quote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh mooi dan heb ik samzz voor mij alleen en een pauper minder mooi mén.
was van de gekken inderdaad.quote:
Ik weet dus ook niet of ik met de auto ga (fc twente moet schijntquote:Op maandag 5 april 2010 16:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Voor de mensen uit Oldenzaal, misschien dat ik met de auto ga!, maar ik ga alleen bowlen dus
Oja, parkeren wordt leuk dan jaquote:Op maandag 5 april 2010 17:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik weet dus ook niet of ik met de auto ga (fc twente moet schijnt)
En anders zouden dani..el en ik eventueel met de auto/trein gaan
Ga jij erna ook uit dan?
Waarvoor heb je mij alleenquote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh mooi dan heb ik samzz voor mij alleen en een pauper minder mooi mén.
Voor de harde neuqseks.quote:Op maandag 5 april 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor heb je mij alleen
En Marko, waarom kom je niet?
Me pa heeft kaartjes voor Sparta - Heracles gekocht, maar me pa heeft het kaartje aan iemand anders kunnen verkopen dus ik ga meequote:Op maandag 5 april 2010 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor heb je mij alleen
En Marko, waarom kom je niet?
Ofwel; hij wou gewoon bij mij zijnquote:Op maandag 5 april 2010 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Me pa heeft kaartjes voor Sparta - Heracles gekocht, maar me pa heeft het kaartje aan iemand anders kunnen verkopen dus ik ga mee
quote:
quote:
Remember remember.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GO TWENTE!
Als Twente kampioen wordt ga ik in de blote pik door Amersfoort rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |