hm, es tut mir leidquote:Op maandag 5 april 2010 02:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
WTF spelfoutje? Dusseldorf schrijf je met een trema, maar in de Duitse taal mag je een umlaut vervangen door een 'e'. Dus ik heb het goed.
Ik dacht dat het een pittige wasquote:Op maandag 5 april 2010 02:58 schreef NanKing het volgende:
prednison
Nee, mijn vader is een happy gebruikert ervanquote:Op maandag 5 april 2010 02:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een pittige was
Laat me raden, (ex)gebruiker?
Stand # 1934
3 Yankee
5 BasOne
2 tomtomaat
2 Ofyles2
1 De_Hertog
1 nightcowboy
3 Farenji
1 Szura
1 Yurithemaster
3 NanKing
Typ, Duesseldorf maar eens in op Google. Of Koeln. Maar dit is toch algemene kennis?quote:Op maandag 5 april 2010 02:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
hm, es tut mir leid. Dat wist ik echt niet. Van mij mag jij 't puntje dan hebben of jullie krijgen beiden een punt, het is mij om 't even
O, ik zal even op mijn knieën gaan dat ik dit niet wistquote:Op maandag 5 april 2010 03:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Typ, Duesseldorf maar eens in op Google. Of Koeln. Maar dit is toch algemene kennis?
Is goed.quote:
Het is dat je het zegt maar ik had er nog van gehoord, maargoed, ik ben ook nooit zo goed in Duits geweestquote:Op maandag 5 april 2010 03:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Typ, Duesseldorf maar eens in op Google. Of Koeln. Maar dit is toch algemene kennis?
Bück dich befehl ich dirquote:Op maandag 5 april 2010 03:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
O, ik zal even op mijn knieën gaan dat ik dit niet wist
* NanKing gaat op knietjes zitten.
zover reikt mijn duits nog wel.quote:Op maandag 5 april 2010 03:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bück dich befehl ich dir
Wende dein Antlitz ab von mir
Dein Gesicht ist mir egal
Bück dich
Als je op je knieën zit bereik je nog veel meerquote:
Ken je de band ook niet na deze foto?quote:Op maandag 5 april 2010 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
nog steeds geen idee
Geen Flauw Ideequote:
simply red ofzo?quote:Op maandag 5 april 2010 03:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ken je de band ook niet na deze foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |