quote:Op zondag 4 april 2010 01:11 schreef Dipkip het volgende:
Maar dat is toch met alles zo. Net zoals mensen die echt goed advies over lijnen geven daar hoor je nooit wat van en een of andere josti verzint dat je na kaas een uur moet wachten voor je fruit mag eten en die verdient miljoenen. Dr Phil zn kracht is niet gelijk hebben of psychologisch inzicht hebben. Zijn kracht zijn catchy spreuken en zeggen wat iedereen denkt op een manier die het sociaal acceptabel laat klinken. Je mot een schop onder je hol vertaalt hij in I want you to get excited about your life. Daarom is hij rijk
En rolt direct de studio inquote:Op zondag 4 april 2010 10:49 schreef Skonk het volgende:
De mensen hier die Dr Phil afkraken
Dr Phil komt tenminste buiten batties
Mensen afzetten noemen we dat.quote:Op zondag 4 april 2010 18:34 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja om money te maken, jullie zitten allemaal aan de uitkering
Who cares? Alleen jij!quote:Op zondag 4 april 2010 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen afzetten noemen we dat.
Dr.Phil is de mc.donalds onder de psychologen.
Wat een kankerdebiel die gast die dat doetquote:Op zondag 4 april 2010 18:49 schreef Over9000 het volgende:
Dan zal ik deze nog even vlug voor jullie dumpen om te laten zien hoe achterbaks die kerel is
Eerst een gast uitnodigen, doen alsof je het filmpje voor de eerste keer ziet om vervolgens je gast eruit te gooien zodat die idioten op het podium braaf kunnen klappenEn als je het filmpje nog niet gezien had, waarom nodig je hem dan uit?
Dat vond ik ook zo aso,quote:Op zondag 4 april 2010 18:49 schreef Over9000 het volgende:
Dan zal ik deze nog even vlug voor jullie dumpen om te laten zien hoe achterbaks die kerel is
Eerst een gast uitnodigen, doen alsof je het filmpje voor de eerste keer ziet om vervolgens je gast eruit te gooien zodat die idioten op het podium braaf kunnen klappenEn als je het filmpje nog niet gezien had, waarom nodig je hem dan uit?
Vond ik eigenlijk ook.. Het ging er trouwens gewoon om dat het publiek en mensen thuis het te zien kreeg. Niks achterbaks.quote:Op zondag 4 april 2010 21:38 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wat een kankerdebiel die gast die dat doet
quote:Op zondag 4 april 2010 22:11 schreef twoarmedman het volgende:
You need to listen to your body because your body is listening to you.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:25 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Ik moet altijd naar z'n mond kijken want die vind ik een beetje vies en dan zie ik zijn vrouw en dan denk ik aan orale seks en dan moet ik bijna huilen.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:25 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
Ik moet altijd naar z'n mond kijken want die vind ik een beetje vies en dan zie ik zijn vrouw en dan denk ik aan orale seks en dan moet ik bijna huilen.
Ja. Wat is er met haar, Robin?quote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef Dipkip het volgende:
Dat mokkel van hem, dat is toch die Sarah Palin lookalike die je de hele show niet ziet en dan op het eind houdt ze zn handje vast en lopen ze samen al zwaaiend de studio door?
Ja, Robin! Heeft zij eigenlijk wel een achternaam? En waarom heet hij Dr Phil terwijl hij heul geen dokter is en zelfs geen psycholoog meer omdat ie zich misdragen had. En zij is wel psycholoog geloof ik en toch heet ze geen Dr Robin. Hmmmm. Wat een mysoginistische zak stront eigenlijk, die Phil.quote:Op zondag 4 april 2010 23:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja. Wat is er met haar, Robin?
Dat begrijp ik ook niet... het moet dus wel vooropgezet spel zijn, want ik kan me niet voorstellen dat een talkshow helemaal geen onderzoek doet naar de gasten die ze uitnodigen... als hij eenmaal in die stoel zit, dan weten ze toch al wie hij is en wat ie doet?quote:Op zondag 4 april 2010 18:49 schreef Over9000 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat hij wel veroordeelde dat mannen hun vrouwen sloegen, maar er snel overheen stapte toen dat andersom het geval wasquote:Op zondag 4 april 2010 01:09 schreef Bulletslut het volgende:
Soms heb ik het idee dat die gast geen idee heeft waarover hij het heeft.
Altijd maar gelijk willen hebben. Ook als 'ie dat niet heeft.
En toch zijn er nog veel mensen die hem als een god beschouwen![]()
Maar hij weet zijn gelul wel om te zetten in geld.Dat doet hij wel slim.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |