Ik begrijp dat ook niet. Waarom kunnen vrouwen dit niet waarderen?quote:Op zondag 4 april 2010 15:49 schreef flexoo het volgende:
pas maar op voordat vrouwen dit ziendie kunnen niet tegen een grapje
Ik kan er wel om lachenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:10 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Waarom kunnen vrouwen dit niet waarderen?
Gastquote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel van toepassing dacht ik zo
Een aanrecht.quote:
sommige kan ik echt wel hard om lachen, maar de meeste zijn gewoon kut omdat er een kern van waarheid in zit, die echt al jaaaaren nergens meer op slaat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:10 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet. Waarom kunnen vrouwen dit niet waarderen?
Toch is het wel fijn om zo'n zorgzame vrouw te hebben. Moedermateriaalquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:54 schreef _Loki het volgende:
[..]
sommige kan ik echt wel hard om lachen, maar de meeste zijn gewoon kut omdat er een kern van waarheid in zit, die echt al jaaaaren nergens meer op slaat.
Ik vind het trouwens ook dom van vrouwen dat ze na, jarenlang op school gezeten te hebben, hun hele leven thuis blijven om schoon te maken.;( De moeder van een vriendin heeft HBO gedaan en zit nu in de thuiszorg als parttime 'bijbaantje'. Dus ze doen het deels ook wel zelf hoor.
[ afbeelding ]
En een plaatje dan maar.
Ohja, en het is helemaal niet dom als ze na hun studie liever thuis blijven en voor de kinderen willen zorgen, met een parttime baantje ernaast. Zekerheid voor alles. Stel dat het niet loopt zoals gewenst, kan ze altijd nog veel sneller aan de bak met haar diploma.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Toch is het wel fijn om zo'n zorgzame vrouw te hebben. Moedermateriaal
Maar dat betekend niet dat mannen niet zorgzaam mogen zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Toch is het wel fijn om zo'n zorgzame vrouw te hebben. Moedermateriaal
Mannen moeten beschermenquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:10 schreef _Loki het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat mannen niet zorgzaam mogen zijn.
En dat denken een heleboel wel.
Misschien omdat die automobilisten zich veiliger voelen want grote auto en daarom dommer rijden. En misschien ook omdat het makkelijker inparkeren is met een mini.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:19 schreef TeringHenkie het volgende:
Valt me altijd op, hoe duurder de auto, hoe meer ongelukken er in gemaakt worden. 't Zijn altijd dikke SUVs of Mercedessen waar het mis mee gaat, in die winkelkarretjes worden niet zoveel brokken gemaakt door de Ms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |