2 is wel even en 1 nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar met zwemmen is baan 4 de snelst ingeschrevene. Baan 5 is die sneue nummer 2
Idd, en ik haat die acties die daarna dan altijd komenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:16 schreef Dewardo het volgende:
ver van mn bed show dingen doen me weer werkelijk niks.. 9/11 , tsunami.. niet meer dan een spannende actiefilm
Ik dacht het komt hierquote:
Hentai.quote:
Weet ik schatquote:
Jaquote:
stille tochten.. daar kan ik me nu echt niets bij voorstelllenquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Idd, en ik haat die acties die daarna dan altijd komen
Ja bwehhhh, alleen 1 minuut stiltes vind ik goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef Dewardo het volgende:
[..]
stille tochten.. daar kan ik me nu echt niets bij voorstelllen
Waarom doen ze dat eigenlijk... de snelste in het midden en dan verder naar buiten deelnemers worden langzamer?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar met zwemmen is baan 4 de snelst ingeschrevene. Baan 5 is die sneue nummer 2
Ik ook niet. Wat een trieste gebeurtenis is dat altijd. In beide opzichten triest.quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:18 schreef Dewardo het volgende:
[..]
stille tochten.. daar kan ik me nu echt niets bij voorstelllen
Zodat de langzameren zich kunnen optrekken aan de snellerequote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat eigenlijk... de snelste in het midden en dan verder naar buiten deelnemers worden langzamer?
Vogels in het water effect? Is leuk of zo?![]()
[ afbeelding ]
doen ze bij atlethiek.. alleen waarom weet ik nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat eigenlijk... de snelste in het midden en dan verder naar buiten deelnemers worden langzamer?
Vogels in het water effect? Is leuk of zo?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |