't wordt steeds erger.. Zou dat door nieuwe invloeden in zijn leven komen?quote:Op zondag 4 april 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp alweer een kater die "hij in jaren niet zo erg gehad heeft"?
Ik overplan mezelf een beetje.quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Rust? Wat is dat?
Ik zie mijn papa in me
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
Ja! Jaloers!?quote:Op zondag 4 april 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp alweer een kater die "hij in jaren niet zo erg gehad heeft"?
Hips2?quote:Op zondag 4 april 2010 12:23 schreef Vlarp het volgende:
Jo, we waren hier: [HOMO] 2715 - Bim-Bam-Beieren, gezellig op zoek naar eieren.
Dus gaan we nu verder...
lekker vretenquote:Op zondag 4 april 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga richting Paas-etentje bij mijn zus
Nee vanavond eigenlijk welquote:Op zondag 4 april 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet jij niet de heledag in de kerk zitten?
eigenlijk?quote:
Ow dat nog nietquote:
Nou, 't is wel een mannetje zelfsquote:Op zondag 4 april 2010 17:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow dat nog niet
wel een lief poesje in je hoofd
gewoon ik ga meestal wel met pasenquote:
Kijk! ook een voordeel!quote:
geen maar, zal wel gaan denk ik. Ik heb alleen nog geen zin.quote:
Lang leve de PS3quote:Op zondag 4 april 2010 16:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik verveel me te pletter
joechei tís pasen
ja, xit nu bij moeders en ik zag dat ook op het nieuws voorbij komen.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 4 april 2010 13:14 schreef Ang3l het volgende:
AAARGH ik word soms echt gek van mezelf, ook op vrije dagen staat mijn hoofd niet stil
"Als ik dan om 10:30 opsta, en dan anderhalf uur lees tot 12:00. Dan kan ik vervolgens van 12:00 tot 12:30 onder de zonnebank. Dan even mijn mail checken en de douche in. Ondertussen dat ik douche kan de oven voorverwarmen. Als ik dan om 13:00 uit de douche kom kan ik ontbijten en dan ondertussen V kijken, wat het dan 13:30 maakt. Dan kan ik 3 uurtjes ongeveer FF XIII spelen tot 16:30. Vervolgens even opruimen en dan koken om 17:30, eten om 17:45 om dan om 18:00 me aan te kleden, naar de bios te lopen waar ik dan om 18:30 ben zoals afgesproken. En dan.............."
En dat is dan en vrije dag he..............
Aww..... Jo met de banjo en mien met de mandoline.... en Marja met een harpje nu.quote:
Al zit ik niet vol op zo'n dag, dan nog plan ik mijn "rust"quote:Op zondag 4 april 2010 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
HerkenbaarJe werkt je kapot en bent zo blij als je eindelijk een vrije dag hebt, zodat je kan rusten. En dan plan je uiteindelijk je vrije dag helemaal vol, waardoor je eigenlijk helemaal niet tot rusten komt
niet voor mijquote:Op zondag 4 april 2010 20:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
HerkenbaarJe werkt je kapot en bent zo blij als je eindelijk een vrije dag hebt, zodat je kan rusten. En dan plan je uiteindelijk je vrije dag helemaal vol, waardoor je eigenlijk helemaal niet tot rusten komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, okay, ja dat is wel heel erg misterquote:Op zondag 4 april 2010 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al zit ik niet vol op zo'n dag, dan nog plan ik mijn "rust"
De winkels zijn morgen gewoon open in Amsterdam ja! I don't mind, krijg dubbel uitbetaaldquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Ang3l het volgende:
2e paasdag ja?
Wij hebben officieel uitstel van Philips gekregen van een dag
Dat was vroeger nooit gebeurd, de cijfers een dag later aanleveren.
maar nu denken ze: Kut, werken op een zondag is meer uitbetalen.
Ja dat wil ik toch ook wel eens proberen in een melige buiquote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
Ik was toch nieuwsgierig geworden naar dat ChatRoulette en het is echt hilarisch
Je ziet indd heel veel melige lui achter de camquote:Op zondag 4 april 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat wil ik toch ook wel eens proberen in een melige bui
quote:Op zondag 4 april 2010 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet voor mij
Je hoeft het niet te spoileren, iedereen weet het inmiddels welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Het is niet heel paasachtig, maarquote:Op zondag 4 april 2010 22:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je ziet indd heel veel melige lui achter de cam![]()
Ik ben net nog blind voor het leven gemaakt door een blote vrouw van in de 60
quote:Op zondag 4 april 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet heel paasachtig, maar:
[ afbeelding ]
Dit is een nepfilmpje of niet?quote:Op zondag 4 april 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is niet heel paasachtig, maar:
[ afbeelding ]
Het is misschien niet live en dus gebruikt door iemand voor chatroulette.... maar het komt wel ergens vandaanquote:
Arm vogeltjequote:Op maandag 5 april 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is misschien niet live en dus gebruikt door iemand voor chatroulette.... maar het komt wel ergens vandaanDus dat zal wel een echte zijn
hier net eens geprobeerd 7 piemels in 1 minuutquote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef MisterO het volgende:
Ik was toch nieuwsgierig geworden naar dat ChatRoulette en het is echt hilarisch
geen pijn aan de ogen ?quote:Op maandag 5 april 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik word net wakker en denk "Goh wat zie ik alles toch scherp" ..... blijk ik mijn lenzen nog in te hebben
rudy had me de dvd meegegeven maar ik had geen tijd om te kijken, dus dat doen we de volgende keer lekker samenquote:Op maandag 5 april 2010 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Boek was wel leuk
Film was mooier
Nee het valt reuzemee... wel wat roodquote:
Ik hoop voor je met ondertitelingquote:Op maandag 5 april 2010 10:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
rudy had me de dvd meegegeven maar ik had geen tijd om te kijken, dus dat doen we de volgende keer lekker samen
Het is ook niet snel goed bij jou hequote:
Te lang geslapenquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 april 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te lang geslapen
Te veel gedronken
Te hard geneukt
Het is ook 1 en al excessen bij jou he?!
Ach kind... wil je er over praten?quote:
quote:
Als ze net zo praten als zijn ouders, hoop ik dat ook, jaquote:
Wanneer?quote:Op maandag 5 april 2010 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waren jullie nog naar de &RG geweest trouwens?
Ik word oudquote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer?
Vorige week wel ja, en dat heb ik je ook verteld
Ik kon het redelijk volgen, op 1 acteur na.quote:Op maandag 5 april 2010 12:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze net zo praten als zijn ouders, hoop ik dat ook, ja
alles waar te voorstaat is verkeerd behalve bij tevreden en te bedquote:Op maandag 5 april 2010 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te lang geslapen
Te veel gedronken
Te hard geneukt
Het is ook 1 en al excessen bij jou he?!
beterschap, jongen.quote:
lag vast aan de slechte roséquote:Op maandag 5 april 2010 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
beterschap, jongen.
ik ben verkouden en mijn keel doet pijn, las net dat Wonderer ook ziek is. Lijkt de ziekenboeg wel.
ja, het was ook niet je van het.quote:
onkruid vergaat zo maar nietquote:Op maandag 5 april 2010 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, het was ook niet je van het.![]()
Ben je ook ziek dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |