Ja toch?quote:
Hmmm... ik zal nog wel kunnen slapen, maar echt indruk maakt het niet op me.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja toch?
Wij als ESF-team zouden 100% seks hebben... ESF-babies FTW!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
Die OPTT!![]()
[..]
Hmmm... ik zal nog wel kunnen slapen, maar echt indruk maakt het niet op me.
Sorry.![]()
Nee maar jij zal zoiets toch stukken minder 'erg' vinden dan het origineel?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
Die OP!![]()
[..]
Hmmm... ik zal nog wel kunnen slapen, maar echt indruk maakt het niet op me.
Sorry.![]()
Enthousiast op een laat tijdstip. Gaat nooit goed.quote:
Het is erg op een ander level.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar jij zal zoiets toch stukken minder 'erg' vinden dan het origineel?
Maar seks is toch puur om voor nageslacht te zorgen!?quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar seks is toch puur om voor nageslacht te zorgen!?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Dan White: Society can't exist without the family.
Harvey Milk: We're not against that.
Dan White: Can two men reproduce?
Harvey Milk: No, but God knows we keep trying.
quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Al dat gepraat over sex, ik word er moe van.![]()
Ik ga slapen, truste!
Nou, het is al een tijdje stil. Dus je kan nog wel ff op blijven Catquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga slapen, truste!
rammelquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Trusten Cat!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga slapen, truste!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
'Stijl en klasse met Nesrin, want wat jullie niet hebben, dat ram ik d'r in'.
Ja nee, ik bedoel wie is het echt? Een man?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie het Youtubeje hierboven. 'Echt sletje met stijl'.
Oh echt geen idee. Maar het is wél lolligquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoel wie is het echt? Een man?
Dat zeker! Maar ik ken hem/haar ergens van volgens mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt geen idee. Maar het is wél lollig
't Is je buurvrouw?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zeker! Maar ik ken hem/haar ergens van volgens mij
JAAAAAAAAAAA, dat zal het zijn, ik woon in zo'n box...quote:
Bij het martelen ben ik nu toch wel weer afgehaakt, hoe sadistisch ik ook ben, vind het toch niet geweldig om naar te kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
passion of the christ staat aan, kijk em niet echt![]()
vorig jaar kwam hij langs op de eo, duurde de hele film drie kwartier, want ze hadden alle bloederige stukken uitgeknipt
nu ik em zie met gore vind ik het het afschuwelijk meevallen![]()
ik ben verpest door bepaalde films denk ik
Heer G kijkt wel naar Passion.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:38 schreef Dirkh het volgende:
Met Waylon, Greys... moet je een doekje? Of lapje?
mwah, die dude op tv kan nu wel een doekje gebruiken denk ik zoquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G kijkt wel naar Passion.
Dus laat dat doekje maar zitten.
Je mist wat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G kijkt wel naar Passion.
Dus laat dat doekje maar zitten.
Maar weinig behoefte aan een lapjequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, die dude op tv kan nu wel een doekje gebruiken denk ik zo
Soms heb je een voorstelling van iemand, van hoe dat er dan in huis aan toe gaat. Raar hoe je er soms zo enorm naast kan zitten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, da's nu ff niet op te lossen gewoon
Toch opgelost!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, da's nu ff niet op te lossen gewoon
The life of Brianquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
ineens heb ik "always look on the bright side of life" in mijn hoofd
Weltrusten tombolalalalalaquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga slapen!
Welterusten allemaal voor straks!![]()
Geen idee, was ff afgeleid. Bedoel je Elle Bandita? Drugskoppiequote:Op zondag 4 april 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
Wie is dat wicht dat net riep 'Suzanne en die pot?'
Ze staat voor de kijkers links van Isis.quote:Op zondag 4 april 2010 00:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen idee, was ff afgeleid. Bedoel je Elle Bandita? Drugskoppie
Ja, drugskoppie dusquote:Op zondag 4 april 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze staat voor de kijkers links van Isis.
Wat ziet Sjoukje er nog goed uit he?
Die heeft nog geen woord gezegd.quote:Op zondag 4 april 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
Weer die smurf aan het zingen.
Heeft Waylon al gezongen Dirk?
Remember?quote:
Ben nog wakker, lichtjes aan het benevelt raken door de alcohol.quote:Op zondag 4 april 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
Dirk, blijf je nog ff wakker? Tot hoe laat duurt dit programma?
Want ik heb nog wat huiswerk voor je, als Tegenwoordig Songfestival Liefhebbert.
Het is vooral veel La lala laiiiiii en boa's, maar wat scheelt het?quote:Op zondag 4 april 2010 00:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben nog wakker, lichtjes aan het benevelt raken door de alcohol.
Maar als er veel sex en naakt bij betrokken is ben ik jouw man.
Ik ga kijken, duurt dik 6 minuten dus heb geduld.quote:Op zondag 4 april 2010 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is vooral veel La lala laiiiiii en boa's, maar wat scheelt het?
Check dit straks even. Dit was gewoon de pauze act van NSF 2009.
En zie ook op 3.40 Sjoukje! Hoe rrrrrrrrrrradiant!
Wie wat waar?quote:
En nu deus nog ff Dirk.quote:Op zondag 4 april 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
En als je die straks af hebt, dan deze nog even.
Dat was de volgende pauze act vorig jaar.
Kijk hoe groot die zaal is ook, wat een verschil met dit jaar
Ik had Heddy niet moeten zien voor Sjouke.quote:Op zondag 4 april 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat die man met rust, die is Songfestivalnrs aan het kijken
Bonjourrrr!quote:
Hoe vind je de zangert met de oren?quote:Op zondag 4 april 2010 00:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had Heddy niet moeten zien voor Sjouke.
Ze hadden allemaal orenquote:Op zondag 4 april 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrr!
[..]
Hoe vind je de zangert met de oren?
Tjah, daar leg je precies de vinger op de zere plek.quote:Op zondag 4 april 2010 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je mans genoeg bent kan je dat hebben hoor.
Gewoon ja, nee, en amen zeggen.quote:
Ik kom hier alleen voor vrouwenquote:Op zondag 4 april 2010 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
looks like you've got some explainin to doooooo.....![]()
[ afbeelding ]
daar zit ik dus naar te kijken flapdrolquote:Op zondag 4 april 2010 00:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar wat nu op drie is ook wel, best wel bijzonder. Gamen en music
quote:Op zondag 4 april 2010 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar zit ik dus naar te kijken flapdrol
hij is misschien een beetje kinds, maar hij heeft wel heel supermario getranscripeerdquote:Op zondag 4 april 2010 00:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik heb respect voor artiesten, maar niet voor aanstellers
Euh ik heb net een bakje ijsquote:
tuulkquote:Op zondag 4 april 2010 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neem maar mij naar bed dan. Maar niet knoeien
Hihi mijn schoonzuster is wel genoeg vreemdgegaan voor de hele familie vertelde de visite net dus laat ik het netjes houdenquote:Op zondag 4 april 2010 00:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar *mee* naar bed moest dat zijn natuurlijk.
Mij mee naar bed nemen kan natuurlijk niet
Smeuige verhalen?quote:Op zondag 4 april 2010 00:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi mijn schoonzuster is wel genoeg vreemdgegaan voor de hele familie vertelde de visite net dus laat ik het netjes houden
Nee eigk is het heel sneu, ze heeft haar bijna ex-man in mijn ogen altijd aan het lijntje gehouden.quote:
Hmm okay apart verhaal.quote:Op zondag 4 april 2010 00:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee eigk is het heel sneu, ze heeft haar bijna ex-man in mijn ogen altijd aan het lijntje gehouden.
Is totaal haar eigen leven gaan leiden en heeft hem eerst een stukje meegenomen dat leven in maar vervolgens niet meer.
Het is nu een first class party animal geworden ineens.
Niks mis mee maar hij zit er nu mee, huis in de verkoop, 2 kids en genoeg smeuig materiaal.
Ik ben enig kind en zij is de aangetrouwde zusterquote:Op zondag 4 april 2010 00:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm okay apart verhaal.
En 'hij' is dus je broer? Of zij is de zus van je man vriend?
Hmm ok. Vervelend allemaal wel ja.quote:Op zondag 4 april 2010 01:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben enig kind en zij is de aangetrouwde zuster
Bakje ijs leegquote:Op zondag 4 april 2010 01:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ok. Vervelend allemaal wel ja.
M'n afzakkertje is op, dus ook maar naar bed![]()
Tot zo Ml
Liefjequote:Op zondag 4 april 2010 09:20 schreef Greys het volgende:
Ik moet eerst ff mijn humeur weer op de rit zien te krijgen
Dan zegt ie dat ie er morgen toch is?quote:Op zondag 4 april 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
En wat zeg hij er dan op als je dat zo tegen 'm zegt?
Ik vind t heul nie zeiken nie... Dat laminaat moet vast ook gebeuren maar tis toch ook leuk IETS samen te doen met deze daagjes, zeker als hij al zo vaak op pad is.
donderdag 17 gradenquote:Op zondag 4 april 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
Ja en nu even realistisch....
Srsly. Hij is niet het type dat ontbijtjes gaat maken. Toen niet, nu niet, nooit niet
Maar goed, ik ben klaar met klagen.
Laat het lenteweer maar komen![]()
Oh, wacht...
Ik had het al op je Twitter gezien gisterquote:Op zondag 4 april 2010 09:47 schreef Dirkh het volgende:
Jullie konden haar vast wel al, toch ff linkdumpje http://rajacenna.deviantart.com/gallery/
Als ik toch zo kon tekenen. Damn, was is dat goed.
quote:Op zondag 4 april 2010 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het al op je Twitter gezien gister
Jij lellebel!quote:Op zondag 4 april 2010 09:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]Maar ik heb me misdragen op twitter gister
Was aan het lellebellen.![]()
Ja dat is het ookquote:
ow, ze is echt lief...quote:Op zondag 4 april 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
Met bakken uit de lucht ook echt he?
En het hondje maar verlangend over de rugleuning van de bank hangen, naar buiten kijken, of het al droog is
Ik ben wel blij dat ik de verplichte paasnummers heb gehadquote:Op zondag 4 april 2010 10:18 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!
Zo paasontbijt bij mn ouders...
Dit is het enige verplichte dat ik heb hoorquote:Op zondag 4 april 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik de verplichte paasnummers heb gehad![]()
Straks even langs de Entrepothaven voor wat lekkere boodschappen, misschien vanavond biosje als er wat draait en morgen denk ik even ergens winkelen ofzo
Heb jij geen zin om vanmiddag met Paddo te gaan gourmetten?quote:Op zondag 4 april 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik de verplichte paasnummers heb gehad![]()
Straks even langs de Entrepothaven voor wat lekkere boodschappen, misschien vanavond biosje als er wat draait en morgen denk ik even ergens winkelen ofzo
Hoe gewillig is ze na een flesje wijn?quote:Op zondag 4 april 2010 10:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb jij geen zin om vanmiddag met Paddo te gaan gourmetten?
Ze drinkt niet, maar ik denk dat je daar niet zoveel voor nodig hebt.quote:Op zondag 4 april 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe gewillig is ze na een flesje wijn?
Als ze niet drinkt dan heeft ze waarschijnlijk maar 1 slok nodig...quote:Op zondag 4 april 2010 10:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze drinkt niet, maar ik denk dat je daar niet zoveel voor nodig hebt.
Kan ze er aan eentje van 23 tippen denk je?quote:Op zondag 4 april 2010 10:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze drinkt niet, maar ik denk dat je daar niet zoveel voor nodig hebt.
Ja, dat is nou eens een goed idee om dat hier te bespreken.quote:Op zondag 4 april 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ze er aan eentje van 23 tippen denk je?
Hmm ik pas, sorry Dirkhquote:Op zondag 4 april 2010 10:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is nou eens een goed idee om dat hier te bespreken.Het gaat om gourmetten bij haar ouders, take it or leave it. Wel gratis drank en gezeik.
Ja, maar die herstellen ook in een keer. Dus als je dan denkt dat ze beneveld is en je maakt daar misbruik van, dan is de kas aanwezig dat ze in een keer bij komt en roept: WTF ben jij nu helemaal mee bezig?quote:Op zondag 4 april 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze niet drinkt dan heeft ze waarschijnlijk maar 1 slok nodig...
* uit ervaring spreekt *
Volgens mij staat dat niet sekseh.. hoewel... jij ranzig type. Doen!quote:Op zondag 4 april 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
Misschien als je er nog een Flurry tegenaan gooit... Dirk?
omg, je spreekt uit ervaring zo te horen?quote:Op zondag 4 april 2010 10:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar die herstellen ook in een keer. Dus als je dan denkt dat ze beneveld is en je maakt daar misbruik van, dan is de kas aanwezig dat ze in een keer bij komt en roept: WTF ben jij nu helemaal mee bezig?
Ach, ik begin wel over de kerk etc. dan wordt het wel weer rustig.quote:Op zondag 4 april 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Gratis drank weegt niet op tegen schoonouders en gezeik
Nee.quote:Op zondag 4 april 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
omg, je spreekt uit ervaring zo te horen?
Dat trucje werkt alleen bij bepaalde mensenquote:Op zondag 4 april 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
Misschien als je er nog een Flurry tegenaan gooit... Dirk?
Jij weet ook alles voor je eigen plezier te draaien he?quote:Op zondag 4 april 2010 10:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat niet sekseh.. hoewel... jij ranzig type. Doen!
Ik zie het voor mequote:Op zondag 4 april 2010 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet ook alles voor je eigen plezier te draaien he?
Op je broodje that is.quote:Op zondag 4 april 2010 10:49 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik een broodje ga roosteren en er dan dik roomboter met suiker op ga doen
quote:Op zondag 4 april 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
En zit jij nou gewoon onze Flurry te prostitueren Greys
Als jij into dat soort shit bent moet je het vooral niet laten.quote:Op zondag 4 april 2010 10:58 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij moet ik gewoon mijn eigen Flurry kopen Ll en die tegen Paddo aangooien.
maak je daar ook een twitterverslag van? Met foto's?quote:Op zondag 4 april 2010 10:58 schreef Dirkh het volgende:
Volgens mij moet ik gewoon mijn eigen Flurry kopen Ll en die tegen Paddo aangooien.
Je moet alles geprobeerd hebben Ll.quote:Op zondag 4 april 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij into dat soort shit bent moet je het vooral niet laten.
# is overratedquote:Op zondag 4 april 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Morning paashazen!![]()
![]()
De TTEn nog zonder # ook
quote:Op zondag 4 april 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dirks
Dirkless85
Dirk22
Dirkolafan
Dirketje79
Dirkces29
Ho ho. Jij prostitueerde jezelf:quote:Op zondag 4 april 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
En zit jij nou gewoon onze Flurry te prostitueren Greys
Dus ga nou niet klagen als ik daarna onze Flurry ook maar in de aanbieding gooiquote:Op zondag 4 april 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe gewillig is ze na een flesje wijn?
Mogguh bunny!quote:Op zondag 4 april 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Morning paashazen!![]()
![]()
De TTEn nog zonder # ook
quote:D. zegt:
vlameeaamirieken
Maar ik heb niet zoveel symbolische waarde als ONZE flurryquote:Op zondag 4 april 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho. Jij prostitueerde jezelf:
[..]
Dus ga nou niet klagen als ik daarna onze Flurry ook maar in de aanbieding gooi
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik heb niet zoveel symbolische waarde als ONZE flurry![]()
![]()
Dat ik me prostitueer is niets nieuws![]()
Maar ik hoor het al. Its a done deal. Ik paddo, en jij Dirkh
quote:Op zondag 4 april 2010 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en een liedje erbij.
Hoi! Ik ga ontbijten, met gekleurde eieren.
Jaa... je moet dat eigenlijk niet aan mij vragen..quote:
GMTAquote:Op zondag 4 april 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Beetje wishful thinking van onze Dirkhie, ist niet?
jaquote:Op zondag 4 april 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
Kan je een boterham ook roosteren in een grillpan?
/keukenprinses
Nee, het was meer dat als wij als ESF-wapperteam naar Oslo zouden gaan, er tussen de leden onderling 100% seks zou zijnquote:Op zondag 4 april 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
En met WIE wil Dirkhie dan die 102% seks hebben, of blijft dat gokken....
quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Tenminste, gokken...
Als alle gokjes zo simpel waren dan haalde ik vroegah alleen tienen
Jouw eigen wiki is een beetje stuk tombolafan.quote:Op zondag 4 april 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Krijgt Dirk toch nog gelijk met zn 102%
ik zat even niet op te lettenquote:Op zondag 4 april 2010 11:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jouw eigen wiki is een beetje stuk tombolafan.
quote:Op zondag 4 april 2010 11:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jouw eigen wiki is een beetje stuk tombolafan.
JAAAAAAAAAAAAAAaaaaa dus toch 102 %!!quote:Op zondag 4 april 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Wat is de verhouding mannen/vrouwen eik en we hebben ook nog de mannen-mannen, sommige mannen moeten dan 2 keer![]()
Wat een ramp. 2 vrouwen. Erg zeg. Poeh poeh.quote:Op zondag 4 april 2010 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Wat is de verhouding mannen/vrouwen eik en we hebben ook nog de mannen-mannen, sommige mannen moeten dan 2 keer![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een ramp. 2 vrouwen. Erg zeg. Poeh poeh.
Erik doet het met TheVulva. Dan voorzien die elkaar. Dat was het dan toch?quote:Op zondag 4 april 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, je mist de helft van de post, de categorie mannen-mannen moet ook voorzien worden
Hmm... ik dacht dat er nog meer warenquote:Op zondag 4 april 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Erik doet het met TheVulva. Dan voorzien die elkaar. Dat was het dan toch?
JJH en Tha_Dirk zitten nog in de kast. Maar die kunnen mooi ook elkaar in de behoeftes voorzienquote:Op zondag 4 april 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht dat er nog meer waren![]()
![]()
En daarna naar het gourmetfestijn? Of hoeven we je nog geen eet smakelijk en sterkte te wensen?quote:Op zondag 4 april 2010 11:28 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga me maar eens douchen en opknappen.Houdoe
Hij update ons nog 10 keer voor die tijd gok ik zo, mobieltjesquote:Op zondag 4 april 2010 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarna naar het gourmetfestijn? Of hoeven we je nog geen eet smakelijk en sterkte te wensen?
Vet hip aan blauwe flesjes gaan zitten lurkenquote:Op zondag 4 april 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zuwwe met zonnebril en paraplu ergens op een terras gaan zitten?
Als er in dit geval dan maar water in zitquote:Op zondag 4 april 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vet hip aan blauwe flesjes gaan zitten lurken
Misschien is het wel een gat in de markt!quote:
Van die Flurry is dan niks meer terug te vinden kan ik je verzekeren, daar heb ik dan weer geen douche voor nodig.quote:Op zondag 4 april 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is het wel een gat in de markt!
En dan met die Flurries en jouw smijterij, dan is het wellicht wel handig als er een douche bij komt kijken
quote:Op zondag 4 april 2010 09:54 schreef Dirkh het volgende:
Nee, dat ik ieder geval iedereen heb weggejaagd.
't Is al over hoorquote:
Je zet het geheel gewoon een middagje in de zon?quote:Op zondag 4 april 2010 12:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Van die Flurry is dan niks meer terug te vinden kan ik je verzekeren, daar heb ik dan weer geen douche voor nodig.
Hoe heette jouw hond ook alweer?quote:Op zondag 4 april 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is al over hoor![]()
[..]
Je zet het geheel gewoon een middagje in de zon?
()
Hihi nou dan mag ik vast roepen dat ik naar het Posthuys wil maar dat mijn Mr wil werken vanmiddagquote:Op zondag 4 april 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is al over hoor![]()
[..]
Je zet het geheel gewoon een middagje in de zon?
()
quote:Op zondag 4 april 2010 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh... durf ik te vragen 'Hoezo, Dirk?'
Nou vooruit...
Hoezo, Dirk?
Het Posthuys is leuk!quote:Op zondag 4 april 2010 12:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nou dan mag ik vast roepen dat ik naar het Posthuys wil maar dat mijn Mr wil werken vanmiddag![]()
Maar eens zien of het morgen open isen dan gaan we wel vroeg=geen hoadjes lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen we weer hints?quote:
Het is iets met een tong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 4 april 2010 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het Posthuys is leuk!
Is dat open vanmiddag? Hoe vroeg ga je morgen? Dan kom ik even gluren, het is hier om de hoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doen we weer hints?
Het is iets met een tong?
Kan over vandaag eigk niks vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar morgen is het vanaf 11 uur open.
Had gister zo'n bontkleed in mijn handen, iets te duur dus terug gehangen..spijt natuurlijk.. zie ik er iemand anders mee weglopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het het is groot
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Nee dus hé Dirkhquote:Op zondag 4 april 2010 12:21 schreef Dirkh het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar een meubelboulevard?
Hartstikke gezellig, beetje kijken, beetje babbelen en kopje koffie in het Self Service restaurant. Leuk man.quote:
Ik heb nu al zin.![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 12:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig, beetje kijken, beetje babbelen en kopje koffie in het Self Service restaurant. Leuk man.
Ik heb nu al zin.
heb dat 1 keer gedaan en het was haringen in een tonnetje dus no way
![]()
![]()
Terug van het ontbijten!![]()
Paasverplichtingen weer gehad
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Hoe laat?quote:Op zondag 4 april 2010 12:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hartstikke gezellig, beetje kijken, beetje babbelen en kopje koffie in het Self Service restaurant. Leuk man.
Ik heb nu al zin.
quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef tombolafan het volgende:![]()
Terug van het ontbijten!![]()
Paasverplichtingen weer gehad
was het lekker?
quote:
En mn ouders zijn aan t verbouwen, dus het was aanschuiven, eten, afwassen en
Heeeeeeeeerlijk, niet zo lang
Mogguh! Middag!![]()
Eerste paaszegen al gehad, op de terugweg natgeregend op de fiets (als er een god is doet hij het dubbelop, eerst mij nat laten gooien in de kerk door zijn dienaar en dan de hemelsluizen openzetten) en dadelijk richting gourmet.
Maar eerst een paar uur relaxen in huispak op de bank.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik ben teleurgesteld.quote:Op zondag 4 april 2010 12:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb dat 1 keer gedaan en het was haringen in een tonnetje dus no way
![]()
Hihi eitjes broodjes enz?quote:Op zondag 4 april 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En mn ouders zijn aan t verbouwen, dus het was aanschuiven, eten, afwassen en
Heeeeeeeeerlijk, niet zo lang
Ga zo maar eens wat op tafel toverenlig gewoon nog in bed
En Waar? Zin an!quote:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op zondag 4 april 2010 12:30 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Middag!![]()
Eerste paaszegen al gehad, op de terugweg natgeregend op de fiets (als er een god is doet hij het dubbelop, eerst mij nat laten gooien in de kerk door zijn dienaar en dan de hemelsluizen openzetten) en dadelijk richting gourmet.
Maar eerst een paar uur relaxen in huispak op de bank.
Cat! klinkt goed
Assumption is the mother of all mistakes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |