Hij is hamster nu wel gewendquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
vet![]()
Ik vind dat hij wel een naam moet hebben...Hamster ofzo, klinkt niet echt
Waar vind ik zo'n dingquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
dit vind ik ook wel tof een snelheids meter op zijn wiel stoppen.
Winkel, gewoon bij een fiets winkel 12-13 euroquote:
Ik zat hier als een volslagen idioot te grinniken!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef cablegunmaster het volgende:
dit vind ik ook wel tof een snelheids meter op zijn wiel stoppen.
Je bent toch ook een idioot?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat hier als een volslagen idioot te grinniken!![]()
Ja ik laat m liever ook gewoon los lopen maar het probleem is we hebben hier in de kamer een trap naar beneden, dus dan heb ik liever dat ie in de kooi zit dan dat ie van de trap af valtquote:
KOEL!quote:
Die van mij kan van de trap af klimmenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:03 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ja ik laat m liever ook gewoon los lopen maar het probleem is we hebben hier in de kamer een trap naar beneden, dus dan heb ik liever dat ie in de kooi zit dan dat ie van de trap af valt
Ben je niet bang dat je hem kwijtraakt? Ik durf die van mij echt niet zo los te laten lopenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef Graseter het volgende:
Ik hoorde hem weer piepen dus ik snel filmpje machen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou wel willen, maar het is een balustrade en dan ben ik nog wel even bezigquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
KOEL!![]()
![]()
[..]
Die van mij kan van de trap af klimmenJe kan natuurlijk ook een soort hekje voor je trap zetten
Bij ons thuis kan ie niet onder het keukenblok komenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je hem kwijtraakt? Ik durf die van mij echt niet zo los te laten lopenIk heb een keer een hamster gehad die onder het keukenblok was gekropen, kon ik die hele plint loswrikken
.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nieuw filmpje, hier zit de deur dichter!
Bekijk deze YouTube-video
PICSquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef Graseter het volgende:
Zo, hij heeft net in de tuin een regenworm opgegetenGE-WEL-DIG!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:33 schreef jesperrrrsss het volgende:
zo ik ben even bezig geweest !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:33 schreef jesperrrrsss het volgende:
zo ik ben even bezig geweest !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor maar 9,99 per maand maak ik ook nog pikante filmpjes als je wiltquote:Op woensdag 7 april 2010 00:03 schreef VeerEli het volgende:
Geweldig topic dit!!Zo schattig die filmpjes.
Die hamster die 12 rondjes maakt![]()
Ik ging stuk
Pikante filmpjes van je hamster??? Nou, graag!!quote:Op woensdag 7 april 2010 00:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
voor maar 9,99 per maand maak ik ook nog pikante filmpjes als je wilt
Ah bahquote:Op woensdag 7 april 2010 00:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
voor maar 9,99 per maand maak ik ook nog pikante filmpjes als je wilt
Op dit soort momenten wou ik dat ik niet kon visualiserenquote:Op woensdag 7 april 2010 00:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan ligt dat beestje op ze zij met sexy lingerie aan.
Haha jij ziet een hamster in sexy lingerie voor jequote:Op woensdag 7 april 2010 00:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op dit soort momenten wou ik dat ik niet kon visualiseren
Dan gaat ie doodquote:Op woensdag 7 april 2010 06:10 schreef ToT het volgende:
Ow valt mee, ik dacht dat je het arme beest compleet ging uitwonen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |