Dat zeg ik heul niet. En t was ook echt niet verkeerd bedoeld, meer plagend of hoe je t ook uit moet leggen...quote:Op zondag 4 april 2010 17:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daarom heb ik er per direct geen verstand van?

Zodra jij mij helemaal begrijp mag je alle mannen TE simpel noemenquote:Op zondag 4 april 2010 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mag misschien gay zijn, maar iedere idioot weet hoe het bij mannen werkt. Alles aan mannen is namelijk retesimpel, inclusief dat. Daarbij is het wel erg zwart-wit bekeken van je Bas, dat ik gay ben, betekent direct dat alle 'kennis' die ik heb opgedaan over mannen (zowel theoretisch als praktijk) gelijk weer verdwenen is? Ik heb 2 keer over een relatie van 2 jaar gehad, met mannen. Ik heb met 4 mannen het bed gedeeld. En omdat ik nu gay ben, betekent dati k niet meer weet hoe het allemaal werkt? Sorry Bas, maar mannen zijn té simpel, elke mongool begrijpt ze.
Zo, uitgeraast. Kom maar op mannen, ik weet dat jullie willen vechten.
Ik ga naar werk.

Wat is dat voor groot probleem dan?quote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik zit met een groot probleem
Me pa heeft kaarten gekocht voor Sparta - Heracles...as zaterdag

Dan weet ik nog niet waarom dat een groot probleem zou moeten zijn.quote:

Ben ik blij dat ik dinsdag niet bij jou in de buurt ben...quote:Op zondag 4 april 2010 18:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
de eier verdwijn'n morgen middag allemoal in mien moage

quote:Op zondag 4 april 2010 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, er zijn UITERAARD uitzonderingen. Zo zijn ook niet alle vrouwen beter dan mannen. Maar ik had nu gewoon zin om te razen op de mannen die me de laatste tijd mateloos irriteren, en dat zijn alle mannen om me heen op dit moment.

*aaioverdebolsmiley*quote:Op zondag 4 april 2010 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, er zijn UITERAARD uitzonderingen. Zo zijn ook niet alle vrouwen beter dan mannen. Maar ik had nu gewoon zin om te razen op de mannen die me de laatste tijd mateloos irriteren, en dat zijn alle mannen om me heen op dit moment.

Ik kan me dat wel voorstellen. Komt wel goedquote:Op zondag 4 april 2010 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

Ja, want jij bent heel gecompliceerd en ondoorzichtig natuurlijk. Dé standaard voor mannen.quote:Op zondag 4 april 2010 18:44 schreef Redbaron het volgende:
Zodra jij mij helemaal begrijp mag je alle mannen TE simpel noemen

Niet zo neul'n bettie bier der'in en je voelt je koningquote:Op zondag 4 april 2010 20:13 schreef haakon het volgende:
kut gek, voel me niet zo goed.. en vnaamd ook nog naar de PP..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |