quote:Op maandag 5 april 2010 21:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hans met zijn DUITSE buren zeker?![]()
Whehequote:Op maandag 5 april 2010 21:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hans met zijn DUITSE buren zeker?![]()
Die's ook van de EO, zit normaal ergens in de nacht.quote:Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
GEEN MIRANDA !!!!!!! Maar Hanneke zit er. Geen idee wie dat is. Of is dat die nieuwe?
Ah, okayquote:Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Die's ook van de EO, zit normaal ergens in de nacht.
Hanneke is geen aanwinst.quote:Op maandag 5 april 2010 22:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Die's ook van de EO, zit normaal ergens in de nacht.
Dat is duidelijk danquote:Op maandag 5 april 2010 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hanneke is geen aanwinst.
Ik hoor namelijk met de radio in slaap te vallen, niet andersom.
Mwoah geen last van, het weekend ligt wel sneller voor de deurquote:Op dinsdag 6 april 2010 07:50 schreef Sirolf het volgende:
Een maandag op een dinsdag... ik weet nu al dat ik de rest van de week in de war ben qua dagnamen...
Duurt hier anders nog een uurquote:
Wauw. Dan heb je echt geen leven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://mobile.twitter.com/bartelet![]()
.
Alsof de publieke omroep niets inlevert...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://mobile.twitter.com/bartelet![]()
.
Alsof de publieke omroep niets inlevert...
Nee nu Giel Anouk draait kan ik ook niet wachtenquote:
Yup, was me al opgevallen. Merk ook dat 't ook weer nergens om gaat... Begrijp dat bezuinigingen in de PO z'n zieke oma moeten wassen. Zoiets.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die josti was al langer bezig dan vandaag tegen Ekdom
Zullen we Giel sturen om zijn Oma te wassenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, was me al opgevallen. Merk ook dat 't ook weer nergens om gaat... Begrijp dat bezuinigingen in de PO z'n zieke oma moeten wassen. Zoiets.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zullen we Giel sturen om zijn Oma te wassen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zullen we Giel sturen om zijn Oma te wassen
2x per week gewassen ligt toch echt aan het verpleeghuisquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, was me al opgevallen. Merk ook dat 't ook weer nergens om gaat... Begrijp dat bezuinigingen in de PO z'n zieke oma moeten wassen. Zoiets.
Dat dus. Het is meer een kwestie van efficiėntere inzet van middelen binnen de zorg dan de hele economie maar omgooien.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:53 schreef themauster het volgende:
[..]
2x per jaar gewassen ligt toch echt aan het verpleeghuis,mijn opa wordt zelf gewoon 2x per dag gewassen zelf nu die vecht voor zijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |