Wat danquote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook naakt in bed liggen zonder te slapen hoor
Ik las overigens vanmiddag het meest gruwelijke bericht dat ik in tijden heb gelezen
Naakt lezen of film kijken kan ook inderdaadquote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las overigens vanmiddag het meest gruwelijke bericht dat ik in tijden heb gelezen
En dat is?quote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je twee uit hebt, dan ga je gelijk door naar driequote:
Twee slachthuizen in Canada die paarden op de meest gruwelijke wijze slachtenquote:
Ow, wou daarna beginnen met 1,5quote:Op zondag 4 april 2010 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je twee uit hebt, dan ga je gelijk door naar drie
Ik heb deel één op dvd...quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee slachthuizen in Canada die paarden op de meest gruwelijke wijze slachtenZe schieten meermalen mis, drijven de dieren de schietbox in met stroompennen en zwepen, de dieren die nog geslacht moeten worden zien, ruiken en horen het allemaal... Verschrikkelijk. Ik heb de filmpjes en foto's gezien en het is misselijkmakend om zo'n braaf dier enorm te zien lijden omdat zo'n klootzak mis schiet en het oog eruit knalt bijvoorbeeld...
Deel twee is heel open qua einde, dus dan moet je eigenlijk meteen doorquote:
ow vandaar, Nou ik heb hem klaar liggen, dus dat is geen probleemquote:Op zondag 4 april 2010 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Deel twee is heel open qua einde, dus dan moet je eigenlijk meteen door
Ik wacht tot er een box uit komt.quote:
Das idd wel gruwleijk ja..quote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee slachthuizen in Canada die paarden op de meest gruwelijke wijze slachtenZe schieten meermalen mis, drijven de dieren de schietbox in met stroompennen en zwepen, de dieren die nog geslacht moeten worden zien, ruiken en horen het allemaal... Verschrikkelijk. Ik heb de filmpjes en foto's gezien en het is misselijkmakend om zo'n braaf dier enorm te zien lijden omdat zo'n klootzak mis schiet en het oog eruit knalt bijvoorbeeld...
Ja, dat wilde ik eerst ook doen, maar ik kon niet meer wachtenquote:Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht tot er een box uit komt.
Wat ik hoorde, is dat de films worden verfilmd in Hollywood. Ik vraag me altijd af waarom dat nodig is
Niks. Met te veel wel.quote:Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef Techno het volgende:
Wat is er mis met (een beetje) borsthaar dan?
De huidige films ja. Maar in Hollywood word een re-make gemaakt met Amerikaanse acteurs.quote:Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik eerst ook doen, maar ik kon niet meer wachten
Oh, dat weet ik niet... Ik dacht dat het allemaal Zweedse "plaatselijke" acteurs zijn, dus dat dat niet Hollywood-achtig is
Ooo sorry, wist niet dat je dat bedoelde. Hmm... Beetje jammer. Zal waarschijnlijk wel zijn voor het "Zweeds" ofzo? Daar irriteerde ik mij ook mateloos aanquote:Op zondag 4 april 2010 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
De huidige films ja. Maar in Hollywood word een re-make gemaakt met Amerikaanse acteurs.
En het nut daarvan is?quote:Op zondag 4 april 2010 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
De huidige films ja. Maar in Hollywood word een re-make gemaakt met Amerikaanse acteurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |