Terechte klacht! Ik ben te lui om dat lelijke filmpje op yt te zoeken met terechte klach!quote:Op zondag 4 april 2010 09:46 schreef cumcumber het volgende:
Ik ga zelden met de trein, maar gisteren was zo'n zeldzame dag omdat ik mijn auto moest gaan ophalen.
Het lijkt wel of iedereen daar MOET opvallen, stomme mutsjes, rugtassen met bijna niets erin, hippies en stoere rapnegertjes. Dit is toch geen doorsnee van de NL bevolking???
Klacht: Treinmensen
Nee het is een doorsnede van de NL pauper bevolking.quote:Op zondag 4 april 2010 09:46 schreef cumcumber het volgende:
Ik ga zelden met de trein, maar gisteren was zo'n zeldzame dag omdat ik mijn auto moest gaan ophalen.
Het lijkt wel of iedereen daar MOET opvallen, stomme mutsjes, rugtassen met bijna niets erin, hippies en stoere rapnegertjes. Dit is toch geen doorsnee van de NL bevolking???
Klacht: Treinmensen
Bied ze een lift aan in je pimp-waggiequote:
Ja, bij de NS zijn altijd zoveel Marokkanen waar je hartstikke veel overlast van hebt.quote:Op zondag 4 april 2010 11:14 schreef o.us het volgende:
Ligt er aan. Bij de NS heb je van alles en komen er interessante gesprekken uit, bij Arriva en Veolia zitten er altijd van die regionalen en boertjes met een accent.
Klopt.quote:Op zondag 4 april 2010 11:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, bij de NS zijn altijd zoveel Marokkanen waar je hartstikke veel overlast van hebt.![]()
![]()
Of he, ze kijken wellicht gewoon in een willekeurige dode hoek en merken pas dat ze je aanstaren wanneer een paar ogen terugkijktquote:Op zondag 4 april 2010 09:59 schreef samsalabim het volgende:
Ik zie juist allemaal ubersaaie burgertjes die je constant aanstaren maar snel wegkijken als je blik in hun richting gaat...
JIj ruikt met je ogen?quote:Op zondag 4 april 2010 10:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Welkom bij het OV.Geen dikke stinkende mensen gezien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |