abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79917806
In naam van mijn vriendin open ik hier dit topic. Ze wil graag haar motor verkopen dus bij deze. Hieronder dus verder haar tekst

Aangezien mijn vriend en ik graag langere (off-road)motorvakanties willen gaan maken, wil ik een all-road motor gaan rijden. Ik heb een leuke BMW 650 GS gezien die ik graag zou willen gaan halen, maar dan moet ik eerst mijn huidige motortje verkopen. Daarom bied ik hem hier aan.

Het is een Yamaha FZS 600 Fazer. Ik heb er heel erg veel plezier van gehad het afgelopen jaar en hij rijdt ontzettend lekker en ook zuinig!

Spec's:
Kleur: Rood
Km-stand: 26.2XX (wordt nog mee gereden)
Bouwjaar: 1998

Extra's:
topkoffer, handvatverwarming, tourruit met verstelbaar topstuk (originele ruit aanwezig), middenbok

Onderhoudshistorie:
Bij aankoop (iets meer dan een jaar geleden) een grote afleverbeurt gehad.
Gister opgehaald van een kleine beurt (olie, filters, remmen, etc.). Daarnaast een geheel nieuwe ketting-/tandwielset erop.
Voorband zit er circa 2000 km op. Achterband al wat langer, maar nog in prima staat.

Helemaal klaar om weer heel wat kilometers te maken!!!!

Vraagprijs: 3750,-

De foto's zijn van toen ik hem kocht, dus inmiddels zit er een topkoffer en verhoogde ruit op.

pi_79927021
Vrolijk Pasen
pi_79965521
En hierbij even een 2e paasdag schopje...
pi_79969268
tvp ff volgen

Mooie fiets, staat deze ook al op MF..

succes met verkoop en aankoop
Netwerken, is het Net als Werken ! nix doen hmmmm
  maandag 5 april 2010 @ 16:42:28 #5
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_79970612
Je kan schoppen wat je wilt, maar voor deze prijs ga je m never nooit kwijtraken. Tenzij je m tekoop zet voor een instelling voor geestelijk gehandicapten

Zijn leuke motoren, maar voor jouw prijs koop je er eentje van 4 jaar jonger, een nieuwer model en minder kilometers.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_80016518
inderdaad vraagprijs is veeeeeeel te hoog.

je mag je handjes dichtknijpen als je er 2,2k voor krijgt.
you and I ain't done Zeke!
pi_80219360
Verkocht! En toch voor ruim wat meer dan 2,2k.
pi_80226245
Slotje!