Zoals dat Francois Boulanger van lingo eigenlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoals dat Francois Boulanger van lingo eigenlijk...Ja, maar dat wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Zoals ik het intrepreteer is hij het nog. Ik lees 'has been' als: 'is het al sinds jaren', niet als: 'was een tijdje'...quote:
[..]
Zoals dat Francois Boulanger van lingo eigenlijk...Of dat Muddy Waters eigenlijk McKinley Morganfield heet en dat Radiohead wel eens geheime concerten gaf onder de naam 'Faithless & The Wonderboys'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals ik het intrepreteer is hij het nog. Ik lees 'has been' als: 'is het al sinds jaren', niet als: 'was een tijdje'...
http://www.imdb.com/name/nm0001533/bioquote:Was a vegetarian for 15 years but then decided to eat meat. His favorite meat is pork chops.
[..]
Zoals dat Francois Boulanger van lingo eigenlijk...En dat is dus de grootste leugen die tegenwoordig de ronde doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
Ahquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0001533/bio
NICE!quote:Op dinsdag 6 april 2010 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is de nieuwe de electrische ritme gitaar stond er een beetje hard in dus heb hem iets teruggedraaid, maar dan moet je gelijk de video weer opnieuw uploaden
Bedankt voor de comments, tof om te horen
Comments en ratings op youtube zijn natuurlijk ook altijd welkom![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Geen, gewoon met clicktrakc opgenomen en steeds die stukjes geknipt en geplaktquote:
Nice, je hebt echt een goeie stem voor dat soort dingenquote:
[..]
Zoals dat Francois Boulanger van lingo eigenlijk...TriviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* In de zomer van 2007 zat Boulangé in de jury van het TROS-televisieprogramma 'Lingo Bingo Show'.
* Dat de echte naam van François Boulangé Frans Bakker is, is een fabeltje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Boulang%C3%A9PS4 online: micro_nl
quote:
Dat staat er helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Trivia
* In de zomer van 2007 zat Boulangé in de jury van het TROS-televisieprogramma 'Lingo Bingo Show'.
* Dat de echte naam van François Boulangé Frans Bakker is, is een fabeltje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois_Boulang%C3%A9
quote:
Ik zat met hetlzelfde, maar zelf met les ging dat "moeten oefenen" niet opquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef -Menn0- het volgende:
Thanks mensen![]()
Zit er trouwens aan te denken om weer les te gaan nemen, theorie enzo. Merk dat ik er zelf geen reet aan doe en met les heb je toch een stok achter de deur dat je het wel "moet" oefenen. Plus natuurlijk uitleg van iemand die er (hopelijk) verstand van heeft!
Daarom twijfel ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zat met hetlzelfde, maar zelf met les ging dat "moeten oefenen" niet open dang ewoon steeds niks eraan doen
Gewoon doen joh! Ik ben zelf ook nooooit tevreden met het resultaat maar krijg toch super reacties!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:23 schreef genakt het volgende:
na dribbel en menno hun filmpjes haal ik het wel uit me hoofd om nog dingen op te nemen
nah ben nog dingen aan het perfectionerenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gewoon doen joh! Ik ben zelf ook nooooit tevreden met het resultaat maar krijg toch super reacties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |