Ik snap dat er krassen op komen, maar na twee dagen, op een onlogische plek (linksbovenin), krasjes die allemaal even lang zijn met dezelfde ruimte ertussenquote:Op maandag 5 april 2010 16:34 schreef svefn het volgende:
Hij is niet kapot, er zitten alleen krasjes op (die er sowieso komen)
Na twee dagenquote:Op maandag 5 april 2010 16:35 schreef wesp40 het volgende:
TS is dom, je kan toch het externe schermplaatje vervangen als je een beetje slim bent. Kost rond de 60 euro
dat soort dingen doe ik al vaker met laptops, maar ja ik ben ook niet de TS
Je moet hem gewoon op slot doen en nee ik bedoel niet een software-slotquote:
Gast, waar de fuck woon jij wel nietquote:Op maandag 5 april 2010 16:39 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon op slot doen en nee ik bedoel niet een software-slot![]()
maar een hangslot, heb zoiets wel op m'n laptop, waardoor niemand het scherm van de casing kan separeren zonder de twee letterlijk open te breken met een zaag of zo.
Daarnaast gebruik ik ook een alarmsensor die afgaat als ie maar bewogen wordt terwijl ik weg ben
Dromenlandquote:Op maandag 5 april 2010 16:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gast, waar de fuck woon jij wel niet
Maar er is hier niemandquote:Op maandag 5 april 2010 16:39 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon op slot doen en nee ik bedoel niet een software-slot![]()
maar een hangslot, heb zoiets wel op m'n laptop, waardoor niemand het scherm van de casing kan separeren zonder de twee letterlijk open te breken met een zaag of zo.
Daarnaast gebruik ik ook een alarmsensor die afgaat als ie maar bewogen wordt terwijl ik weg ben
Ze vallen me nu pas op, in ieder geval. En nu blijf ik ernaar kijkenquote:Op maandag 5 april 2010 16:41 schreef Fortitude het volgende:
Krassen uit het niks?![]()
Zaten ze er niet toen je hem kocht?
M'n telefoon maakt geen al te beste foto's, en ik heb m'n bluetoothding of USB-kabel niet bij mequote:
Haha, een echte internethoolie.quote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef wesp40 het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik m'n bek houwen na gisteren
hahahaha en anders??quote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef wesp40 het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik m'n bek houwen na gisteren
quote:Op maandag 5 april 2010 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahaha en anders??
Ga je me spammen toughguy
Ja, maar dit zijn... even tellen... 9 evenwijdige krasjes en een paar cm verderop weer twee smalle en een diepe. Het is meer alsof er iets met randjes overheen is geraust, er zit steeds een paar mm tussen de krasjes.quote:Op maandag 5 april 2010 16:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Da's balen. Kat in huis misschien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |