Gaan we het nu weer over mijn piemel hebben?quote:Op maandag 5 april 2010 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dusssss jij stáát, met de nadruk op stáát, ergens ehhh...
Ik was vandaag op het strand met mijn ouders! Dat is traditie, tenminste, vorig jaar deden we het ook.quote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja zeg!Drie keer mijn ehh... "naam" (godzijdank heet ik in het echt wel een beetje anders) genoemd in één post!
Oh euh,
!
Tha_Erik!Hoe gaat het met jou en he je nog iets bijzonders gedaan vandaag, want vandag was het Tweede Paasdag en dan gaan we natuurlijkmet zijn allen iets bijzonders doen, tánken bijvoorbeeld of siaretten halen of broodjes!
![]()
Sorry, mijn baantje laat mij flippen.
Enfin, eh, hai!
Hij maakt nogal indrukquote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaan we het nu weer over mijn piemel hebben?
Ahhhwww... knuffelen!quote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was vandaag op het strand met mijn ouders! Dat is traditie, tenminste, vorig jaar deden we het ook.
[ afbeelding ]
Hihi. (Dat ben ik niet!)
Ooohhh wasdat het, ik hoorde alleen maar mensen zeggen "Nou, ik heb een foto van TheVulture gezien... Wát een eikel!" en datvond ik al raar,maar nu snap ik 'm.quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van, volgens mij ben je eigenlijk een vrouw van 38 die het leuk vindt om zo online te chillen met hippe homo's.quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alweerquote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik niet hoor, heb hem niet gezien dusquote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat eenquote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was vandaag op het strand met mijn ouders! Dat is traditie, tenminste, vorig jaar deden we het ook.
[ afbeelding ]
Hihi. (Dat ben ik niet!)
quote:Op maandag 5 april 2010 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh wasdat het, ik hoorde alleen maar mensen zeggen "Nou, ik heb een foto van TheVulture gezien... Wát een eikel!" en datvond ik al raar,maar nu snap ik 'm.
Maar ik zal het niet over je piemel hebben!Ik ben allen de enige ziel zonder visualisatie geloof ik.
Dus dan voel ik me weer zo eehhhh.. ja.... "Spuit 11"
quote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Het is slecht voor je huid om lang in een schuimbad te liggen.
Wil je mijn tieten zien?quote:Op maandag 5 april 2010 22:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van, volgens mij ben je eigenlijk een vrouw van 38 die het leuk vindt om zo online te chillen met hippe homo's.
En toen? Stond je naakt voor diegene?quote:Op maandag 5 april 2010 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Allemaal rimpels en alles..!
Ik had laatst lekkage bij mijn ouder die op vakantie waren. Ik bloot n gaat de bel en wil stiekem kijken om een hoekje wie er aan de deur staat, hoor ik *klate*klater* uit de keuken komen...
Maar wat had j? Aromatherapie??
Nee, ik riep een paar keer fuck fuck fuck, kleedde me aan en ben gaan dweilen. Komt de volgende dag de loodgieter en toen was er niks aan de hand.quote:Op maandag 5 april 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En toen? Stond je naakt voor diegene?
Ik moet jouw posts altijd 3 keer lezen voordat ik ze snap....quote:Op maandag 5 april 2010 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Allemaal rimpels en alles..!
Ik had laatst lekkage bij mijn ouder die op vakantie waren. Ik bloot n gaat de bel en wil stiekem kijken om een hoekje wie er aan de deur staat, hoor ik *klate*klater* uit de keuken komen...
Maar wat had j? Aromatherapie??
Ooohh KIJK nou!! Helemaal blij en kwispelen en alles!quote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi. (Dat ben ik niet!)
Oh wacht, ik zie ook veel tikfouten maar ik heb een draadloos toesenbord je weet tog en mijn mobieletelefoon ligt blijkbaar te dichtbij.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet jouw posts altijd 3 keer lezen voordat ik ze snap....
Dat valt tegen hoor, hij aasde op de stok die ik in mijn handen hield.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh KIJK nou!! Helemaal blij en kwispelen en alles!En hij luistert!!
Het went hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet jouw posts altijd 3 keer lezen voordat ik ze snap....
Nee ik heb geen foto van je dus heb hem nog gewoon in mijn broek zitten...quote:
Oooohhh een gelegenheidsgehoorzaamheidshondje dredubbele woordwaarde?quote:Op maandag 5 april 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor, hij aasde op de stok die ik in mijn handen hield.
En daarna kreeg je dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |