....had misschien nog geleefd als ik van het bestaan van dat groene nestelmatieraal af had geweten!quote:
Kijk die chineze dan bij de gerelateerde videosquote:Op maandag 5 april 2010 16:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij maakte geluid
Hij glee van de glijbaan
hijs te lief
![]()
In ze kooi zitten: papiersnippers (uit papierversnipperaar), een paar houtsnippers en in ze nest dat groene spul. Dat groene spul kan je bij elke dierenwinkel kopen.quote:Op maandag 5 april 2010 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
....had misschien nog geleefd als ik van het bestaan van dat groene nestelmatieraal af had geweten!Het schijnt dat ze heel snel oogontsteking kunnen krijgen van die houtsnippers die ik heb gebruikt.
Hamster.. ofzo.quote:Op maandag 5 april 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:___! Die komt in mijn FoBo
![]()
Wat een baas
Hoe heettie?
Oh yeah!quote:Op maandag 5 april 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
vet![]()
Hamster ofzo staat nu in mijn FoBo
Ik kan misschien vanavond wel een leuk filmpje maken dat ie me vinger kapot bijtquote:Op maandag 5 april 2010 20:18 schreef ToT het volgende:
Whehehe, LOL @ zonnebloempitten!
Maarre Russische dwerghamster dus? Ik had begrepen dat dat van die unmeunig bijtgrage pisvlekken waren?
issie zo stout?!quote:Op maandag 5 april 2010 20:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan misschien vanavond wel een leuk filmpje maken dat ie me vinger kapot bijt
Moet je zijn servet (ligt allemaal groen spul in en slaapt ie in) eens zien! Daar ligt een hele berg met allemaal eten. Hij eet 95% van de dingen die ie in ze mond doet niet op;(quote:Op maandag 5 april 2010 20:41 schreef RSXX het volgende:
Ik vind 'm ubervet![]()
Hij word moddervet zo met die zonnebloempitten
Hamster ofzoquote:Op maandag 5 april 2010 20:56 schreef drunk_on_shadows het volgende:
jaah hij is liev. hoe heet je inmiddels beroemde hamster? Nu wil ik ook weer een nieuwe hamster Want mijn hammie is kassie weilen.
Jah ik gaf Muffin niet zo heel gek veel voer, en het voer dat ik hem gaf, deed ik in een keteltje waarbij hij flink moeite moest doen om er bij te komen: lichaamsbeweging, en het zorgt er voor dat hij alleen voer haalde als-ie het echt nodig had!quote:Op maandag 5 april 2010 20:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Moet je zijn servet (ligt allemaal groen spul in en slaapt ie in) eens zien! Daar ligt een hele berg met allemaal eten. Hij eet 95% van de dingen die ie in ze mond doet niet op;(
Op ze etensbakje staat HAMSTER, ik vind dat wel een mooie naamquote:Op maandag 5 april 2010 21:21 schreef RSXX het volgende:
Verzin een naam voor hem !![]()
Dat verdiend deze gozer toch wel![]()
ps, nu wil ik ook een hamster
Pak een mes, loop naar de koelkast, pak er een stuk ham uit en snij het in de vorm van een ster!quote:
De tering, 4 minuten?quote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Graseter het volgende:
Ik ga nu naar de bioscoop
over een paar seconden/minuten zou mijn filmpje verwerkt moeten zijn:
Bekijk deze YouTube-video
Naar de bioscoop?!quote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Graseter het volgende:
Je moet hem niet zo wakker makenquote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Graseter het volgende:
Wiii!! ik ben echt verkocht!quote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Graseter het volgende:
Waar haal je die doos pitten die wil ik ook voor Ninoquote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Graseter het volgende:
WAT LIEVVVVVVVVVVVVV!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 april 2010 21:35 schreef Graseter het volgende:
Even serieus. Dat word een hit.quote:Op maandag 5 april 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naar de bioscoop?!Dus je laat hem alleen?!
De eerste 30 seconden dacht ik dat hij niet leefde, totdat hij begon te piepen
Toen haalde ik wel opgelucht adem hoor
Zet een webcam op zijn kooi!!!![]()
![]()
Zet die 24/7 aan en we hebben een succes
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 21:40 schreef ToT het volgende:
Het volgende filmpje: Hamster die gesquished wordt tussen de kastdeur!
Ik begon te fluitenquote:Op maandag 5 april 2010 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naar de bioscoop?!Dus je laat hem alleen?!
De eerste 30 seconden dacht ik dat hij niet leefde, totdat hij begon te piepen
Toen haalde ik wel opgelucht adem hoor
Zet een webcam op zijn kooi!!!![]()
![]()
Zet die 24/7 aan en we hebben een succes
![]()
![]()
Dat emmertje is boerenkwark (ofzo) en die zonnebloem pitten had ik eerst bij een of andere turkse winkel gekocht, week later had ik ze ook bij de c1000 gezienquote:Op maandag 5 april 2010 22:04 schreef Mestras het volgende:
[..]
Waar haal je die doos pitten die wil ik ook voor Nino
Wat een super schattig actief beestjequote:Op dinsdag 6 april 2010 00:57 schreef Graseter het volgende:
NIEUW FILMPJE!
Sorry dat beest beweegt te veel, ik kan hem niet bijhouden
3 euro bij de dierenwinkel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een super schattig actief beestje![]()
![]()
hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |