Huh, hoe wat? Zonder bon?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:49 schreef LuxeBenen het volgende:
Heb ze gemaild met m'n probleem! Kreeg vandaag een mailtje van UPS terug dat er een compleet nieuwe set voor niets wordt opgestuurd!
Logitech
Zonder bon, moest een foto laten zien van het product met een handgeschreven briefje erop met een nummer wat ik in de mail had gekregen. Gedaan en toen was het accepté en krijg ik een nieuwe setquote:
Even mijn photoshopskills uit de kast halen. Bedanktquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:07 schreef LuxeBenen het volgende:
[..]
Zonder bon, moest een foto laten zien van het product met een handgeschreven briefje erop met een nummer wat ik in de mail had gekregen. Gedaan en toen was het accepté en krijg ik een nieuwe set
Echt een beestquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:00 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
De Z-2300 doet hier al jaren trouwe dienst!
Z-5400 hier, doet het nog steeds perfect ondanks dat 'ie uit 2006 ofzo komt. Helaas niet meer in productie, dus dan kom je al op een Z-5500 en die is 2x zo krachtig maar ook 2x zo duur.quote:Op zondag 4 april 2010 20:04 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Wat heb je er mee gedaan dan? Ik heb ook een z2300, opblazen is iig zo goed als onmogelijk. Als je hem half open draait wordt je al weggeblazen. Draai je dan ook nog de bass open en je hebt een hartritmestoornis for life
Die woofer van de z2300Wat een geluid zit daar in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |