Ja maar jongen, een motor kan eigenlijk veel harder optrekken, probleem is dat als je maar een beetje teveel accelereert, dat je dan meteen een wheelie maakt, je kunt dat voorkomen door gewichten aan je stuur te bevestigen, maar dan wordt de motor weer zwaarder, wat leidt tot minder acceleratievermogen.quote:Op woensdag 7 april 2010 07:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Veel plaatjes van vrouwen die het huishouden doen zijn oude posters van reclame van huishoudapparatuur.![]()
Maar de plaatjes van vrouwen die bont en blauw worden geslagen zijn echt verre van grappig.
De mannen die hier om kunnen lachen zijn zelf zeker te vaak afgewezen ofzo.
irrelevant?quote:Op woensdag 7 april 2010 07:30 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja maar jongen, een motor kan eigenlijk veel harder optrekken, probleem is dat als je maar een beetje teveel accelereert, dat je dan meteen een wheelie maakt, je kunt dat voorkomen door gewichten aan je stuur te bevestigen, maar dan wordt de motor weer zwaarder, wat leidt tot minder acceleratievermogen.
Pijpen doe je maar lekker zelf.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:49 schreef HugoChavez het volgende:
Pijpen én tegelijkertijd de vloer dweilen.![]()
violencequote:
Answa ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:26 schreef IkBenOzan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet gewoon dubbel gepost worden.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:07 schreef Wells.p het volgende:
[ afbeelding ]
uitgaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Women's game consoledit is de gameconsole voor vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een leuke tvp dacht ik zo
Ik moest stiekem lachen.quote:
Vind je dat grappig man?quote:
erg vrouwonvriendelijkquote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Vind je dat grappig man?Stel dat het jouw zusje was die in je buurmans tuin lag? HOE ZOU JE DAT VINDEN?
zelf plaatjes grappig vinden van mishandelingen en nu ben je op je pikkie getraptquote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Vind je dat grappig man?Stel dat het jouw zusje was die in je buurmans tuin lag? HOE ZOU JE DAT VINDEN?
quote:
Pics van zijn zusje?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Welke loverboy?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef ukga het volgende:
@ apothese;
ik wou net zeggen;
ik hoop dat je reactie(IkbenOzan) niet serieus was, aangezien die post van die loverboy
hahahaha
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Niet huilen, posten!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |