locatie uitzendingen misschien ook wel meegeteld? En misschien ook liveoptredensquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
Leuk om trouwens de hele top zoveel te zien van de meest gedraaide platen van het afgelopen jaar: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaidaangepast?start_dag=1&start_maand=4&start_jaar=2009&start_uur=0&eind_dag=1&eind_maand=4&eind_jaar=2010&eind_uur=0&mode=platen
Daarin is o.a. te zien dat Caro de eerste Nederlandse artiest is in die lijst, maar er wel nog een stuk of 15 buitenlandse platen voor d'r staan... en dat A Night Like This op 2 staat!
Typisch dat ie afgelopen maanden nauwelijks te horen is geweest. Uit het oog, uit het hart...quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef borisz het volgende:
Ik wens u allen sterkte de komende maanden. Allen Clark komt met een nieuwe CD uit. Zal wel megahit worden die eerste plaat. Giel had net een stukje van de eerste single. Was weer drie keer niks.
Locatie-uitzendingen wel, live-optredens denk ik eigenlijk niet, maar zo'n groot verschil zal dat niet maken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
locatie uitzendingen misschien ook wel meegeteld? En misschien ook liveoptredens
Wilde ik straks al bekijken maar toen werkte je site niet meequote:Op dinsdag 6 april 2010 19:47 schreef Sirolf het volgende:
Leuk om trouwens de hele top zoveel te zien van de meest gedraaide platen van het afgelopen jaar: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaidaangepast?start_dag=1&start_maand=4&start_jaar=2009&start_uur=0&eind_dag=1&eind_maand=4&eind_jaar=2010&eind_uur=0&mode=platen
Daarin is o.a. te zien dat Caro de eerste Nederlandse artiest is in die lijst, maar er wel nog een stuk of 15 buitenlandse platen voor d'r staan... en dat A Night Like This op 2 staat!
Nou iddquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:57 schreef borisz het volgende:
Giel heeft ook nog eens de Rabberingitus opgelopen. Die bril van hem is bijna net zo erg als van Rabbering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |