quote:Op zondag 4 april 2010 @ 13:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
is dit nieuws die gasten doen dit zowat elke dag![]()
ik zeg een grote muur omheen bouwen en geen hulp meer geven ja een paar geweren heen gooien of dit [afbeelding] laat die gasten het zelf uitzoeken daar dan willen niet geholpen worden
Leer eerst een fatsoenlijk Nederlands voordat jij ook maar iets post op FOK!quote:Op zondag 4 april 2010 13:58 schreef WhiteTiger1 het volgende:
naar aanleiding van dit bericht heb ik dit geschreven![]()
Doden en gewonden bij bomaanslagen Bagdad
[..]
en er zit ook al een blinde vink daar mag geen namen noemen![]()
die denkt volgens mij dat de werels bestaat uit alleen bloemetjes en bijtjes
Klacht met een naief iemand praten
De matigste mod ooit. Werkelijk waar. 1 grote mislukking.quote:
quote:is dit nieuws die gasten doen dit zowat elke dag
ik zeg een grote muur omheen bouwen en geen hulp meer geven ja een paar geweren heen gooien of dit [afbeelding] laat die gasten het zelf uitzoeken daar dan willen niet geholpen worden
Zeg TS, zie je hoe een paar hoofdletters en wat interpunctie het niveau van een bericht zwaar omhoog brengen? Geen dank, leer er van.quote:Is dit nieuws? Die personen doen dit zowat elke dag. Het lijkt mij beter om er een grote muur om heen te bouwen en de hulp stop te zetten. Ze zouden het ook zelf kunnen uitzoeken als ze hulp van buitenstaanders niet waarderen.
Sowieso. Mannen die zich als een meisje voordoen om vervolgens andere mannen op FOK! op te geilenquote:
geen last van hem nuquote:Op zondag 4 april 2010 14:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De matigste mod ooit. Werkelijk waar. 1 grote mislukking.
Dank je welquote:Op zondag 4 april 2010 14:03 schreef MASD het volgende:
[..]
[..]
Zeg TS, zie je hoe een paar hoofdletters en wat interpunctie het niveau van een bericht zwaar omhoog brengen? Geen dank, leer er van.
Omdat biogarde hem op dit moment een proteïne shake voert.quote:
Of iedere dag spruitjes voeren.quote:Op zondag 4 april 2010 14:05 schreef Penisbaard het volgende:
TS![]()
Ik zeg grote muur om haar heen bouwen en laten verhongeren
Behlave jij natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2010 14:07 schreef SolidasRock het volgende:
De gemiddelde reactie van een doorsnee FOKker laat mij zien dat ze allemaal hun opleiding nog niet hebben afgerond en misschien ook nooit zullen afronden...
Heel de frontpage isquote:
Maakt niet uit, de faal is duidelijk.quote:Op zondag 4 april 2010 14:16 schreef Juup© het volgende:
Welke irritante mod heeft de TT verandert? Nu kloppen veel reacties niet meer
quote:Op zondag 4 april 2010 14:00 schreef Snever het volgende:
Eens met TS
Laat die baardapen maar kapot vallen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |