't wordt steeds erger.. Zou dat door nieuwe invloeden in zijn leven komen?quote:Op zondag 4 april 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp alweer een kater die "hij in jaren niet zo erg gehad heeft"?
Ik overplan mezelf een beetje.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Rust? Wat is dat?
Ik zie mijn papa in me
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
Ja! Jaloers!?quote:Op zondag 4 april 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp alweer een kater die "hij in jaren niet zo erg gehad heeft"?
Hips2?quote:Op zondag 4 april 2010 12:23 schreef Vlarp het volgende:
Jo, we waren hier: [HOMO] 2715 - Bim-Bam-Beieren, gezellig op zoek naar eieren.
Dus gaan we nu verder...
lekker vretenquote:Op zondag 4 april 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga richting Paas-etentje bij mijn zus
Nee vanavond eigenlijk welquote:Op zondag 4 april 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet jij niet de heledag in de kerk zitten?
eigenlijk?quote:
Ow dat nog nietquote:
Nou, 't is wel een mannetje zelfsquote:Op zondag 4 april 2010 17:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat nog niet
wel een lief poesje in je hoofd
gewoon ik ga meestal wel met pasenquote:
Kijk! ook een voordeel!quote:
geen maar, zal wel gaan denk ik. Ik heb alleen nog geen zin.quote:
Lang leve de PS3quote:Op zondag 4 april 2010 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik verveel me te pletter
joechei tís pasen
ja, xit nu bij moeders en ik zag dat ook op het nieuws voorbij komen.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 4 april 2010 13:14 schreef Ang3l het volgende:
AAARGH ik word soms echt gek van mezelf, ook op vrije dagen staat mijn hoofd niet stil
"Als ik dan om 10:30 opsta, en dan anderhalf uur lees tot 12:00. Dan kan ik vervolgens van 12:00 tot 12:30 onder de zonnebank. Dan even mijn mail checken en de douche in. Ondertussen dat ik douche kan de oven voorverwarmen. Als ik dan om 13:00 uit de douche kom kan ik ontbijten en dan ondertussen V kijken, wat het dan 13:30 maakt. Dan kan ik 3 uurtjes ongeveer FF XIII spelen tot 16:30. Vervolgens even opruimen en dan koken om 17:30, eten om 17:45 om dan om 18:00 me aan te kleden, naar de bios te lopen waar ik dan om 18:30 ben zoals afgesproken. En dan.............."
En dat is dan en vrije dag he..............
Aww..... Jo met de banjo en mien met de mandoline.... en Marja met een harpje nu.quote:
Al zit ik niet vol op zo'n dag, dan nog plan ik mijn "rust"quote:Op zondag 4 april 2010 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
HerkenbaarJe werkt je kapot en bent zo blij als je eindelijk een vrije dag hebt, zodat je kan rusten. En dan plan je uiteindelijk je vrije dag helemaal vol, waardoor je eigenlijk helemaal niet tot rusten komt
niet voor mijquote:Op zondag 4 april 2010 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
HerkenbaarJe werkt je kapot en bent zo blij als je eindelijk een vrije dag hebt, zodat je kan rusten. En dan plan je uiteindelijk je vrije dag helemaal vol, waardoor je eigenlijk helemaal niet tot rusten komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, okay, ja dat is wel heel erg misterquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al zit ik niet vol op zo'n dag, dan nog plan ik mijn "rust"
De winkels zijn morgen gewoon open in Amsterdam ja! I don't mind, krijg dubbel uitbetaaldquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Ang3l het volgende:
2e paasdag ja?
Wij hebben officieel uitstel van Philips gekregen van een dag
Dat was vroeger nooit gebeurd, de cijfers een dag later aanleveren.
maar nu denken ze: Kut, werken op een zondag is meer uitbetalen.
Ja dat wil ik toch ook wel eens proberen in een melige buiquote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
Ik was toch nieuwsgierig geworden naar dat ChatRoulette en het is echt hilarisch
Je ziet indd heel veel melige lui achter de camquote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat wil ik toch ook wel eens proberen in een melige bui
quote:Op zondag 4 april 2010 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet voor mij
Je hoeft het niet te spoileren, iedereen weet het inmiddels welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Het is niet heel paasachtig, maarquote:Op zondag 4 april 2010 22:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je ziet indd heel veel melige lui achter de cam![]()
Ik ben net nog blind voor het leven gemaakt door een blote vrouw van in de 60
quote:Op zondag 4 april 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet heel paasachtig, maar:
[ afbeelding ]
Dit is een nepfilmpje of niet?quote:Op zondag 4 april 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet heel paasachtig, maar:
[ afbeelding ]
Het is misschien niet live en dus gebruikt door iemand voor chatroulette.... maar het komt wel ergens vandaanquote:
Arm vogeltjequote:Op maandag 5 april 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is misschien niet live en dus gebruikt door iemand voor chatroulette.... maar het komt wel ergens vandaanDus dat zal wel een echte zijn
hier net eens geprobeerd 7 piemels in 1 minuutquote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
Ik was toch nieuwsgierig geworden naar dat ChatRoulette en het is echt hilarisch
geen pijn aan de ogen ?quote:Op maandag 5 april 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik word net wakker en denk "Goh wat zie ik alles toch scherp" ..... blijk ik mijn lenzen nog in te hebben
rudy had me de dvd meegegeven maar ik had geen tijd om te kijken, dus dat doen we de volgende keer lekker samenquote:Op maandag 5 april 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Boek was wel leuk
Film was mooier
Nee het valt reuzemee... wel wat roodquote:
Ik hoop voor je met ondertitelingquote:Op maandag 5 april 2010 10:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
rudy had me de dvd meegegeven maar ik had geen tijd om te kijken, dus dat doen we de volgende keer lekker samen
Het is ook niet snel goed bij jou hequote:
Te lang geslapenquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 april 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te lang geslapen
Te veel gedronken
Te hard geneukt
Het is ook 1 en al excessen bij jou he?!
Ach kind... wil je er over praten?quote:
quote:
Als ze net zo praten als zijn ouders, hoop ik dat ook, jaquote:
Wanneer?quote:Op maandag 5 april 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren jullie nog naar de &RG geweest trouwens?
Ik word oudquote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer?
Vorige week wel ja, en dat heb ik je ook verteld
Ik kon het redelijk volgen, op 1 acteur na.quote:Op maandag 5 april 2010 12:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze net zo praten als zijn ouders, hoop ik dat ook, ja
alles waar te voorstaat is verkeerd behalve bij tevreden en te bedquote:Op maandag 5 april 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te lang geslapen
Te veel gedronken
Te hard geneukt
Het is ook 1 en al excessen bij jou he?!
beterschap, jongen.quote:
lag vast aan de slechte roséquote:Op maandag 5 april 2010 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
beterschap, jongen.
ik ben verkouden en mijn keel doet pijn, las net dat Wonderer ook ziek is. Lijkt de ziekenboeg wel.
ja, het was ook niet je van het.quote:
onkruid vergaat zo maar nietquote:Op maandag 5 april 2010 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, het was ook niet je van het.![]()
Ben je ook ziek dan?
je bent net Dr. Phil met zijn colloquialism.quote:
maar wel met meer haarquote:Op maandag 5 april 2010 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent net Dr. Phil met zijn colloquialism.
En tequilaquote:Op maandag 5 april 2010 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles waar te voorstaat is verkeerd behalve bij tevreden en te bed
daar krijg ik koppijn vanquote:Op maandag 5 april 2010 16:43 schreef Yoppie het volgende:
[..]
En tequila![]()
En een hele goeiemiddag allemaal
quote:Op maandag 5 april 2010 18:03 schreef Ang3l het volgende:
De iPhone kan er niet tegen als ie uit je handen glijdt en op ene betonnen vloer valt.... tenminste, de phone wel... het glas niet. 1000 stukjes.
quote:Op maandag 5 april 2010 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
moet ik ook gaan zwaaien ?
Wel goedemiddag allemaal
Ja hallo, iedereen laat z'n telefoon wel een x vallen hoorquote:
leuke pasen gehad, nog boys versierdquote:
via t-mobile was het ook >150 ,-zeker geweestquote:
wel ff je stoute foto's eraf halenquote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef Ang3l het volgende:
Meteen regelen:
Woensdag brengen
Donderdag waarschijnlijk al ophalen
59,- eur
Valt me nog mee.
Via t_mobile is het veeeeeeeeeeeeeeeel duurder geloof ik, plus dat ie dna helemala opgestuurd wordt
waarom niet, nog steeds geen leuke kandidaten gezienquote:
omdat ik niet kan flirtenquote:Op maandag 5 april 2010 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet, nog steeds geen leuke kandidaten gezienDe kerk was as usual
Die staan er geen opquote:Op maandag 5 april 2010 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel ff je stoute foto's eraf halen![]()
Flirten is net zo moelijk hoorquote:Op maandag 5 april 2010 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ik niet kan flirtenen ik heet geen nuno dus in een gewone kroeg heb ik sowieso al geen succes
![]()
nee ga mezelf niet voor gek zettenquote:Op maandag 5 april 2010 18:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Flirten is net zo moelijk hoorgewoon proberen
quote:Op maandag 5 april 2010 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staan er geen op
[ afbeelding ]
Kijk nou hoe zielig ie is......
wel nee rapaz dat valt wel mee, maar nu ga ik uit. Ciao allemaalquote:Op maandag 5 april 2010 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee ga mezelf niet voor gek zetten![]()
I know, maar daar ga ik me eeeecht niet aan branden hoo, voor 59 eurquote:
die remix van haar van Fight for this love werd grijs gedraaid in alle gayclubs in Bangkok. It grows on me, vond er eerst geen reet aan.quote:
quote:
Ziet er best sneu uit jaquote:Op maandag 5 april 2010 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou hoe zielig ie is......
quote:
Nog nooit van die hele serie gehoord.quote:Op maandag 5 april 2010 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, deel 5 was ZO slecht dat ie niet eens grappig meer was
weer dezelfde local bar?quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zaterdag uit geweest en gegourmet verder niks
quote:Op maandag 5 april 2010 20:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
moet steeds grimassen als ik je ava zie.
Ook maar daar was het dodelijk rustig dus zijn we ook naar andere kroegen geweest.quote:
die heb ik al tijdenquote:O je hebt nieuwe foto's.. zit je nou voor een aquarium? en waarom ben je nat?
quote:
In de VS? als ik de tweede foto mag geloven.quote:Op maandag 5 april 2010 20:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ook maar daar was het dodelijk rustig dus zijn we ook naar andere kroegen geweest.
[..]
die heb ik al tijden, dat was in seaworld
in sandiegoquote:Op maandag 5 april 2010 20:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
In de VS? als ik de tweede foto mag geloven.
Tof! Ben er zelf nog nooit geweest.quote:
Adieu!quote:Op maandag 5 april 2010 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tof! Ben er zelf nog nooit geweest.
Ik ga ervan deur.
* TheVulture zet Xiance rechtquote:
Weet ikquote:
Is ook belachelijk grafisch.quote:Op maandag 5 april 2010 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn moeder zag gisteren totaal onvoorbereid en argeloos mel gibson's the passion of christ, vond ze toch wel erg schokkend, gek he, dat is gewoon een horrorfilm, ze heeft er een hele nacht van wakker gelegen
Jij als gay dimwit hebt nog nooit van David DeCoteau gehoord?quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nog nooit van die hele serie gehoord.
alhoewel ze er lekker uit zien.![]()
Nou ja zeg!quote:Op maandag 5 april 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer. Of zal ik het laten bij waxxer
. Dat je niet weer met "
" hoeft aan te komen
.
Waxxer.
Ik ook nietquote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij als gay dimwit hebt nog nooit van David DeCoteau gehoord?
Shame on you
Dusssss jij stáát, met de nadruk op stáát, ergens ehhh...quote:
Ik wilde net zeggen: het is vanavond wel God en Geweld op de publieke zenders.quote:Op maandag 5 april 2010 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit die docu over die moord in Zoetermeer te kijken... krijg het er koud van
Gaan we het nu weer over mijn piemel hebben?quote:Op maandag 5 april 2010 22:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dusssss jij stáát, met de nadruk op stáát, ergens ehhh...
Ik was vandaag op het strand met mijn ouders! Dat is traditie, tenminste, vorig jaar deden we het ook.quote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja zeg!Drie keer mijn ehh... "naam" (godzijdank heet ik in het echt wel een beetje anders) genoemd in één post!
Oh euh,
!
Tha_Erik!Hoe gaat het met jou en he je nog iets bijzonders gedaan vandaag, want vandag was het Tweede Paasdag en dan gaan we natuurlijkmet zijn allen iets bijzonders doen, tánken bijvoorbeeld of siaretten halen of broodjes!
![]()
Sorry, mijn baantje laat mij flippen.
Enfin, eh, hai!
Hij maakt nogal indrukquote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaan we het nu weer over mijn piemel hebben?
Ahhhwww... knuffelen!quote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was vandaag op het strand met mijn ouders! Dat is traditie, tenminste, vorig jaar deden we het ook.
[ afbeelding ]
Hihi. (Dat ben ik niet!)
Ooohhh wasdat het, ik hoorde alleen maar mensen zeggen "Nou, ik heb een foto van TheVulture gezien... Wát een eikel!" en datvond ik al raar,maar nu snap ik 'm.quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van, volgens mij ben je eigenlijk een vrouw van 38 die het leuk vindt om zo online te chillen met hippe homo's.quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alweerquote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik niet hoor, heb hem niet gezien dusquote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat eenquote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was vandaag op het strand met mijn ouders! Dat is traditie, tenminste, vorig jaar deden we het ook.
[ afbeelding ]
Hihi. (Dat ben ik niet!)
quote:Op maandag 5 april 2010 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh wasdat het, ik hoorde alleen maar mensen zeggen "Nou, ik heb een foto van TheVulture gezien... Wát een eikel!" en datvond ik al raar,maar nu snap ik 'm.
Maar ik zal het niet over je piemel hebben!Ik ben allen de enige ziel zonder visualisatie geloof ik.
Dus dan voel ik me weer zo eehhhh.. ja.... "Spuit 11"
quote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Het is slecht voor je huid om lang in een schuimbad te liggen.
Wil je mijn tieten zien?quote:Op maandag 5 april 2010 22:54 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niets van, volgens mij ben je eigenlijk een vrouw van 38 die het leuk vindt om zo online te chillen met hippe homo's.
En toen? Stond je naakt voor diegene?quote:Op maandag 5 april 2010 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]Allemaal rimpels en alles..!
Ik had laatst lekkage bij mijn ouder die op vakantie waren. Ik bloot n gaat de bel en wil stiekem kijken om een hoekje wie er aan de deur staat, hoor ik *klate*klater* uit de keuken komen...
Maar wat had j? Aromatherapie??
Nee, ik riep een paar keer fuck fuck fuck, kleedde me aan en ben gaan dweilen. Komt de volgende dag de loodgieter en toen was er niks aan de hand.quote:Op maandag 5 april 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En toen? Stond je naakt voor diegene?
Ik moet jouw posts altijd 3 keer lezen voordat ik ze snap....quote:Op maandag 5 april 2010 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Ik had laatst lekkage bij mijn ouder die op vakantie waren. Ik bloot n gaat de bel en wil stiekem kijken om een hoekje wie er aan de deur staat, hoor ik *klate*klater* uit de keuken komen...
Ooohh KIJK nou!! Helemaal blij en kwispelen en alles!quote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hihi. (Dat ben ik niet!)
Oh wacht, ik zie ook veel tikfouten maar ik heb een draadloos toesenbord je weet tog en mijn mobieletelefoon ligt blijkbaar te dichtbij.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet jouw posts altijd 3 keer lezen voordat ik ze snap....
Dat valt tegen hoor, hij aasde op de stok die ik in mijn handen hield.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh KIJK nou!! Helemaal blij en kwispelen en alles!En hij luistert!!
Het went hoor.quote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet jouw posts altijd 3 keer lezen voordat ik ze snap....
Nee ik heb geen foto van je dus heb hem nog gewoon in mijn broek zitten...quote:
Oooohhh een gelegenheidsgehoorzaamheidshondje dredubbele woordwaarde?quote:Op maandag 5 april 2010 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor, hij aasde op de stok die ik in mijn handen hield.
En daarna kreeg je dit:
[ afbeelding ]
Oh wacht ja hallo maak het toch allemaal niet zo verwarrend!quote:Op maandag 5 april 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik heb geen foto van je dus heb hem nog gewoon in mijn broek zitten...
Of bedoelde je dat niet?
quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Herstellende van een griep/dikke verkoudheid
Mama in het ziekenhuis
Afscheid genomen van beste vriendin
iPhone stukgekletterd op de grond
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik heb geen foto van je dus heb hem nog gewoon in mijn broek zitten...
Of bedoelde je dat niet?
AH huismerk badschuim.quote:Op maandag 5 april 2010 22:57 schreef Waxxer het volgende:
Welterusten, lekker goed slapen en morgen is het weer dinsdag met nieuwe dingen en opgeknapt en... Nou ja: goed slapen!!quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Herstellende van een griep/dikke verkoudheid komt goed![]()
Mama in het ziekenhuis Komt goed![]()
Afscheid genomen van beste vriendin Komt terug(tenminste, ze gaat tijdelijk naar Portugal toch en zo ja dan is het eng dat ik dat onthouden heb
![]()
iPhone stukgekletterd op de grond Da'skut![]()
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
Damn gozer... *knuffelquote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama in het ziekenhuis
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
Al je geld is al opgegaan aan je haarspul... ik snap hetquote:
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama in het ziekenhuis
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
Het schuimt lekker.quote:Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al je geld is al opgegaan aan je haarspul... ik snap het.
Keep on dreamingquote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen... morgevroeg om half 8 staan er (hopelijk wat lekkere, strakke, jonge) bouwvakkers op de stoep om wat kitranden in de badkamer te fixen.... Trusten
zullen we dikke 45+ers zijn, schilders zijn meestal welquote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen... morgevroeg om half 8 staan er (hopelijk wat lekkere, strakke, jonge) bouwvakkers op de stoep om wat kitranden in de badkamer te fixen.... Trusten
Hmmz... Nie echt het pasen waar je op hoopt...quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama in het ziekenhuis
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
is dat zo, is dat een eigen constatering of een vasstaand feit, terwijl al de badschuimen ph neutraal zijn. *bekentenis* ik ben nog al een geurenfreak en gooi altijd bij ieder bad zon 750 ml fles en zit daar dan ook zeker 80 minuten in, dat doe ik weekelijks al zeker een jaar, ik merk vooralsnog niets aan mijn huidquote:Op maandag 5 april 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Het is slecht voor je huid om lang in een schuimbad te liggen.
en dat noemt mij een dramaqueen! misschien gaan we te veel met elkaar om en is het besmettelijk *knuff*quote:Op maandag 5 april 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama in het ziekenhuis
Vrolijk Pasen.
Ik ga naar bed.
Ik óverdramatiseer echter niet en verzin er niets bijquote:Op dinsdag 6 april 2010 05:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat noemt mij een dramaqueen! misschien gaan we te veel met elkaar om en is het besmettelijk *knuff*
*knuffel*quote:Op dinsdag 6 april 2010 06:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik óverdramatiseer echter niet en verzin er niets bij
have a save journey back homequote:Op dinsdag 6 april 2010 06:54 schreef wonderer het volgende:
Nou mensen, ik smeer hem weer, 't was leuk in Nederland maar nu is het tijd om naar huis te gaan
He?? what the fuck?quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was jij niet diegene naar dat fuckfest in R'dam gegaan? hoe was dat?
Mjah. Lekker janken.quote:
Wie niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh aan die eerste heb ik me wel eens schuldig gemaakt.
"usw"quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie niet.
En ik weet ook wel dat ik blij mag zijn dat ik over een gesneden vinger kan zeuren, wnat als dat het ergste is wat me fysiek overkomt dan valt het relatief gezien allemaal nog wel mee. MAAR DAN NOG!
Vermoeiend.
Ik heb het ook echt niet (alleen) over deze reeks.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:30 schreef Stroekie het volgende:
zonder geklaag en gemopper van deze en gene heeft deze reeks geen bestaansrecht meer
Nou, dan doe je dat! Wagentje laten staan, en dan lekker in het ochtendzonnetje met een lekkere beagle van om de hoek naar je werk wandelen. Lekker ontspannen rustig voor de geest beginnen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik geef al maanden geen gas meer, dus langzamer rijden gaat alleen nog maar als ik te voet ga.
Ik had inderdaad beter kunnen blijven dromenquote:
volgende keer vraag je gewoon om Mike Delfino om je piping te fixen ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had inderdaad beter kunnen blijven dromen
Maar het is gefixed
bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer vraag je gewoon om Mike Delfino om je piping te fixen ?
Nee want dan maak ik van mijn achtertuin letterlijk een moordkuilquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh en Ang3l... het is goed om het er eens allemaal uit te gooien... maak van je hart geen moordkuil
Da's goed voor de grondquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want dan maak ik van mijn achtertuin letterlijk een moordkuil
Volgens mij bedoel je het precies andersomquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Steve het volgende:
Alsof je alleen maar mag klagen als iemand anders het slechter heeft.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het precies andersom
Zolang het bij je been blijft wel... anders moet je maar even bij de RK-kerk meldenquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:23 schreef Steve het volgende:
[..]. Er zat een neefje aan mijn been te trekken, is dat een goed excuus?
Nou, dat krijg je wel meestal als antwoord.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:07 schreef Steve het volgende:
Alsof je niet mag klagen als iemand anders het slechter heeft.
Zie je wel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
De zon schijnt
Mijn mama is thuis uit het ziekenhuis
Ik kreeg net een softijsje van een euro in de stad
Wat nou zie je wel?quote:
Morgen eerder naar huis om hem af te droppen bij de repa-meneer.quote:Nu nog een iPhone.
Ja dat snap ik ook wel maar ik bedoelde het goed hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat nou zie je wel?
Ik weet zelf ook wel dat die dingen zich vanzelf oplossen, maar dat wil niet zeggen dat ze op het moment zelf niet kut zijn.
[..]
Morgen eerder naar huis om hem af te droppen bij de repa-meneer.
Laura Jansenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef mike_hunt het volgende:
O btw, wat een kutnummer. Use somebody en dan niet van die band, maar van één of andere meisje. Tering wat een RIAG-nummer...
moest d'r effe googlen.. ze Nederlandsequote:
Rising...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest d'r effe googlen.. ze Nederlandseis zij een ster hier?
redelijk overschat op basis van die ene (kut) cover van KoLquote:
ja dat wordt straks nog afzien voor je als je hier langer komt wonen en je wel op meer dingen gaat misgrijpen die in Nederland niet of slechter geregeld zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:13 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen handtasjes![]()
eerst koffie![]()
Leuke party gisteren met DJ's uit de Mazzo en IT.![]()
ben nu echt gebroken en ziek.was gisteren al grieperig en had een B12 injectie genomen. Dus ik kon er weer tegen aan, maar een dag later komt het toch weer terug to hunt you.
![]()
btw die injecties zijn hier niet te verkrijgen. Huisarts doet moeilijk!
daar zit ze nu op om haar geld te tellenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
Lisa Stansfield op de radioHoor je ook geen reet meer van.
en de eerste doorslobber alweer achter de kiezen ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:30 schreef mike_hunt het volgende:
Best heerlijk weer als je uit de wind zit. Zit nu op de patio.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar zit ze nu op om haar geld te tellen
Ben je besodermieterdquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de eerste doorslobber alweer achter de kiezen ?
decadentquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe kleurloos en smakeloos moet je leven zijn voordat je roze Himalaya zout aanschaft
Wat nou bitch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe kleurloos en smakeloos moet je leven zijn voordat je roze Himalaya zout aanschaft
We zijn geen USA waar iedreen maar aan zelfmedicatie doet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:13 schreef mike_hunt het volgende:
btw die injecties zijn hier niet te verkrijgen. Huisarts doet moeilijk!
och wat toevallig, nu zie ik dat jij het ook hebtquote:
i've should have known he was talking 'bout you.quote:
Daar wil ik niet eens aan denken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef TheVulture het volgende:
Zolang het bij je been blijft wel... anders moet je maar even bij de RK-kerk melden
ja das waar, dat is ook weer het andere uiterste. Is ook niet goed, maar goed, met het nieuwe zorgstelsel....misschien word het allemaal anders..quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn geen USA waar iedreen maar aan zelfmedicatie doet.
tegen de muur???? LOLs moest hardop lachenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, maar jij tennist? Gewoon tegen de muur of echt dat je zegt tennis-tennis?
...and the raspberry award goes to..... TMMquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
och wat toevallig, nu zie ik dat jij het ook hebt![]()
Vanwaar die keuze?
Ik denk niet dat je hier in Holland inderdaad zomaar even dingen kunt krijgen om jezelf te injecteren als je een beetje extra vitaminen wilt nemen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar, dat is ook weer het andere uiterste. Is ook niet goed, maar goed, met het nieuwe zorgstelsel....misschien word het allemaal anders..
Pillen! Dat is hem ook niet geheel onbekend geloof ik! Das est handig!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hier in Holland inderdaad zomaar even dingen kunt krijgen om jezelf te injecteren als je een beetje extra vitaminen wilt nemen!Koop dan een pótje!
Met píllen!
Bij de Etos!
Ja nou, dat kan toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tegen de muur???? LOLs moest hardop lachen
Ja, maar dat werkt niet op snelle termijn. Als je erg ziek bent o.i.d. dan spuit je dat in je bil en dan krijg je een boost dan kan je er weer tegen. En dat werkt niet met die over the counter pillen van de Etos.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hier in Holland inderdaad zomaar even dingen kunt krijgen om jezelf te injecteren als je een beetje extra vitaminen wilt nemen!Koop dan een pótje!
Met píllen!
Bij de Etos!
Dat laatste.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:02 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, maar jij tennist? Gewoon tegen de muur of echt dat je zegt tennis-tennis?
We hebben hier wel een tennismuur hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
tegen de muur???? LOLs moest hardop lachen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pillen! Dat is hem ook niet geheel onbekend geloof ik! Das est handig!
Je kunt ook een tennisbal aan een elastiek maken en dan aan een steen. Komt ie ook steeds weer terugquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat laatste.
[..]
We hebben hier wel een tennismuur hoor
ja wel, maar tegen de muur tennissen deed je toch als kind toch niet als volwassenen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, dat kan toch?Maaaaarrr er zal vast wel een club zijn met van die velden waar je dan op kunt om dan vervolgens te gaan tennissen.
Toevallig he.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
och wat toevallig, nu zie ik dat jij het ook hebt![]()
Deze is uitwendig zowel cosmetisch als therapeutisch te gebruiken. Gebruik een verdunning. Een theelepel sol (verzadigde oplossing) op een glas lauw bronwater voor oog-, neus- en mondspoeling. Ook te gebruiken voor tandenpoetsen, bij huidproblemen en voor het baden. Plus dat ie veul en veul lekkerder is.quote:Vanwaar die keuze?
aahhh the memoriesquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt ook een tennisbal aan een elastiek maken en dan aan een steen. Komt ie ook steeds weer terug
ben je nu alweer onze rolverdeling van vrijdag vergeten ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je besodermieterdBen geen Bonnie.
![]()
Zit nu aan de 'koffie' and i'm using this term loosely, want ik vind senseo niet echt koffie.
Jep. En die gooit dan vanalles in mijn koelkast waarvan ik nietw eet dat het er in gaat. Dus dat zie ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
er lag overigens ook weer een zeekomkommer in je koelkast, Rik weer langs geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |