abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79969097
Ter info voor mrPaneria,
het te lenen bedrag zal 225.000 euro worden. KK wordt van spaargeld betaald. Het gaat dus om een redelijk klein bedrag (lees 30.000 euro). Het grootste deel van de hypotheek zal in theorie op mijn inkomen komen te staan.

Mijn vraag is alleen hoe de banken omgaan met het contract van mijn vriendin.

Nogmaals dank voor de reacties.

J.
pi_79971374
Waarschijnlijk verwachten ze in intentieverklaring voor het contract van je vrienden, omdat het een laag bedrag is waar je vriendin voor "meedoet" kan het zijn dat ze dat niet eens verwachten, al verwacht ik van wel.
Let wel op dat je goede afspraken samen maakt mocht er toch iets gebeuren tussen jullie, is het huis 50%-50% of een andere verdeling i.v.m. bijvoorbeeld inkomen.

Als je op jou inkomen 200.000 kan lenen is een hypotheek van 230.000 natuurlijk helemaal geen top hypotheek en gewoon betaalbaar.
Een hypotheek is in mijn ogen dan ook de enige verstandige lening die je kan doen. Maar dat snap je zelf ook allemaal wel

Gewoon bij de bank langs gaan en de werkgever van je vriendin om een intentieverklaring vragen. Dat ze net afgestudeerd is zal niet uit maken.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_79971515
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:04 schreef ikbenschipper het volgende:
Waarschijnlijk verwachten ze in intentieverklaring voor het contract van je vrienden, omdat het een laag bedrag is waar je vriendin voor "meedoet" kan het zijn dat ze dat niet eens verwachten, al verwacht ik van wel.
Let wel op dat je goede afspraken samen maakt mocht er toch iets gebeuren tussen jullie, is het huis 50%-50% of een andere verdeling i.v.m. bijvoorbeeld inkomen.

Als je op jou inkomen 200.000 kan lenen is een hypotheek van 230.000 natuurlijk helemaal geen top hypotheek en gewoon betaalbaar.
Een hypotheek is in mijn ogen dan ook de enige verstandige lening die je kan doen. Maar dat snap je zelf ook allemaal wel

Gewoon bij de bank langs gaan en de werkgever van je vriendin om een intentieverklaring vragen. Dat ze net afgestudeerd is zal niet uit maken.
Een hypotheek is een tophypotheek als deze hoger is dan de executiewaarde van de woning.
  maandag 6 september 2010 @ 14:17:03 #29
317212 pasto
Tijdelijke hulp gevraagt
pi_86126082
hallo ,ik heb u probeert een email te sturen maar werkt niet .

Melding ik heb met mijn vaste wao een huis gekocht in heerlen in 2007.zonder probleem zo geregeld ,je moet alleen weten waar en bij wie je moet zijn.

bij interesse hoor ik het wel .
Gelooft u nog in de eerlijkheid van de mens dan hoor ik graag van u.
  maandag 6 september 2010 @ 14:24:35 #30
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86126333
Misschien moet je wat minder oude topics kicken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')