Staat TheKC ook op dit plaatje?quote:Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef Ironhide het volgende:
Achterban Twente en PSV kan weer tevreden terugkijken op een geslaagde speeldag:
[ afbeelding ]
wat is dat? wat zou dat moeten zijn?quote:Op zondag 4 april 2010 19:31 schreef donald_dick het volgende:
en dan die mongolische mascotte van hun [ afbeelding ]
Zijn wenkbrauw hangt verkeerdquote:Op zondag 4 april 2010 19:31 schreef donald_dick het volgende:
Fred Rutten riep het al: niet geil op de goal.quote:Op zondag 4 april 2010 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als we lucky waren hadden we wel bovenaan gestaan of in elk geval binnen titelafstand
Foxy = heldquote:Op zondag 4 april 2010 19:31 schreef donald_dick het volgende:
Wat een bazen, behalve die linker, die ziet er wat wereldvreemd uitquote:Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef Ironhide het volgende:
Achterban Twente en PSV kan weer tevreden terugkijken op een geslaagde speeldag:
[ afbeelding ]
Phoxyquote:Op zondag 4 april 2010 19:31 schreef donald_dick het volgende:
PSV heeft gewoon punten weggeven aan VVV en Sparta, zonder die punten zou PSV gewoon WEER kampioen wordenquote:Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Fred Rutten riep het al: niet geil op de goal.
QFTquote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon punten weggeven aan VVV en Sparta, zonder die punten zou PSV gewoon WEER kampioen worden
verliezen van VVVquote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
PSV heeft gewoon punten weggeven aan VVV en Sparta, zonder die punten zou PSV gewoon WEER kampioen worden
Hebben ze niet gedaan.quote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een paarquote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dit is echt van hoog niveauquote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, en als Feyenoord niet had gelijk gespeeld tegen clubs als NAC, Heracles en NEC had Feyenoord kampioen geworden.quote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voetbalquote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef Arcturus het volgende:
Ajax
Arrogante joden
Feyenoord
Havenslaven
Az
Serginho Greene![]()
![]()
PSVquote:Op maandag 5 april 2010 12:45 schreef Arcturus het volgende:
Ajax
Arrogante joden
Feyenoord
Havenslaven
Az
Serginho Greene![]()
![]()
Ja en als Ajax die 40 schoten op doel tegen sparta had benut en niet bij PSV uit zoveel tegendoelpunten had gehad zouden ze ook kampioen wordenquote:Op zondag 4 april 2010 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mummiepakquote:Op maandag 5 april 2010 13:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja en als Ajax die 40 schoten op doel tegen sparta had benut en niet bij PSV uit zoveel tegendoelpunten had gehad zouden ze ook kampioen worden.
Verschil is dat PSV al jarenlang kut clubjes thuis makkelijk verslaatquote:Op maandag 5 april 2010 12:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, en als Feyenoord niet had gelijk gespeeld tegen clubs als NAC, Heracles en NEC had Feyenoord kampioen geworden.
en dan faal ikquote:
quote:
Met de nadruk op thuis ja.quote:Op maandag 5 april 2010 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV al jarenlang kut clubjes thuis makkelijk verslaat
Like VVV en Sparta zekerquote:Op maandag 5 april 2010 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een keertje geen kampioen worden kan best. Als je nu 6 keer op een rij de titel mist dan begint het wel structureel te wordenquote:
Vorig jaar werden jullie ook geen kampioen volgens mijquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een keertje geen kampioen worden kan best. Als je nu 6 keer op een rij de titel mist dan begint het wel structureel te worden
Publiek Ajax komt met de schrik vrij na 0-1 tegen ADO:quote:Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef Ironhide het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Publiek Ajax komt met de schrik vrij na 0-1 tegen ADO:
[ afbeelding ]
Hele smakeloze post.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Dikkers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom moest ik lachenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Dikkers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Triest mannetje...quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:43 schreef Dikkers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet grappig, falert.quote:
Met het plaatje bedoelde ik te zeggen het de Joden/Ajacieden zijn die geluk hebben gehad. Hoezo lucky PSV?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga weg man, dit kan echt niet hoor
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:35 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Met het plaatje bedoelde ik te zeggen het de Joden/Ajacieden zijn die geluk hebben gehad. Hoezo lucky PSV?
FedExpress meeloper...het was gwoon een stevige grapquote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef FedExpress het volgende:
ik moest lachen omdat ik dat niet aan had zien komen. De achtergrond van de foto is natuurlijk niet grappig...
Inderdaad, VVV en Sparta zijn daar prima voorbeelden van.quote:Op maandag 5 april 2010 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
PSV gaat ajax nog wel voorbij. Zoals Koevermans al zei: Nog liever Twente dan Ajax. De tegenstanders van Ajax zullen voetballen als Joodbustersquote:
Wat zit je tof te doen tegen mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:48 schreef Dikkers het volgende:
[..]
PSV gaat ajax nog wel voorbij. Zoals Koevermans al zei: Nog liever Twente dan Ajax. De tegenstanders van Ajax zullen voetballen als Joodbusters[ afbeelding ]
Hoezo meeloper... dat ik dat niet meteen gepost had wil toch niet zeggen dat ik dat niet dacht.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:40 schreef Dikkers het volgende:
[..]
FedExpress meeloper...het was gwoon een stevige grap
Ok dat ik dat even weet. Ik had een uur na de post ook last van mijn geweten, maar ja niks meer aan te doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hoezo meeloper... dat ik dat niet meteen gepost had wil toch niet zeggen dat ik dat niet dacht.
Dat de rest nu negatief is, is voor mij geen reden om dat nu wel te posten hoor
quote:
Raakquote:Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zeiken over grappen over joden, maar zelf grappen maken over homo's.
Hypocriet knulletje
Ach ja, ik had gehoord dat zijn opa gestorven is in de Tweede Wereldoorlog.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hypocriet knulletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hypocriet knulletje
Ik dacht dat ik te obvious trolde met dat plaatje, maar jullie happen maar al te graag, zie ik.quote:
Dat vind jij.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef Zero17 het volgende:
Ik dacht dat ik te obvious trolde met dat plaatje, maar jullie happen maar al te graag, zie ik.
Overigens is het nog steeds zo dat grappen maken over Joden in de 2e wereldoorlog wel iets anders is dan vragen of iemand uit de kast wil komen als hij weer eens een 'Voetbal' plaatst. Als je die 2 dingen niet van elkaar kan onderscheiden, kun je ook weinig.
Volgens mij hapte jij op elk plaatje en reactie in dit forum dus een beetje koest aub.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ik te obvious trolde met dat plaatje, maar jullie happen maar al te graag, zie ik.
Overigens is het nog steeds zo dat grappen maken over Joden in de 2e wereldoorlog wel iets anders is dan vragen of iemand uit de kast wil komen als hij weer eens een 'Voetbal' plaatst. Als je die 2 dingen niet van elkaar kan onderscheiden, kun je ook weinig.
Dus een beetje koest?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Volgens mij hapte jij op elk plaatje en reactie in dit forum dus een beetje koest aub.
Dat zijn de eckte eckte losers.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die voor buitenlandse clubs zijn_!
Nee, de echte losers zijn voor PSV, daarna komen pas de losers die voor buitenlandse clubs zijn.quote:
Stel je toch voor zeg, dat mensen van daadwerkelijk goed voetbal houden.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die voor buitenlandse clubs zijn_!
quote:
Waarom ben je dan niet voor Barcelona, Man Utd, Inter maar voor Arsenal?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Stel je toch voor zeg, dat mensen van daadwerkelijk goed voetbal houden.
Omdat ik en een liefde had voor Henry en Bergkamp, het voetbal van Arsenal (bij vlagen natuurlijk) prachtig is, vooral in de korte ruimtes en het toch een club is die niet jaar in jaar uit kampioen wordt, zodat het niet saai wordt. En voordat je vraagt waarom ik niet naar een andere club switch, omdat Henry en Bergkamp nu weg zijn, zeg ik alvast dat wanneer je een echte fan bent geworden, je niet zo 1 2 3 overschakelt naar een andere club. (Maar dat gevoel ken jij geloof ik ook maar al te goed)quote:Op woensdag 7 april 2010 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet voor Barcelona, Man Utd, Inter maar voor Arsenal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Hap toch overal niet zo op joh, klein kindquote:Op woensdag 7 april 2010 18:18 schreef Zero17 het volgende:
De 3 reacties boven mij weerspiegelen ook mooi de intelligente denkwijze van de fans van de 'top' 3 clubs van Nederland.
Ah, ik had het eerste een reactie van een gefrustreerde PSV'er verwacht op die zin, maar je verrast me.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hap toch overal niet zo op joh, klein kind
Arsenal speelt erg mooi voetbal, meestal. Barcelona ook trouwens.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet voor Barcelona, Man Utd, Inter maar voor Arsenal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |