abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84827244
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:31 schreef WD.40 het volgende:

[..]

Ik ben net van de Aran-eilnaden aangekomen in Galway (de stad), maar moet morgen alweer naar Cork om donderdagochtend om 6 uur(!) het vliegtuig te pakken. Maar terugkomen doe ik zeker en dan wil ik meer het noorden van Ierland meepakken
Aran-eilanden O+. O+. O+.
pi_84827265
De Aran islands, daar moet ik ook echt nog een keer heen.
pi_84833075

Zo.
pi_84841750
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]

Zo.
:r
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:23:35 #85
311882 olalamadame
je suis un paraplu
pi_84861709
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 23:04 schreef WD.40 het volgende:
Vandaag vanuit Doolin (zoals in dit ergens al werd voorgesteld) met stralend weer voor de verandering langs de Cliffs of Moher helemaal naar Hags Head gelopen en weer terug. Dus die Guinness heb ik wel verdiend.
Heb 3 jaar geleden in Doolin op de camping gestaan met windkracht 6...nog nooit zo snel de was droog gehad maar ook nooit zo lang erover gedaan om een tentje op te zetten! 8)7

Heb een excollega in Dublin wonen waar ik regematig (minimaal 1x per jaar) ff ga buurten dus ondertussen wel eireann-fan! O+ En dan heerlijk tipsy worden van de Magners...
Vouloir c'est pouvoir....
pi_84870015
Mijn tentje stond achter het Aille River Hostel in Doolin; een aanrader. Gezellig, schoon, goed georganiseerd, aardig personeel en gratis internet, thee en kleren wassen voor slechts ¤9. Morgen helaas weer naar huis, hoewel ik ondertussen ook wel weer naar mijn eigen bedje e.d. verlang.
Even spuiten...zo gepiept!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:10:22 #87
265233 veuvje
MJ......Love
pi_84942066
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]

Zo.
Ik krijg er vooral dorst van.... :Y
Nog 2 weken en dan zet ik ook voet aan wal daar WHOEHOE!!! *O*
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_84945921
Hij staat al koud hoor. :P

Ik drink het niet. :r Bij gebrek aan beter drink ik altijd maar pints Heineken. :P
pi_84976658
Ierland, echt een prachtig land.
Hier wat overzichtfoto's van mijn vakantie;

Dingle

The Burren (de omgeving in de buurt van de Cliffs of Moher zijn trouwens ook erg mooi, kies je ervoor om vanuit Doolin niet naar de Cliffs maar juist langs de kust naar het noorden te lopen dan kom je allemaal van de prachtige kalksteen-formaties tegen)

Cliffs of Moher (idd erg toeristisch, maar als je de moeite neemt langs de kliffen een stuk naar het noorden of zuiden te lopen dan valt ook dat wel mee)

Inisheer (Aran-eilanden)

Zo, de Guinness heeft gesmaakt!

[ Bericht 5% gewijzigd door WD.40 op 07-08-2010 16:11:55 ]
pi_84977083
Gave foto's! :9
pi_84977144
Heb nog veel meer gave foto's gemaakt die ik ook graag had willen plaatsen, maar ik zal dit topic maar niet volplempen met mijn foto's
pi_84977352
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 16:15 schreef WD.40 het volgende:
Heb nog veel meer gave foto's gemaakt die ik ook graag had willen plaatsen, maar ik zal dit topic maar niet volplempen met mijn foto's
Zet ze ff op Flickr :)
pi_84977804
Dat ga ik ook doen, zodra ik klaar ben met selecteren
  FOK!Fotograaf zaterdag 7 augustus 2010 @ 16:53:50 #94
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_84978279
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef WD.40 het volgende:
Ben uiteindelijk in Doolin beland, na eerst de Dingle Way te hebben gelopen. Heb ondertussen een baard van anderhalve week, m'n wandelschoenen hebben het na bijna tien jaar trouwe dienst begeven, heb volop mist en regen. Ideaal weer/tijd dus voor een Guinness. Sláinte ;)
Hey grappig, die heb ik begin juli ook gelopen! Hoe vond jij de route/hoe was het weer?

Ben na het lopen van de Dingle Way echt helemaal verliefd op Ierland O+. Dus wil er snel weer terug.
pi_84978846
Ik vond dat er aardig wat stukken inzitten over asfalt waar geen eind aan lijkt te komen (of 12km aan een stuk over het strand na een zware dag door de bergen). Maar over het algemeen vond ik een erg mooie en afwisselende route. Vooral de westkant van het schiereiland is prachtig (hoewel ik het zicht op Slea Head en de Blasket-eilanden heb moeten missen, doordat het onwijs mistig was. Maar volgens een gast die in Dunquin voor de pub stond te roken het ideale weer voor een Guinness (waarop hij meteen uitnodigde een pint te komen te drinken). Het weer was dus erg wisselend, bijna alle seizoenen in één dag. Ik heb van diverse Ieren ook begrepen dat de maanden april, mei en juni prachtig waren, Dus wellicht heb jij nog net geluk gehad.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:25:18 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_84991976
Super mooie foto's, WD.40!
Alleen niet bevorderlijk voor mijn heimwee :P ;) O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:26:40 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_84992031
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 17:12 schreef WD.40 het volgende:
...waarop hij meteen uitnodigde een pint te komen te drinken...
Haha, heerlijk volk he, die Ieren...
Bij mij werd de uitnodiging voor een Guinness gevolgd door een huwelijksaanzoek. En dat terwijl mijn vriend er gewoon naast zat :').
KuikenGuppy
pi_84995341
Dat zal wel een geintje geweest zijn na 5 pints, zo debiel zijn ze nou ook weer niet. :')
pi_85187201
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:30 schreef Document1 het volgende:
Hij staat al koud hoor. :P

Ik drink het niet. :r Bij gebrek aan beter drink ik altijd maar pints Heineken. :P
O lekker!!! ^O^ *O* Nou ja proosten met Heineken is ook niks mis mee hoor :P
Nog precies een week en dan zet ik voet op Iers grondgebied......BIZAR!!!

Wat een fantastische foto`s zeg, echt bizar om daar straks ook te lopen, strompelen nou ja noem maar op echt vaag!
pi_85191398
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef veuvje het volgende:

[..]

O lekker!!! ^O^ *O* Nou ja proosten met Heineken is ook niks mis mee hoor :P
Nog precies een week en dan zet ik voet op Iers grondgebied......BIZAR!!!

Wat een fantastische foto`s zeg, echt bizar om daar straks ook te lopen, strompelen nou ja noem maar op echt vaag!
Al enig idee waar je naar toe wilt gaan? Ik wilde in eerste instantie in de 2 weken dat ik in Ierland zat een hoop zien, maar enigzins op aan raden uit berichten hier in dit topic ben ik maar naar een paar gebieden geweest. En daar ben ik achteraf wel blij om. In de eerste plaats is het veel relaxter en leer je de streek veel beter kennen, en in tweede plaats heb ik nu een goede reden om nog een terug te gaan; er is daar voor mij nog zo veel meer te ontdekken.
pi_85191417
Oeh mooi vastgelegd, WD40.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:23:47 #102
265233 veuvje
MJ......Love
pi_85235270
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:19 schreef WD.40 het volgende:

[..]

Al enig idee waar je naar toe wilt gaan? Ik wilde in eerste instantie in de 2 weken dat ik in Ierland zat een hoop zien, maar enigzins op aan raden uit berichten hier in dit topic ben ik maar naar een paar gebieden geweest. En daar ben ik achteraf wel blij om. In de eerste plaats is het veel relaxter en leer je de streek veel beter kennen, en in tweede plaats heb ik nu een goede reden om nog een terug te gaan; er is daar voor mij nog zo veel meer te ontdekken.
Dat heb ik inderdaad zoveel mogelijk zien in 2 weken, maar weet daarnaast ook gewoon mak aan en genieten is het belangrijkste!! Dus ik heb wel een route, maar als dat niks wordt is het ook oke. :)

Landen in Dublin, Drogheda, Mullingar, Athlone, Galway, Ennis, Limerick, Kilkenny en weer Dublin.
Dat is het in grove lijnen, ik wil natuurlijk een hoop zien tussendoor. En Galway lijkt me leuk om daar wat langer te blijven dan 1 dag dus de eerst paar dagen zullen wat sneller gaan wat betreft reizen dan de 2de week....

Maar je hebt helemaal gelijk, het programma staat helemaal niet vast en ik zie het allemaal wel....als ik maar in Galway aankomt want daar staat een biertje op me te wachten *O*
pi_85237603
Wat ga je in godsnaam in Drogheda doen? _O-
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:28:06 #104
265233 veuvje
MJ......Love
pi_85242784
Ik ga niet perse daar naar toe maar wel naar boven vanaf het vliegveld daar zijn wat leuke dingen die ik wel zou willen zien. *O*
Of ik daar terecht kom dat weet ik niet, dat zei ik al het is in grote lijnen. :Y
Maar het is inderdaad wel zo het staat op de meeste grote lijnen kaarten wel aangegeven maar praktisch onbeschreven in reisboeken...is er dan echt niks te beleven? -O-
pi_85242978
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:28 schreef veuvje het volgende:
Ik ga niet perse daar naar toe maar wel naar boven vanaf het vliegveld daar zijn wat leuke dingen die ik wel zou willen zien. *O*
Of ik daar terecht kom dat weet ik niet, dat zei ik al het is in grote lijnen. :Y
Maar het is inderdaad wel zo het staat op de meeste grote lijnen kaarten wel aangegeven maar praktisch onbeschreven in reisboeken...is er dan echt niks te beleven? -O-
Ok cool, want in Drogheda verspil je je tijd imho. :)
Kun je beter een stukje doorrijden en naar Newgrange ofzo gaan _O_
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:47:51 #106
265233 veuvje
MJ......Love
pi_85243681
Klopt inderdaad daar wil ik ook graag heen, je bedoeld die tombe die daar staat?
Dank je wel dan weet ik in ieder geval dat ik echt niet naar Drogheda hoef *O* :P
pi_85938590
Zijn er dingen in Ierland die je niet mag missen als je er heen gaat? :)
  woensdag 1 september 2010 @ 14:30:38 #108
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85949163
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:47 schreef Keiichi het volgende:
Lees het topic eens door, staat er vol mee.
KuikenGuppy
pi_85949556
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:47 schreef Keiichi het volgende:
Heel veel. Zie deze topicreeks :). Sws al leuk als vakantievoorpret.
pi_85975039
Ik heb al een klein lijstje aangelegd, waaronder de cliffs van moher :)
pi_85975348
quote:
Op donderdag 2 september 2010 07:13 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb al een klein lijstje aangelegd, waaronder de cliffs van moher :)
Die heb ik overgeslagen, stonden nogal wat bussen met "groepsreizen". Zijn in de buurt van Waterford bij cliffs geweest. Killarney National park vond ik erg mooi!
  donderdag 2 september 2010 @ 11:35:30 #112
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_85979869
woon sinds 4 weken in Dublin, mijn vriend en ik hebben beide een baan gevonden hier. Wat raden jullie aan? Gewoon huren of een huis kopen met de tijd? Ik hoor veel verhalen dat kopen echt niet te doen is hier omdat de markt ervoor slecht ontwikkeld is. Huren vind ik geen probleem maar huurprijzen vallen ook niet mee...en subsidies kennen ze hier geloof ik niet...
In ieder geval bedankt...
pi_85979969
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:35 schreef _Dizzy_ het volgende:
woon sinds 4 weken in Dublin, mijn vriend en ik hebben beide een baan gevonden hier. Wat raden jullie aan? Gewoon huren of een huis kopen met de tijd? Ik hoor veel verhalen dat kopen echt niet te doen is hier omdat de markt ervoor slecht ontwikkeld is. Huren vind ik geen probleem maar huurprijzen vallen ook niet mee...en subsidies kennen ze hier geloof ik niet...
In ieder geval bedankt...
Hmm de markt is nu gunstig om te kopen, maar weet niet of de bank je wel een lening geeft. Ik ben hier nu meer dan 4 jaar en de prijzen voor huur en kopen zijn nog nooit zo laag geweest. :N

Je krijgt hier taxcredits voor huren. Dus als je huurt betaal je minder belasting over je loon. Kun je via revenue.ie regelen. :Y
  donderdag 2 september 2010 @ 12:30:17 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85981540
quote:
Op donderdag 2 september 2010 07:58 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Die heb ik overgeslagen, stonden nogal wat bussen met "groepsreizen".
Wij zijn buiten het seizoen geweest (in september) en dan vroeg op de ochtend. We waren er bijna alleen :).
KuikenGuppy
  donderdag 2 september 2010 @ 12:43:06 #115
121741 _Dizzy_
pi_85981876
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:38 schreef laforest het volgende:

[..]

Hmm de markt is nu gunstig om te kopen, maar weet niet of de bank je wel een lening geeft. Ik ben hier nu meer dan 4 jaar en de prijzen voor huur en kopen zijn nog nooit zo laag geweest. :N

Je krijgt hier taxcredits voor huren. Dus als je huurt betaal je minder belasting over je loon. Kun je via revenue.ie regelen. :Y
Huur je iets, of heb je een huis gekocht ? If so, hoe heb jij dat dan gedaan? Het valt me nog niet mee om alles voor elkaar te krijgen hier, PPS nummer, bank. En de meeste woningen die we bezichtigen zijn in dermate slechte conditie dat het die 800 euro toch eigenlijk niet waard is...
pi_85982229
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:43 schreef _Dizzy_ het volgende:

[..]

Huur je iets, of heb je een huis gekocht ? If so, hoe heb jij dat dan gedaan? Het valt me nog niet mee om alles voor elkaar te krijgen hier, PPS nummer, bank. En de meeste woningen die we bezichtigen zijn in dermate slechte conditie dat het die 800 euro toch eigenlijk niet waard is...
Ik huur momenteel. :)
700 euro voor twee slaapkamer appartment. :)

Wen er maar vast aan want 800 euro kan een redelijke prijs zijn, hangt er vanaf, welke buurt en hoe groot het huis is.
PPS nummer is makkelijk alleen is die straat (vlak naast Hill Street) erg naar en daar binnen gaat het er nog al eens vervelend aan toe. Gelukkig hoef je er maar 1 keer in je leven heen. :)
pi_85984364
Yeah! Geboekt *O* 21 t/m 26 september.

Kom al om 7:20 's ochtends aan in Ierland :D
pi_85984495
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:02 schreef Keiichi het volgende:
Yeah! Geboekt *O* 21 t/m 26 september.

Kom al om 7:20 's ochtends aan in Ierland :D
Meteen aan het Ierse ontbijt :9!
pi_85984577
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Meteen aan het Ierse ontbijt :9!
Wat kan ik daar van verwachten. Een engels ontbijt weet ik wel wat het is en daarmee zou ik 's ochtends niet wakker kunnen/willen worden :D
pi_85984666
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:08 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Wat kan ik daar van verwachten. Een engels ontbijt weet ik wel wat het is en daarmee zou ik 's ochtends niet wakker kunnen/willen worden :D
Beetje vergelijkbaar, maar zonder bonen :). En met thee "to wash it away" ;).

:9!
  donderdag 2 september 2010 @ 14:49:43 #121
121741 _Dizzy_
pi_85985920
ieuwww..... Niet die gruwelijke worstjes... Lijkt wel vleespudding in een darmvelletje... Pig in own ass.....
pi_85986018
Ierse worstjes :9~
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_85986537
Iers ontbijt :') wat een vette meuk :r

1 keer in de week is dat wel te doen meer niet. :P
pi_85986942
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:49 schreef _Dizzy_ het volgende:
ieuwww..... Niet die gruwelijke worstjes... Lijkt wel vleespudding in een darmvelletje... Pig in own ass.....
Black pudding, wordt gemaakt van stukjes vet en bloed. Heb ik een docum over gezien. :)
  donderdag 9 september 2010 @ 13:16:48 #125
265233 veuvje
MJ......Love
pi_86238984
Nou net een dikke week terug en wat een fucking prachtig land!! _O_
Ik ga er in januari weer heen om wat mensen weer op te zoeken!
Wat ik echt heel erg mooi vond was Newgrange, The Burren, The river Shannon heb ik een tochtje gemaakt was ook erg mooi, dat kwam uit op The lake of Kings, Wicklow Mountains en natuurlijk Glendalough....the Upperlake....wauw als een kleine baby staan huilen zo mooi dat ik het vond _O-
En de weg door het bos naar het Upperlake, wauw echt fantastisch!!
En onderdanks dat ik het alleen deed heb ik me geen moment verveeld of alleen gevoeld het is de beste manier van reizen! Geen gezeik van andere lekker je eigen plan trekken HEERLIJK!!!

En de hostels zijn ook prima, alleen naar 2 weken jam eten kan ik het voor het aankomende jaar niet meer zien :P
De mensen zijn echt crazy...heerlijk!
pi_86239605
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:16 schreef veuvje het volgende:
Nou net een dikke week terug en wat een fucking prachtig land!! _O_
Ik ga er in januari weer heen om wat mensen weer op te zoeken!
Wat ik echt heel erg mooi vond was Newgrange, The Burren, The river Shannon heb ik een tochtje gemaakt was ook erg mooi, dat kwam uit op The lake of Kings, Wicklow Mountains en natuurlijk Glendalough....the Upperlake....wauw als een kleine baby staan huilen zo mooi dat ik het vond _O-
En de weg door het bos naar het Upperlake, wauw echt fantastisch!!
En onderdanks dat ik het alleen deed heb ik me geen moment verveeld of alleen gevoeld het is de beste manier van reizen! Geen gezeik van andere lekker je eigen plan trekken HEERLIJK!!!

En de hostels zijn ook prima, alleen naar 2 weken jam eten kan ik het voor het aankomende jaar niet meer zien :P
De mensen zijn echt crazy...heerlijk!
Glendalough is vet idd, ben er al 5 keer geweest. :@

Jep zijn ze ook, daarom voel ik me hier ook zo thuis. Bijna 5 jaren nu. :D
pi_86240398
Over 2 weken ben ik er *O*

ff nog wat dingen proberen in te plannen die veuvje genoemd heeft *)
  donderdag 9 september 2010 @ 18:30:17 #128
265233 veuvje
MJ......Love
pi_86250239
Ja ik wil ook echt gaan proberen die kant op te gaan...lijkt me heerlijk!
Ik snap dat het anders is omdat je dan niet op vakantie bent maar toch voel ik me daar veel meer thuis dan hier in Nederland. En ik heb inderdaad veel gehoord dat mensen denken voor een paar jaar erheen te verhuizen en uiteindelijk er nog wonen :P

Dat snap ik echt helemaal!!! :Y
pi_86452537
Hoe makkelijk is het om hier aan te komen voor een 'buitenlander' http://www.meteor.ie/bbtg/payg/#overview-tab
  woensdag 15 september 2010 @ 11:04:53 #130
265233 veuvje
MJ......Love
pi_86453799
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:18 schreef Keiichi het volgende:
Hoe makkelijk is het om hier aan te komen voor een 'buitenlander' http://www.meteor.ie/bbtg/payg/#overview-tab
De link doet het niet bij mij, me internet loopt er door vast...vaag he! :?
Maar kun je uitleggen wat het is?
pi_86454205
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:04 schreef veuvje het volgende:

[..]

De link doet het niet bij mij, me internet loopt er door vast...vaag he! :?
Maar kun je uitleggen wat het is?
Mobiel internet voor 20 euro voor 30 dagen :)
pi_86456895
Waarvoor zou je die willen aanschaffen? In veel hostels en hotels is er gratis wifi voor gasten
pi_86458120
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:42 schreef WD.40 het volgende:
Waarvoor zou je die willen aanschaffen? In veel hostels en hotels is er gratis wifi voor gasten
In Ierland? :')
pi_86458142
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:18 schreef Keiichi het volgende:
Je moet je registreren, met passpoort en adres enzo :)
Duur niet heel lang. :)
pi_86458163
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:30 schreef veuvje het volgende:
Ja ik wil ook echt gaan proberen die kant op te gaan...lijkt me heerlijk!
Ik snap dat het anders is omdat je dan niet op vakantie bent maar toch voel ik me daar veel meer thuis dan hier in Nederland. En ik heb inderdaad veel gehoord dat mensen denken voor een paar jaar erheen te verhuizen en uiteindelijk er nog wonen :P

Dat snap ik echt helemaal!!! :Y
Jep zoals ik. :D
Al sinds mei 2006 :D.
pi_86458981
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik heb een 2-tal hotels waarbij het niet specifiek genoemd word dat wifi gratis aanwezig is.
pi_86468189
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef laforest het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:43 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik heb een 2-tal hotels waarbij het niet specifiek genoemd word dat wifi gratis aanwezig is.
De hostels waar ik heb gezeten gedurende de twee weken dat ik in Ierland zat hadden allen (op twee na) gratis Wifi, en anders stond er wel een computer waar je gebruik van mocht maken. Maar misschien hebben anderen (laforest?) andere ervaringen.
pi_86468914
In alle hostels waar ik heb gezeten was inderdaad ook gratis wifi :).
pi_86483144
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:56 schreef WD.40 het volgende:

[..]

[..]

De hostels waar ik heb gezeten gedurende de twee weken dat ik in Ierland zat hadden allen (op twee na) gratis Wifi, en anders stond er wel een computer waar je gebruik van mocht maken. Maar misschien hebben anderen (laforest?) andere ervaringen.
Ik woon hier, ik zit zelden in een hostel hier. Misschien is het beter geworden over de jaren. :D
pi_86483798
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:56 schreef WD.40 het volgende:

[..]

[..]

Als ik op vakantie ben, vind ik het helemaal niet erg als er geen internet is. Integendeel zelfs.
pi_86485290
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Als ik op vakantie ben, vind ik het helemaal niet erg als er geen internet is. Integendeel zelfs.
Ik krijg van de baas een laptop en bak geld mee om bereikbaar te zijn. *)
pi_86485313
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:30 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik krijg van de baas een laptop en bak geld mee om bereikbaar te zijn. *)
Is het dan nog vakantie?
pi_86485387
tvp voor dit prachtige land en mensen _O_
pi_86493444
In alle hostels waar ik gezeten heb krijg je geen code voor de deur maar voor het draadloze internet. En inderdaad een computer waar je geld in kan gooien. Maar als je je laptop meeneemt en je gaat naar hostels bijna allemaal hebben gratis Wi-fi internet!

Ben al rustig op zoek naar een baan daar, omdat dat denk ik nog wel het lastigste wordt. Hebben jullie daar nog tips voor?
pi_86499370
In bijna iedere pub heb je wel gratis wifi, voor mij de reden geweest dat ik voor een ipod touch ben gegaan en niet een andere mp3speler. Is dat in NL eigenlijk ook?
pi_86499519
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:05 schreef Document1 het volgende:
In bijna iedere pub heb je wel gratis wifi, voor mij de reden geweest dat ik voor een ipod touch ben gegaan en niet een andere mp3speler. Is dat in NL eigenlijk ook?
Niet overal. Hier is 't pub/café-leven natuurlijk ook anders. Maar wifi hoort gewoon overal te zijn. Alsof dat voor een café zo duur zou zijn...
  dinsdag 21 september 2010 @ 11:22:28 #147
265233 veuvje
MJ......Love
pi_86667939
Hier in Hilversum zijn er misschien 3 a 4 kroegen die gratis wi-fi hebben en in hotels vaak ook wel maar lang niet zoveel als in Ierland!
pi_86889658
Elk hotel en B&B gewoon wifi of bedraad internet gehad :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:14:33 #149
265233 veuvje
MJ......Love
pi_86945141
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:37 schreef Keiichi het volgende:
Elk hotel en B&B gewoon wifi of bedraad internet gehad :)
Enenenenenenenenenenenenenen.....hoe vind je het daar en waar zit je nu? w/
Hou ons wel een beetje op de hoogte he!! :P
pi_87360632
tvp omdat ik er in het voorjaar na toe wil gaan.

Goedkope vluchtboeken naar Cork en dan auto huren. *O*
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:28:26 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_87361213
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:06 schreef RoaRRR het volgende:
tvp omdat ik er in het voorjaar na toe wil gaan.

Goedkope vluchtboeken naar Cork en dan auto huren. *O*
Waarom ga je niet met eigen vervoer?
KuikenGuppy
pi_87363744
Weet nog niet wat de mogelijkheden en prijzen zijn. Tips ?

edit is wel erg ver rijden. Dan denk ik toch maar vliegen en voor 150 euro een auto huren voor een week.

[ Bericht 50% gewijzigd door RoaRRR op 09-10-2010 20:04:37 ]
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:10:11 #153
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_87365742
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef RoaRRR het volgende:
Weet nog niet wat de mogelijkheden en prijzen zijn. Tips ?

edit is wel erg ver rijden. Dan denk ik toch maar vliegen en voor 150 euro een auto huren voor een week.
Sja, het is inderdaad een eindje reiden, maar het is wel een stuk goedkoper dan vliegen en autohuur.
Wij zijn via Frankrijk gereisd en hebben daar de nachtboot genomen. Je bespaart dan meteen een overnachting. Volgende keer doen we het weer net zo, dan mag eindelijk de hond mee *O*.
KuikenGuppy
pi_87366148
Ik verhuis volgende maand terug naar Nederland. Baan kwijt en de crisis is hier nog lang niet voorbij. :N
pi_87366254
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:26 schreef Document1 het volgende:
Ik verhuis volgende maand terug naar Nederland. Baan kwijt en de crisis is hier nog lang niet voorbij. :N
Als ik de berichten zo lees in Ierse kranten, is het einde daar idd nog niet in zicht... Voor door het faillissement van AIB...
pi_87366276
Als ik het goed heb moet iedere Ier +8.000 euro lappen dit jaar, alleen al voor die bank.
pi_87366567
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:31 schreef Document1 het volgende:
Als ik het goed heb moet iedere Ier +8.000 euro lappen dit jaar, alleen al voor die bank.
yup. Kun je nagaan...
pi_87367132
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Sja, het is inderdaad een eindje reiden, maar het is wel een stuk goedkoper dan vliegen en autohuur.
Wij zijn via Frankrijk gereisd en hebben daar de nachtboot genomen. Je bespaart dan meteen een overnachting. Volgende keer doen we het weer net zo, dan mag eindelijk de hond mee *O*.
Vandaag even rondgekeken op internet maar voor 2 pers kom ik op:
- Vliegen retour A'dam - Cork 212 euro voor 2 pers incl tax etc
- autohuur 8 dagen ophalen airport Cork 168 euro voor een Ford Feest onbeperkte aantal KM's

Voor dat geld kan ik denk ik niet 2500 km rijden, Utrecht- Cork plus overtocht/ tunnel/veerdiensten
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:03:12 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_87368940
quote:
;(
KuikenGuppy
pi_87370391
quote:
In dublin is nog wel werk te vinden als je NL spreekt maar hangt er ook vanaf wat voor werk je zoekt natuurlijk.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')