dan lopen we een punt uit op Ajax, 5 punten verschil met nog 2 wedstrijden te gaan; ik teken ervoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:38 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Heb over Twente en Ajax gedroomd!
AZ - Twente 3-3
Willem II - Ajax - 3-0
Serieus..
Dat zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:38 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
AZ - Twente 3-3
Willem II - Ajax - 3-0
Serieus..
Alkmaar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Merson, waar ben je morgenavond: in Alkmaar of thuis??
ik hoop dat jij het was die ook had gedroomd dat GAE kampioen werd, want dan wint ajax gewoonquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:38 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
AZ - Twente 3-3
Willem II - Ajax - 3-0
Serieus..
Aaah, een echte Heracles fan dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef BartAlmelo het volgende:
Natuurlijk had ik veel liever de titel in Almelo gehad, maar het is jullie meer gegund dan die Amsterdammertjes met hun grote mond...
Succes vanavond boys!!!
daar kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:53 schreef Burakius het volgende:
Hoi,
Graag wou ik u mededelen dat Fc Twente keihard zal verliezen vanavond *. Mochten ze winnen dan is het natuurlijk keihard en zal ik me hier niet vertonen. Mochten ze verliezen zal ik hier zijn om de pijn die jullie op dat moment in uwe hart zal voelen te verergeren. Draag die pijn met u mee en stop het ergens ver weg diep en gooi de sleutel weg. Verander van club en laat je Fc Twente tattoo weg laseren.
* Hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |