quote:
Je topic is wel gelijk verneukt door zo'n domme grammaticafoutquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 02:13 schreef Ofanders het volgende:
Ik was muziek aan het luisteren op youtube... Ik typ het jonge rap talent fotosynthese in krijg je geen keuzes en dan typ je de o zo vervelende, nare, onprettige rapper/homo in en krijg ik een hele rij...
KLACHT: Youtube geeft voorkeurselecties over fouradi....
PS; Ja, Ts luisterd muziek op youtube, Ja, Ts Luisterd rap.
Ja, kut héquote:Op maandag 5 april 2010 02:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Je topic is wel gelijk verneukt door zo'n domme grammaticafout
Volgens mij zeik jij andere mensen af om zelf beter over te komen ofzo.. Weet niet wat jij deed toen je 16 was..quote:
Bedoel je over dit zelfde onderwerp? of over die gramatica fout die zoals eerder gezegt me topic heeft verneukt?quote:Op maandag 5 april 2010 02:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Open anders nog een topic. Gegarandeerd succes.
Open precies hetzelfde topic, alleen dan zonder de fout.quote:Op maandag 5 april 2010 02:21 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Bedoel je over dit zelfde onderwerp? of over die gramatica fout die zoals eerder gezegt me topic heeft verneukt?
"me"quote:Op maandag 5 april 2010 02:21 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Bedoel je over dit zelfde onderwerp? of over die gramatica fout die zoals eerder gezegt me topic heeft verneukt?
quote:Op maandag 5 april 2010 02:21 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Zal hij vast niet begrijpen.quote:Op maandag 5 april 2010 02:23 schreef Szura het volgende:
Of wij gaan topics openen over jouw niveau in de Nederlandse taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |