Het is maar een spelletjequote:
Nee het ging niet om 2 woorden, het ging om het weggelatene.quote:Op maandag 5 april 2010 02:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het ging om de 2 woorden niet om de voorzetsels
Maar zoals gezegd, no problemo
Mobile en Memphis, 2 namen eigenlijk niet 2 woorden, en beide had ik goed, de rest van de tekst nietquote:Op maandag 5 april 2010 02:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee het ging niet om 2 woorden, het ging om het weggelatene.
Ik ben bang dat ik je ook niet aan het antwoord kan helpenquote:Op maandag 5 april 2010 02:42 schreef NanKing het volgende:
nope.
Nee, ik wil perse het laatste woord hebben.quote:Op maandag 5 april 2010 02:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mobile en Memphis, 2 namen eigenlijk niet 2 woorden, en beide had ik goed, de rest van de tekst niet
Laat zitten joh
We hebben en mod in ons midden, die hebben altijd het laatste woord, sad but truequote:Op maandag 5 april 2010 02:44 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, ik wil perse het laatste woord hebben.
Genauquote:
mja, ik ben niet zo strengquote:Op maandag 5 april 2010 02:52 schreef lubje25 het volgende:
Wat zijn we streng vanavond![]()
Maar..... de vraagsteller bepaald
WTF spelfoutje? Dusseldorf schrijf je met een trema, maar in de Duitse taal mag je een umlaut vervangen door een 'e'. Dus ik heb het goed.quote:Op maandag 5 april 2010 02:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Genau.
sorry morendo, spelfoutje![]()
Stand # 1934
3 Yankee
5 BasOne
2 tomtomaat
2 Ofyles2
1 De_Hertog
1 nightcowboy
3 Farenji
1 Szura