Aaah, een echte Heracles fan dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef BartAlmelo het volgende:
Natuurlijk had ik veel liever de titel in Almelo gehad, maar het is jullie meer gegund dan die Amsterdammertjes met hun grote mond...
Succes vanavond boys!!!
daar kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:53 schreef Burakius het volgende:
Hoi,
Graag wou ik u mededelen dat Fc Twente keihard zal verliezen vanavond *. Mochten ze winnen dan is het natuurlijk keihard en zal ik me hier niet vertonen. Mochten ze verliezen zal ik hier zijn om de pijn die jullie op dat moment in uwe hart zal voelen te verergeren. Draag die pijn met u mee en stop het ergens ver weg diep en gooi de sleutel weg. Verander van club en laat je Fc Twente tattoo weg laseren.
* Hoop ik
Goh uit welk kamp zal die komenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik keek net het Sportjournaal. Dikke tegel tegen de ruit van de bus gegooid bij Heemskerk.
keerl grappig weenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:53 schreef Burakius het volgende:
Hoi,
Graag wou ik u mededelen dat Fc Twente keihard zal verliezen vanavond *. Mochten ze winnen dan is het natuurlijk keihard en zal ik me hier niet vertonen. Mochten ze verliezen zal ik hier zijn om de pijn die jullie op dat moment in uwe hart zal voelen te verergeren. Draag die pijn met u mee en stop het ergens ver weg diep en gooi de sleutel weg. Verander van club en laat je Fc Twente tattoo weg laseren.
* Hoop ik
PWN!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Stomme K-zooi. Wil ik eens een keer een wedstrijd bekijken via Eredivisie Live, moet ik een pincode intoetsen. Doe ik het 3 keer fout, en nu moet ik 2 uur wachten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
1-0 voor AZquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |