Op zaterdag vooruitzien en dan je drankje en chipje inslaan was te moeilijk voor je?quote:Op maandag 5 april 2010 14:47 schreef fokkurt het volgende:
Klacht: met pasen zijn de winkels dicht op maandag. Gedwongen moet ik naar de pomp 2x zoveel uitgeven voor een drankje en een chipje.
Je weet inderdaad nooit wanneer ze voorbij komen.quote:Op maandag 5 april 2010 14:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het zijn ook van die dagen die je zo overvallen.
Ik spreek jullie na de eerste hartaanval.quote:Op maandag 5 april 2010 14:58 schreef fokkurt het volgende:
[..]
Ah de TOFU ETERS hebben zich ook GEMELD
Uhmmm.. jaquote:Op maandag 5 april 2010 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
godverdomde kanker dagen idd kanker winkels ga geld van mij verdienen of soberzo iig open zijn kankerlijers
echt kk erge kk flikkers ga moeder neukequote:Op maandag 5 april 2010 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
godverdomde kanker dagen idd kanker winkels ga geld van mij verdienen of soberzo iig open zijn kankerlijers[ afbeelding ]
Want je wist eergisteren nog niet dat het vandaag 2e paasdag is en dat de winkels dus niet allemaal open zijnquote:Op maandag 5 april 2010 14:55 schreef fokkurt het volgende:
Dat jullie nou allemaal proviand inslaan voor 6 weken en een noodpakket thuis hebben liggen.
DAT IS NIET BIJ IEDEREEN ZO!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |