Oorah!quote:Op maandag 5 april 2010 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Slapen? Ik ben echt klaarwakker en ready for more
quote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef Assiej het volgende:tong verbrand met tomatensoep eten net ..
kusje eropquote:Op maandag 5 april 2010 22:46 schreef Assiej het volgende:tong verbrand met tomatensoep eten net ..
Onbeperkt hamburgers vreten?quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pauze. Hier ook superdruk. Geschatte topomzet gehaald, dus we krijgen een gratis crewfeest
Nee, zuipen op kosten van McDonalds Nederlandquote:Op maandag 5 april 2010 23:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Onbeperkt hamburgers vreten?Ze kunnen vast wel introducees gebruiken
Ben benieuwd welke mc het drukker heeft eigenlijk, de mijne of de jouwequote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pauze. Hier ook superdruk. Geschatte topomzet gehaald, dus we krijgen een gratis crewfeest
Ook goedquote:Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, zuipen op kosten van McDonalds Nederland
de mijnequote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke mc het drukker heeft eigenlijk, de mijne of de jouwe
Kan beter.quote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel goed hčlig lekker in bed
morgen tentamen
en hoe maakt u het?
![]()
quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef Robinhoo het volgende:
Get a room.
zekers !quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen hier goed de paasdagen doorgekomen?
jazeker, ben vanaf donderdagavond t/m gisteravond bijna continue van huis geweest; heb van alles en nog wat gedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef haakon het volgende:
[..]
zekers !
jij ook ? 17 april nog In Qontrol dan ?
ja, hebben we vanmorgen even afgesprokenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ga jij wel dan?
mijn eerste 'grotere' feestje zal denk ik Emporium worden, 29 mei
ik heb al 2 kaartjes voor Defqon.1quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:32 schreef haakon het volgende:
[..]
ja, hebben we vanmorgen even afgesproken
17 april is ook de kaartverkoop van defqon, maar dan werk ik.. dus iemand anders moet dan kaarten halen
1 van m'n kameraden kan dan vast wel
Emporium ga ik ook wel heen denk ik !
pff, alweer... Arme machinist....quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:21 schreef Mdrop het volgende:
Morgen, klote lui voor de trein te springen, derde in drie weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |