Waarschijnlijk heb jij dus vanavond alweer BBC2.quote:Op maandag 5 april 2010 20:48 schreef DarkElf het volgende:
oh dat was leuk vorig jaar.
Ik ga het zeker onthouden voor als ik weer bbc2 heb
Vanaf vandaag dus gewoon een half uurtje van 19:30 tot 20:00.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:27 schreef The_Hives het volgende:
gister laatste minuut gezien. Misschien vanavond wel alles
ik zap af en toe langs, ik vind meestal alleen de vrijdag uitzending de moeite van het kijken waard (Pruequote:Op donderdag 8 april 2010 00:32 schreef golfer het volgende:
ben ik de enige die het volgt?
Nee, geen van de hoofdgerechten konden mij echt in extase brengen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
gisteravond gezien, was niet onder in de indruk van de hoofdgerechten. ook al gebruikten ze mooie producten ik vond het niet echt zo een feest waardig.
Hmmz, heeft er al eens iemand gegeten bij Raymond Blanc? We gaan over een paar maand naar Oxfordshire en we denken er over...quote:Op woensdag 7 april 2010 00:44 schreef golfer het volgende:
We gaan nu pas kijken naar de opname.
1 van de chefs is Michael Smith, de kok van een restaurant waar wij afgelopen september voor de deur de menukaart hebben bekeken. De chef van The Three Chimneys op The Isle of Skye in Schotland.![]()
Hebben we het wel over hetzelfde programma?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:20 schreef verita het volgende:
De gerechten zijn leuk, maar niet echt spectaculair. Ik erger me vooral aan de 'presentator'. Vind hem zo afleidend dat ik nog maar twee keer gekeken heb![]()
denk het idd ook niet. vond de desserts weer niet zoals je zou verwachten voor zo een banket. (banket is t toch?)quote:Op donderdag 8 april 2010 23:19 schreef golfer het volgende:
Desserts stelden ook niet veel voor. Dat wortel-combinatiededssert vond ik zelfs smerig om te zien en de rest was ook erg middelmatig.
Ik verwacht dit jaar geen Schotse chef die een onderdeel van het uiteindelijke menu mag koken.
Ja, voor 100 man.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef DarkElf het volgende:
denk het idd ook niet. vond de desserts weer niet zoals je zou verwachten voor zo een banket. (banket is t toch?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |