Wat een onzin, van dat merk gaat nooit lang meequote:Op maandag 5 april 2010 09:07 schreef Krijgnouwat het volgende:
Begin maar te sparen voor een andere ketel. Dat merk wat je nu hebt gaat nooit lang mee.
Onderhoud wil wel een tijdje helpen trouwens.
quote:Op maandag 5 april 2010 09:07 schreef Krijgnouwat het volgende:
Begin maar te sparen voor een andere ketel. Dat merk wat je nu hebt gaat nooit lang mee.
misschien jaloersquote:Op maandag 5 april 2010 09:07 schreef Krijgnouwat het volgende:
mensen voorkomen zoveel problemen door ketel eens in het jaar een onderhoudsbeurt te geven.quote:Op maandag 5 april 2010 08:19 schreef mrPanerai het volgende:
Ik zou beginnen met de ketel eens een onderhoud te geven (niet zelf doen).
Dat wat jij beweerd is totale onzin !quote:Op maandag 5 april 2010 09:07 schreef Krijgnouwat het volgende:
Hier ken in de omgeving ken ik gevallen die de 20 jaar bij lange na niet haalden en verschillende installateurs die een hekel hebben aan dat merk ketels.quote:Op maandag 5 april 2010 11:16 schreef exlurker het volgende:
Vonkenboer, wat jij nu beweerd klopt ook weer niet
Ik weet vailiants en agpo ketels te hangen die ook meer als 20 jaar mee gaan zonder noemenswaardige problemen, zonder grote reparatiekosten, wel jaarlijks onderhoud.
Alleen het gasverbruik is naar de normen van deze tijd wat aan de hoge kant
Ik vergeet nooit meet de keer dat ik bij een Megadens de pakking eraf probeerde te krijgen en dat ik plots de complete wisselaar uit de condensbak had getrokken. Het water spoot me om mijn oren.quote:Op maandag 5 april 2010 11:47 schreef badboynova het volgende:
Over de Agpo ketels (uitgezonderd de econpact) heb ik niet echt veel te klagen,
omdat dit erg simpele ketels zijn en de storingen vrij standaard zijn en simpel te fixen zijn.
Tja die goedkope merken lokken niet voor niets installateurs met vakanties en dergelijke.quote:Op maandag 5 april 2010 13:24 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meet de keer dat ik bij een Megadens de pakking eraf probeerde te krijgen en dat ik plots de complete wisselaar uit de condensbak had getrokken. Het water spoot me om mijn oren.![]()
Agpo's zijn helemaal niet makkelijk te repareren (tapwisselaars, branderpakkingen etc.) Het is bagger met een hoofdletter B en vaak nog levensgevaarlijk ook als er niet goed naar gekeken wordt.
Dit zal in het algemeen tot code E4 leiden.quote:Maar ontopic:
Let er wel op dat de branderpakking toch ter zijner tijd vervangen zal moeten worden. Oudere modellen hebben ook nog vaak een rode pakking om de brander die naar verloop van tijd zal uitdrogen, hier heeft Remeha een touwpakking voor.
Ik ben bij TS er vanuit gegaan dat daar de zwarte ontstekingstrafo inzit, mede door code E6quote:Het ploffen kan te maken hebben met zijn afstelling of zijn statische of dynamische gasvoordruk zoals al aangegeven was.
quote:Van de ontsteekpen heb je twee soorten, let wel goed op dat je de goede gebruikt hebt. Bij een blauwe trafo hoort een ontsteekpen met een 'bougiedop' en bij een zwarte trafo zit de kabel al aan de onsteekpen. Deze combineren kan ook voor problemen zorgen.
Een subsite van remeha, dus niet de hoofdsite voor consumenten of professionals.quote:Op maandag 5 april 2010 17:58 schreef Panic_A het volgende:
Bedankt voor de ondersteuning Klipper, waar haal je al die handige afbeeldingen vandaan?
Hopelijk snap je wel dat mijn opmerking m.b.t. geen garantie indien geen onderhoud een algemene opmerking is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:05 schreef jos10 het volgende:
Hallo Allemaal
Als opener van deze topic wil ik iedereen bedanken voor zijn betrokkenheid.
Allereerst wil ik opmerken dat de ketel wel onderhoud heeft gehad en men maar klakkeloos aan neemt
als een ketel 3 oud jaar is dat je dan geen onderhoud geeft. Zelf heb ik onderhoud gedaan bij Remeha
Bedankt voor de "goede" tips en de onzin verhalen gaan de prullebak in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |