!
Gaan we nog een OP krijgen of hoe zit dat?quote:
Ja deze, lekker truttigquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaan we nog een OP krijgen of hoe zit dat?
En het meubelplein bij Son dan! Of vind je dat ookal die kant van het land?quote:Op maandag 5 april 2010 17:11 schreef Cat22 het volgende:
Wat een blije hond is dat Erik! Die tong!![]()
Greys, hopelijk leren je vissies gauw eetmanieren.![]()
Waaaarom liggen alle leuke meubelkijkzaken aan jullie kant van het land?
Nee, da's niet ver.quote:Op maandag 5 april 2010 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het meubelplein bij Son dan! Of vind je dat ookal die kant van het land?
http://www.meubelpleinekkersrijt.nl/
Vind je erg leukquote:Op maandag 5 april 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja deze, lekker truttig
Maar wij hebben er dus een donkerbruine tafel bij.
[ afbeelding ]
dat is het 'mquote:Op maandag 5 april 2010 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, da's niet ver.![]()
Liggen daar ook leuke zaakjes dan? Ik kom daar niet verder dan de IKEA.
Ja, dat is handig met foto's, dat ze in ieder geval ergens staan waardoor je ze hier kan posten.quote:
Ik weet niet of ik die dingen lust hoorquote:Op maandag 5 april 2010 17:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs, dan kan jij het voordoen. Film bijna af, zit heel stiekem met phone mee te lezen.
Ik vind jou ook erg leukquote:Op maandag 5 april 2010 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
Cat! je hebt een OP! Moest even de Mr wijzen waar de spiegel precies moest
[..]
Vind je erg leuk![]()
Dan moet jij het ook nog leren.quote:Op maandag 5 april 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die dingen lust hoor
En wat jij daar mee van doen hebt snap ik al helemaal niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |