I tried seducing him. I failedquote:Op maandag 5 april 2010 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Games spelen? Kun je niks beters verzinnen om je vriendje achter dat ding weg te krijgen?
Wacht maar tot ze borstgroei krijgt.quote:Op maandag 5 april 2010 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Games spelen? Kun je niks beters verzinnen om je vriendje achter dat ding weg te krijgen?
B75 and proudquote:Op maandag 5 april 2010 11:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, jij bent plat!!!
[ afbeelding ]
Tekken TAGquote:
Ik weet zeker dat jij hem ook niet kan bekorenquote:Op maandag 5 april 2010 11:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niet, jij kan je eigen vriend niet eens bekoren
Klinkt als een uitdaging Pieterquote:Op maandag 5 april 2010 11:36 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij hem ook niet kan bekoren
Ik heb grotere tietenquote:Op maandag 5 april 2010 11:36 schreef Gotyoubystring het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij hem ook niet kan bekoren
Jij bent dus de noob.quote:Op maandag 5 april 2010 11:23 schreef Gotyoubystring het volgende:
Klacht: Noobs die heel de dag Tekken spelen en er veel te goed in zijn.
Oh nee, hij doet steeds hetzelfde wat moet ik toch doen?quote:Subklacht: Mensen die niet goed zijn maar je toch afmaken omdat ze constant dezelfde klap geven waardoor je er niet tussen kan komen.
Shut up, Gedoquote:Op maandag 5 april 2010 11:40 schreef seto het volgende:
[..]
Jij bent dus de noob.
[..]
Oh nee, hij doet steeds hetzelfde wat moet ik toch doen?
Noob.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |