In naam van mijn vriendin open ik hier dit topic. Ze wil graag haar motor verkopen dus bij deze. Hieronder dus verder haar tekst
Aangezien mijn vriend en ik graag langere (off-road)motorvakanties willen gaan maken, wil ik een all-road motor gaan rijden. Ik heb een leuke BMW 650 GS gezien die ik graag zou willen gaan halen, maar dan moet ik eerst mijn huidige motortje verkopen. Daarom bied ik hem hier aan.
Het is een
Yamaha FZS 600 Fazer. Ik heb er heel erg veel plezier van gehad het afgelopen jaar en hij rijdt ontzettend lekker en ook zuinig!
Spec's:Kleur: Rood
Km-stand: 26.2XX (wordt nog mee gereden)
Bouwjaar: 1998
Extra's: topkoffer, handvatverwarming, tourruit met verstelbaar topstuk (originele ruit aanwezig), middenbok
Onderhoudshistorie:Bij aankoop (iets meer dan een jaar geleden) een grote afleverbeurt gehad.
Gister opgehaald van een kleine beurt (olie, filters, remmen, etc.). Daarnaast een geheel nieuwe ketting-/tandwielset erop.
Voorband zit er circa 2000 km op. Achterband al wat langer, maar nog in prima staat.
Helemaal klaar om weer heel wat kilometers te maken!!!!
Vraagprijs: 3750,-
De foto's zijn van toen ik hem kocht, dus inmiddels zit er een topkoffer en verhoogde ruit op.
![]()
![]()