Duizenden singles zijn nu onlinequote:Op zondag 4 april 2010 21:47 schreef Lily-Ella het volgende:
"Doe de dertigersdiptest"
Die ads ook altijd

Trouwens, heb jij toevallig de drie foto's van de meet?quote:

Ik heb nog altijd die alleenstaande mama's adsquote:Op zondag 4 april 2010 21:47 schreef Lily-Ella het volgende:
"Doe de dertigersdiptest"
Die ads ook altijd

FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op zondag 4 april 2010 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trouwens, heb jij toevallig de drie foto's van de meet?

nee nog niet, die heeft tie nog niet doorgestuurd maar zal er morgen even naar vragenquote:Op zondag 4 april 2010 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]

weet eigenlijk ook niet of hij ze van zn gsm op pc kan zetten maar dat ga ik voor je checkenquote:Op zondag 4 april 2010 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]

Ja, of die van seniorendatingquote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd die alleenstaande mama's ads

Cool. Ik ben wel benieuwd hoe slecht ik erop staquote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef Delan het volgende:
[..]
nee nog niet, die heeft tie nog niet doorgestuurd maar zal er morgen even naar vragen

FF had er maar eentjequote:Op zondag 4 april 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool. Ik ben wel benieuwd hoe slecht ik erop sta

jij staat er heul niet slecht op!quote:Op zondag 4 april 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool. Ik ben wel benieuwd hoe slecht ik erop sta

you dirty devil!!quote:Op zondag 4 april 2010 21:51 schreef -Engel- het volgende:
O, man....ik zap net richting rtl8 zie een man met bloteborst die kreunt...en wat denk ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |