Ja maar ik weet het nooit als ze hier zijnquote:Op zondag 4 april 2010 14:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ze komen heel vaak hoor, regelmatig twee keer per jaar en dan meerdere keren per keer dat ze in Nederland zijn. (volg je het nog?)
Nightwish.. ik vind de nieuwe nummers ook wel leuk, maar ik vind de concerten nog steeds te massaal en te duur
*agrees*quote:Op zondag 4 april 2010 14:06 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind concerten vanaf 40 euro echt wat duur worden. Maar de concerten waar ik het liefst naartoe ga zijn meestal rond de 20-25 euro dus ik heb geluk.![]()
Gewoon eens per half jaar ofzo op ticketmaster.nl kijken of er wat leuks komt in de komende maandenquote:Op zondag 4 april 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ik weet het nooit als ze hier zijn
Mika was 42,90 (inclusief blablakosten)quote:Op zondag 4 april 2010 14:06 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind concerten vanaf 40 euro echt wat duur worden. Maar de concerten waar ik het liefst naartoe ga zijn meestal rond de 20-25 euro dus ik heb geluk.![]()
Voor mij is het vaak gratisquote:Op zondag 4 april 2010 14:06 schreef Desunoto het volgende:
Dit is tofquote:Op zondag 4 april 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ik weet het nooit als ze hier zijn
GENOTquote:
Kosten om te mogen praten?quote:Op zondag 4 april 2010 14:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mika was 42,90 (inclusief blablakosten)
administratiekostenquote:Op zondag 4 april 2010 14:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mika was 42,90 (inclusief blablakosten)
Ik liep donderdag met een vriend van me door Liwwadden he, hij begon ;t opeens te zingenquote:
Wij lopen ook wel vaak op school te schreeuwen; GENOTquote:Op zondag 4 april 2010 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik liep donderdag met een vriend van me door Liwwadden he, hij begon ;t opeens te zingen
ja maar ik had ;t van hem niet verwacht, hij is niet zo;n liwwadderquote:Op zondag 4 april 2010 14:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij lopen ook wel vaak op school te schreeuwen; GENOT
GENOT is taking over the worldquote:Op zondag 4 april 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar ik had ;t van hem niet verwacht, hij is niet zo;n liwwadder
wat een genot!quote:
is goudn weest welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |