Mijn ex klom zich altijd in een witte pyama met groene bloemen....en vond het dan raar dat ik er moeite mee had.quote:Op zondag 4 april 2010 20:51 schreef stbabylon het volgende:
Juist naakt beginnen met slapen maakt het seks hebben makkelijker(als er al iemand bij ligt... dat dan weer wel...)
Heel af en toe dat ik met tshirt er in lig, maar dan word ik meestal halverwege de nacht helemaal doorweekt wakker en smijt ik hem weg.quote:Op zondag 4 april 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof. Ik ook. Heerlijk.
In pyjamas draai ik me helemaal vast
Ex being the operative wordquote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ex klom zich altijd in een witte pyama met groene bloemen....en vond het dan raar dat ik er moeite mee had.
ik heb zo goed als mijn hele dag vergooid aan !fokkenquote:
Hahaha. ik laat me niet tegen houden door wat kleren hoorquote:Op zondag 4 april 2010 20:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist naakt beginnen met slapen maakt het seks hebben makkelijker(als er al iemand bij ligt... dat dan weer wel...)
Snel uitdoen of je ogen dichthoudenquote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ex klom zich altijd in een witte pyama met groene bloemen....en vond het dan raar dat ik er moeite mee had.
Nee. Maar als je naar bed gaat met het doel sex, en dan toch een pyama aantrekt, dan haak ik af.quote:Op zondag 4 april 2010 20:53 schreef Lily-Ella het volgende:
Hahaha. ik laat me niet tegen houden door wat kleren hoor
Uiteraard niet, maar het is heul leuk om 's nachts wakker te worden, tegen iemand aan te kruipen, en langszaam aan richting heerlijke seks gaanquote:Op zondag 4 april 2010 20:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hahaha. ik laat me niet tegen houden door wat kleren hoor
hmmm, nou daar ga ik dan maar eens meebeginnen als iemand bij mij slaapt...naakt over de overloop lopen zorgt niet voor sneller seks...quote:Op zondag 4 april 2010 20:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon naakt aanbellen voor een kopje suikerquote:Op zondag 4 april 2010 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm, nou daar ga ik dan maar eens meebeginnen als iemand bij mij slaapt...naakt over de overloop lopen zorgt niet voor sneller seks...de bovenbuurman heeft het volgens mij niet eens door... misschien ook maar eens het gordijn openlaten
Je valt stiekem op de buurman?quote:Op zondag 4 april 2010 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm, nou daar ga ik dan maar eens meebeginnen als iemand bij mij slaapt...naakt over de overloop lopen zorgt niet voor sneller seks...de bovenbuurman heeft het volgens mij niet eens door... misschien ook maar eens het gordijn openlaten
Na die pyjama ging het gauw downhill zeker?quote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
ja ik ook... graag ook de sokken uitquote:Op zondag 4 april 2010 20:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Maar als je naar bed gaat met het doel sex, en dan toch een pyama aantrekt, dan haak ik af..
Maakquote:Op zondag 4 april 2010 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Ik dacht dat alleen huisvrouwen gevangen in ongelukkige huwelijken dat deden.quote:Op zondag 4 april 2010 20:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Maar als je naar bed gaat met het doel sex, en dan toch een pyama aantrekt, dan haak ik af..
dat zou ik kunnen doen... het is een lekkertje, maar bijna nooit thuisquote:Op zondag 4 april 2010 20:56 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Gewoon naakt aanbellen voor een kopje suiker
Klinkt als een leuke dag. Ik heb vandaag sociaal gedaan. Naar mijn zusje en ouders geweest.quote:Op zondag 4 april 2010 20:53 schreef Flena het volgende:
[..]
ik heb zo goed als mijn hele dag vergooid aan !fokken
en praten paaseitjes zoeken
Hehe... leuk dat ik hier mijn onderbuuf tegenkom ..quote:Op zondag 4 april 2010 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat zou ik kunnen doen... het is een lekkertje, maar bijna nooit thuis
Heel fijn. Een naakte man met sokken is niet gezelligquote:Op zondag 4 april 2010 20:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij het uitkleden gaan de sokken altijd als eerste (goed, ok, misschien eerst shirt soms)
Waar woon je? Misschien ben ik wel je buurmanquote:
o ja stouterje van mequote:Op zondag 4 april 2010 20:58 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Hehe... leuk dat ik hier mijn onderbuuf tegenkom ..
Kopje suiker buuf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |