Je hebt dat idd soms. Ik heb een foto van mijn eerste hond. Paddo heeft die toen een keer in laten lijsten en zo out of the bleu als cadeau gegeven. Mja, ff een half dagje naar de kloten. Zal hem morgen ff inscannen en posten, dan herken je dat vast.quote:Op maandag 5 april 2010 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik hield ook echt op slag van hem, vraag Greys maar![]()
En Loet ook van mij; we waren een team
Kutbeesten zijn het soms toch ook he?quote:Op maandag 5 april 2010 00:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je hebt dat idd soms. Ik heb een foto van mijn eerste hond. Paddo heeft die toen een keer in laten lijsten en zo out of the bleu als cadeau gegeven. Mja, ff een half dagje naar de kloten. Zal hem morgen ff inscannen en posten, dan herken je dat vast.
Erg mooie kat die Loet.
Ik was andere dingen aan het doen ja!quote:
Tnxquote:
Herkenning.quote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja stom....ik heb 5 schatten van katten hier rondlopen, maar ik kan Loetje ineens zoooo vreselijk missen![]()
Die kat was zo speciaal op een of andere manier
Zegt meer iets over mijn dwangneurosequote:Op maandag 5 april 2010 00:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Ik zag het idd pas toen ik al op invoeren had gedrukt
Rooie slobberkater die op schoot klom platknuffelen.quote:
Nou, doe dan? Dirk?quote:Op maandag 5 april 2010 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik hield ook echt op slag van hem, vraag Greys maar![]()
En Loet ook van mij; we waren een team
Dwangneuroses!quote:Op maandag 5 april 2010 00:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zegt meer iets over mijn dwangneurose
Loetjequote:
Nog 5 jaar?quote:Op maandag 5 april 2010 00:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herkenning.Siepke was ook zo'n speciale.
![]()
Na een jaar of 5 slijt dat wel, maar ik vraag me af of ik ooit nog een kat krijg waar het zo mee klikt.
Gisteren was zijn sterfdag. Die hij - heel frappant- deelt met Sietske. Maar bij haar was het de geboortedag.
Geoorloofde absentiequote:Op maandag 5 april 2010 00:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rooie slobberkater die op schoot klom platknuffelen.
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 00:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog 5 jaar?![]()
![]()
Het is hier natuurlijk pas 4 maand geleden, maar ik denk idd niet dat ik ooit weer een kat krijg waar het zo mee klikt.
Siepke was toch het zusje (broertje?) van Sietske?![]()
Ik ben nu dus aan het multi tasken.quote:Geoorloofde absentie![]()
Mooie vent was het!quote:[..]
![]()
Loet was leuk he?
Trusten Catquote:Op maandag 5 april 2010 01:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga eens kijken of mijn bed er nog staat.
Truste!
Jij snapt umquote:Op maandag 5 april 2010 01:02 schreef Greys het volgende:
Loet was geweldig!
Echt zo'n karakter. En ik was bij de allereerste ontmoeting!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |