Hersenweefsel....., Twikki ....., ha ha ha, ik moest lachen Scrutquote:Op maandag 5 april 2010 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben net het ijzervijlsel uit de tafel en dan wil jij er al weer bloed en hersenweefsel in terecht laten komen?
Dat zou dan niet verstandig zijn, want zonder informatie oordelen we op gedrag, en dat gedrag is soms ronduit bizar. Toch denk ik ook dat hij gefrustreerd is. Maar ja, dat is niet uniek voor mensen met een stoornis in het autistisch spectrumquote:Op maandag 5 april 2010 15:21 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Disana.
Ik slinger de stream net weer aan en hoor Leo de chat voorlezen. Stream weer uit, wat een stom gelul
Ik denk dat Kiwi echt een vorm van autisme heeft. Hij wil daar zelf weinig over kwijt omdat hij bang is dat men hem daarop afrekend. Zoiets heb ik hem ooit zien posten.
ik slingert leo ff aanquote:Op maandag 5 april 2010 15:47 schreef mootie het volgende:
Hmm ik hoor Leo nu ook piepen tegen de chatters, allemaal veel praatjes maar ze doen niks, daarom vallen de bans ook.
/klappert met oren
Maar nu zegt hij weer dat je meer leert van negatieve dan van positieve feedbackquote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
Wat is dat nou, is Leo In me reet en uit me reet met Johan,.lees dat hij het terecht vind dat de gebande geband zijn
Kun jij het nog volgen? Even geleden zei Leo dat hij negatieve FB niet kon waarderen, alleen positieve FB.quote:Op maandag 5 april 2010 16:01 schreef Disana het volgende:
Maar nu zegt hij weer dat je meer leert van negatieve dan van positieve feedback
Oh, Twiki wil er ook iets over zeggen. Het moet op een nette, vriendelijke manier.
Leo is een beetje een meewaaier.quote:Op maandag 5 april 2010 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij het nog volgen? Even geleden zei Leo dat hij negatieve FB niet kon waarderen, alleen positieve FB.
Dat gedraai kan ik zo slecht tegen.
Hij heeft helemaal gelijk maar wat doet hij daar nu dan? Nog even en Peter komt ook nog binnenlopen.quote:Op maandag 5 april 2010 16:08 schreef Disana het volgende:
The world according to Leo
Het rommelt maar door omdat er geen beleid is. Mensen zijn bezig met dingen waarmee ze niet bezig moeten zijn, ze doen maar wat in de chaos. Hierom is Leo opgestapt. Of het aan de mensen ligt wil hij niet zeggen. Wel vond hij het niet zo leuk dat 'mensen' helemaal gek van de chatters werden.
Hij geeft verder geen antwoord op welke vorderingen er dan wel zijn gemaakt in het structureren van de chaos als die er al zijn gemaakt. Wat mij betreft is zijn aanwezigheid behoorlijk zinloze tijdvullingquote:Op maandag 5 april 2010 16:08 schreef Disana het volgende:
The world according to Leo
Het rommelt maar door omdat er geen beleid is. Mensen zijn bezig met dingen waarmee ze niet bezig moeten zijn, ze doen maar wat in de chaos. Hierom is Leo opgestapt. Of het aan de mensen ligt wil hij niet zeggen. Wel vond hij het niet zo leuk dat 'mensen' helemaal gek van de chatters werden.
Hij vermaakt wat mij betreft zelfs de kijkers niet. Hij lijkt er uit verveling te staan. Echter hij zei zo ongeveer dat hij er voor Twiki staat.quote:Op maandag 5 april 2010 16:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij geeft verder geen antwoord op welke vorderingen er dan wel zijn gemaakt in het structureren van de chaos als die er al zijn gemaakt. Wat mij betreft is zijn aanwezigheid behoorlijk zinloze tijdvulling
Helemaal mee eens. Ik las jou commentaar op de SV chat en hij gaf daar eik geen antwoord op.quote:Op maandag 5 april 2010 16:13 schreef pullup het volgende:
Hij geeft verder geen antwoord op welke vorderingen er dan wel zijn gemaakt in het structureren van de chaos als die er al zijn gemaakt. Wat mij betreft is zijn aanwezigheid behoorlijk zinloze tijdvulling
echt, hoe de wind waait, waait me jassie.........quote:Op maandag 5 april 2010 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik las jou commentaar op de SV chat en hij gaf daar eik geen antwoord op.
Leo is flink door de mand gevallen.
Ik zal maar niet vertellen wat hij mij in vertrouwen in pm's geschreven heeft. Daar lusten de honden geen brood van.
Yep, dat ging over Lies en de inlog-gegevens die zijn meegenomen had. Wat een hypocriet zeg.quote:Op maandag 5 april 2010 16:21 schreef Toverheks het volgende:
Was het leo die niet gisteren riep op de chat tegen johan JOHAN wakker worden!!!!!! met het oog op Liesbeth en Alsido.
En voor de gebanden: zowel de stream van Johan als van Peterquote:Op maandag 5 april 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
In de COS leveren we commentaar op de Studio Vlemmix stream. Studio Vlemmix kun je zien via
http://streams.selfip.com/sv.asp
of
http://www.studiovlemmix.tv/livetv.html
Naar verluidt heeft Johan vanochtend gewoon SV Actueel gepresenteerd
[ afbeelding ]
cap door bbfakir
De rest van de ochtend zat Johan helemaal alleen.
Om 13.00 uur kwamen Twiki en Leo verlossing brengen. Waarna Johan schielijk van het toneel verdween.
Leo en Twiki hielden zich vervolgens ledig met het draaien van muziek en het lezen van de chat.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |